• Latest
εφορια φορολογια

Διορθώστε το Ε9, για να μειώσετε τον ΕΝΦΙΑ – Ποια είναι τα 7 πιο συχνά λάθη

20 Ιανουαρίου 2024
Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Καρπόζηλου Δήμητρα στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα U17

Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Καρπόζηλου Δήμητρα στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα U17

11 Οκτωβρίου 2026
Δήμος Γρεβενών: Εκδήλωση για τα Ελευθέρια των Γρεβενών από τον Εκπολιτιστικό Σύλλογο «ΠΙΝΔΟΣ».

Δήμος Γρεβενών: Εκδήλωση για τα Ελευθέρια των Γρεβενών από τον Εκπολιτιστικό Σύλλογο «ΠΙΝΔΟΣ».

11 Οκτωβρίου 2026
Μητροπολίτης Κοζάνης στο Δήμαρχο την ώρα του αντίδωρου: «Εσύ ποιος είσαι;» – Βίντεο

Μητροπολίτης Κοζάνης στο Δήμαρχο την ώρα του αντίδωρου: «Εσύ ποιος είσαι;» – Βίντεο

11 Οκτωβρίου 2026
Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχος κ. Νικόλαος Έξαρχος, παρευρέθηκε στις σημερινές εκδηλώσεις για την 114η επέτειο από την απελευθέρωση της Κοζάνης

Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχος κ. Νικόλαος Έξαρχος, παρευρέθηκε στις σημερινές εκδηλώσεις για την 114η επέτειο από την απελευθέρωση της Κοζάνης

11 Οκτωβρίου 2026
Κάηκε μονοκατοικία στα Κρανίδια

Aναστάτωση απέναντι από τα νεκροταφεία της Κοζάνης-Εκκένωση πολυκατοικίας λόγω εύφλεκτης ύλης σε διαμέρισμα-Στο σημείο Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ, Αστυνομία

11 Οκτωβρίου 2026
Ο Γιώργος Σκορδίλης στον Μακεδονικό Σιάτιστας

Ο Γιώργος Σκορδίλης στον Μακεδονικό Σιάτιστας

11 Οκτωβρίου 2026
Δήμος Κοζάνης: 113 Χρόνια Ελευθερίας και Ανεξαρτησίας γιορτάζει η Κοζάνη (Φωτογραφίες)

Δήμος Κοζάνης: Δεν θα πραγματοποιηθεί η παρέλαση των Ελευθερίων λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών

11 Οκτωβρίου 2026
Ολοκληρώθηκε η ημερίδα για τα δικαιώματα των ζώων,  με θέμα «Μαζί για τα Ζώα» που διοργάνωσε   η Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης

Ολοκληρώθηκε η ημερίδα για τα δικαιώματα των ζώων, με θέμα «Μαζί για τα Ζώα» που διοργάνωσε  η Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης

11 Οκτωβρίου 2026
Έναρξη προετοιμασίας για την ομάδα της ΚΟΖΑΝΗΣ και Αγιασμός την Πέμπτη 8 Αυγούστου

ΦΣ Κοζάνη: Ευχαριστήριο

11 Οκτωβρίου 2026
Εργατικά Κέντρα Κοζάνης, Πτολεμαΐδας- Εορδαίας, Φλώρινας: 3ωρη στάση εργασίας για την Πέμπτη 3/4

ΣΕΕΝ: 3ωρη Στάση Εργασίας την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2026

11 Οκτωβρίου 2026
ΕΠΣ Κοζάνης: Η αγωνιστική δράση του Σαββατοκύριακου

Γ Εθνική: Πέρασε από τον Βατόλακκο ο Μακεδονικός Σιάτιστας. Τα αποτελέσματα

10 Οκτωβρίου 2026
Με συγκίνηση και υπερηφάνεια τιμήθηκαν τα 114 χρόνια από την Απελευθέρωση των Σερβίων

Με συγκίνηση και υπερηφάνεια τιμήθηκαν τα 114 χρόνια από την Απελευθέρωση των Σερβίων

10 Οκτωβρίου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Διορθώστε το Ε9, για να μειώσετε τον ΕΝΦΙΑ – Ποια είναι τα 7 πιο συχνά λάθη

sierafm by sierafm
20 Ιανουαρίου 2024
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
εφορια φορολογια
0
SHARES
74
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Περισσότεροι από 6,2 εκατομμύρια φορολογούμενοι αναμένεται να λάβουν τον Απρίλιο -στους λογαριασμούς που έχουν στην ψηφιακή πύλη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)- τα εκκαθαριστικά σημειώματα για την πληρωμή του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) του 2024.

Πριν λάβουν τα εκκαθαριστικά, οι φορολογούμενοι θα πρέπει, ωστόσο, να ελέγξουν πολύ προσεκτικά τα στοιχεία της ακίνητης περιουσίας τους, όπως τα έχουν δηλώσει στην ηλεκτρονική εφαρμογή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων για το «περιουσιολόγιο» και, ειδικότερα, στα έντυπα Ε9.

Τροποποιητικές

Οσοι φορολογούμενοι διαπιστώσουν ότι διέπραξαν λάθη ή υπέπεσαν σε παραλείψεις όταν είχαν δηλώσει τα στοιχεία των ακινήτων τους στα έντυπα Ε9 και εξαιτίας αυτών των λαθών ή των παραλείψεων κινδυνεύουν να χρεωθούν άδικα με επιπλέον ΕΝΦΙΑ για το έτος 2024, θα πρέπει να προχωρήσουν στις απαραίτητες διορθώσεις, υποβάλλοντας τροποποιητικές δηλώσεις Ε9. Ετσι, θα αποφύγουν τον κίνδυνο τα λάθη και οι παραλείψεις τους να μεταφερθούν στα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ του έτους 2024 και να τους στοιχίσουν πρόσθετες επιβαρύνσεις. Στην ουσία θα καταφέρουν να προκαλέσουν σημαντική μείωση του ΕΝΦΙΑ του 2024 που θα προέκυπτε αν δεν γίνονταν οι διορθώσεις. Διορθώνοντας εγκαίρως, πριν την έκδοση των εκκαθαριστικών του ΕΝΦΙΑ, τα λάθη ή τις παραλείψεις τους στο Ε9, μπορούν πετύχουν μειώσεις στις επιβαρύνσεις, οι οποίες φθάνουν ενδεικτικά:

* στο 20% ή στο 40% για τα πολύ παλαιά κτίσματα,

* στο 60% για τα ημιτελή κτίσματα,

* στο 80% για τα αγροτεμάχια με υφιστάμενα κτίσματα,

* στο 90% για τους βοηθητικούς χώρους που έχουν δηλωθεί λανθασμένα ως χώροι κύριας χρήσης.

Η υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων Ε9 έτους 2024 είναι εφικτή για τους φορολογουμένους μέχρι και το τέλος Μαρτίου του τρέχοντος έτους, δηλαδή πριν εκδοθούν τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ για το τρέχον έτος. Η υποβολή μπορεί να γίνει στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Δήλωση Ε9/ΕΝΦΙΑ» στην ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ (στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.aade.gr/polites/akinita/dilosi-e9-enfia).

Χωρίς πρόστιμο

Εφόσον οι φορολογούμενοι θελήσουν να διορθώσουν και τις δηλώσεις Ε9 των προηγουμένων ετών, 2014-2023, μπορούν να το πράξουν υποβάλλοντας τις σχετικές εκπρόθεσμες τροποποιητικές δηλώσεις, χωρίς την επιβάρυνση με το αυτοτελές πρόστιμο εκπρόθεσμης υποβολής των 100 ευρώ. Αυτή η ευνοϊκή ρύθμιση ισχύει τουλάχιστον μέχρι να ολοκληρωθεί η ένταξη των περιοχών των ακινήτων τους στο Κτηματολόγιο. Σε κάθε περίπτωση, μετά την ηλεκτρονική υποβολή διορθωτικής δήλωσης Ε9, για κάθε ένα από τα έτη 2014-2023, θα εκδοθεί νέο εκκαθαριστικό σημείωμα ΕΝΦΙΑ. Αν από την υποβολή της κάθε διορθωτικής δήλωσης Ε9 προκύψει μείωση του αρχικώς βεβαιωθέντος ΕΝΦΙΑ για κάθε ένα από τα έτη 2014-2023, τότε το συνολικό ποσό των μειώσεων θα συμψηφιστεί είτε με ληξιπρόθεσμες είτε με μη ληξιπρόθεσμες οφειλές του φορολογουμένου.

Πιθανά λάθη

Τα πιο συχνά λάθη στη συμπλήρωση του Ε9 που μπορεί να προκαλέσουν άδικες υπερχρεώσεις με σημαντικού ύψους επιπλέον ποσά ΕΝΦΙΑ, καθώς και οι οδηγίες για να διορθωθούν με την υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων Ε9 έχουν αναλυτικά ως εξής:

1 Μη ορθή συμπλήρωση στοιχείων για ημιτελή κτίσματα. Οι φορολογούμενοι που έχουν στην κατοχή τους κενά ημιτελή κτίσματα, τα οποία δεν έχουν ακόμη ηλεκτροδοτηθεί ή ηλεκτροδοτούνται με εργοταξιακό ρεύμα, δικαιούνται έκπτωσης 60% στον ΕΝΦΙΑ που αναλογεί στα συγκεκριμένα κτίσματα.

Σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, προκειμένου να υπολογιστεί η έκπτωση κατά 60% στον ΕΝΦΙΑ που αναλογεί σε κενό ημιτελές κτίσμα το οποίο δεν έχει ποτέ ηλεκτροδοτηθεί ή ηλεκτροδοτείται με εργοταξιακό ρεύμα, ο φορολογούμενος πρέπει, κατά την αναγραφή των στοιχείων του συγκεκριμένου κτίσματος στον πίνακα 1 του Ε9, να έχει συμπληρώσει οπωσδήποτε και τις ακόλουθες ενδείξεις:

* Στη στήλη 10 του πίνακα 1 θα πρέπει να έχει αναγράψει τον κωδικό αριθμό 99, που σημαίνει «ημιτελές κτίσμα».

* Στη στήλη 30 του πίνακα 1 θα πρέπει να έχει συμπληρώσει την ένδειξη «ΟΧΙ» εάν το ημιτελές κτίσμα είναι «μη ηλεκτροδοτούμενο» ή την ένδειξη «ΝΑΙ» εάν το ημιτελές κτίσμα ηλεκτροδοτείται με εργοταξιακό ρεύμα. Στην περίπτωση συμπλήρωσης της ένδειξης «ΝΑΙ» στη στήλη 30, θα πρέπει να έχει αναγραφεί και ο αριθμός της εργοταξιακής παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στη στήλη 31 του πίνακα 1.

* Στη στήλη 32 «ειδική κατηγορία» του πίνακα 1 θα πρέπει να έχει αναγράψει τον κωδικό 8, που σημαίνει ότι το δηλούμενο κτίσμα είναι «κενό».

Εάν στο Ε9 που απεικονίζει την εικόνα της ακίνητης περιουσίας την 1η-1-2024 δεν εμφανίζεται συμπληρωμένη έστω και μία από τις τρεις αυτές ενδείξεις, τότε η προβλεπόμενη από το νόμο έκπτωση 60% στον αναλογούντα ΕΝΦΙΑ δεν θα υπολογιστεί στο εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ του έτους 2024. Για να κερδίσει την έκπτωση ο φορολογούμενος, πρέπει να υποβάλει τροποποιητική δήλωση Ε9 για το 2024, στην οποία οφείλει να αναγράψει ξανά όλα τα στοιχεία του ημιτελούς κτίσματος και ταυτόχρονα να συμπληρώσει και τις παραπάνω στήλες του πίνακα 1 (στήλες 10, 30 και 32 αν πρόκειται για μη ηλεκτροδοτούμενο ή 10, 30, 31 και 32 εάν πρόκειται για ηλεκτροδοτούμενο με εργοταξιακό ρεύμα).

 2 Λανθασμένη αναγραφή των στοιχείων για τις επιφάνειες των κύριων και των βοηθητικών χώρων του ακινήτου. Συνηθέστερο λάθος που διαπράττουν οι φορολογούμενοι είναι η καταχώριση βοηθητικών χώρων ως κύριων. Στις περιπτώσεις αυτές χρεώνεται κανονικός φόρος ανά τετραγωνικό μέτρο και όχι ο μειωμένος κατά 90% σε σχέση με το φόρο που αναλογεί σε χώρο κύριας χρήσης. Συχνά επίσης έχει παρατηρηθεί η δήλωση των υπόγειων επιφανειών ακινήτων ως χώρων κύριας χρήσης ή του παταριού που επικοινωνεί με εσωτερική κλίμακα μαζί με τους κύριους χώρους του ακινήτου. Επίσης έχουν παρατηρηθεί λάθη που αφορούν στην αναγραφή περισσότερων τετραγωνικών μέτρων για τις επιφάνειες των κύριων ή και των βοηθητικών χώρων. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις είναι αναγκαία η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης Ε9 για την αποκατάσταση των λαθών. Συγκεκριμένα, το ακίνητο για το οποίο έχουν γίνει τα λάθη θα πρέπει να ξαναδηλωθεί με αναγραφή του σωστού αριθμού τετραγωνικών μέτρων τόσο για τους κύριους όσο και για τους βοηθητικούς χώρους.

3 Λάθη στη δήλωση της παλαιότητας. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, για κτίρια που ανεγέρθηκαν προ του 1930 εφαρμόζεται μειωτικός συντελεστής παλαιότητας 0,8. Δηλαδή για τα ακίνητα αυτά προβλέπεται έκπτωση 20% στον ΕΝΦΙΑ. Επιπλέον για κτίρια με παλαιότητα άνω των 100 ετών εφαρμόζεται συντελεστής παλαιότητας 0,6, δηλαδή ισχύει έκπτωση 40% στον ΕΝΦΙΑ. Τυχόν μη ορθή δήλωση του έτους κατασκευής για παλαιό κτίσμα πρέπει να διορθωθεί με τροποποιητική δήλωση Ε9 έτους 2024, ώστε να κερδηθεί η ανάλογη έκπτωση.

4 Προσοχή στα λάθη από το παρελθόν. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, αν τα λάθη ξεκινούν από δηλώσεις Ε9 παρελθόντων ετών (2014-2023), τότε θα πρέπει οι διορθώσεις να ξεκινήσουν από το πρώτο εκ των ετών αυτών, ώστε ο ΕΝΦΙΑ να μειωθεί αναδρομικά για τα συγκεκριμένα έτη.

Τα εμπράγματα δικαιώματα… καίνε

5 Παραλείψεις στη συμπλήρωση των στοιχείων για τα εμπράγματα δικαιώματα. Υπάρχουν περιπτώσεις φορολογουμένων που έχουν την ψιλή κυριότητα ή την επικαρπία επί ακινήτων και κινδυνεύουν να χρεωθούν με επιπλέον ΕΝΦΙΑ, επειδή στο Ε9 δεν δήλωσαν ψιλή κυριότητα ή επικαρπία αλλά πλήρη κυριότητα, αναγράφοντας τον κωδικό 1 αντί των κωδικών 2 ή 3 στις σχετικές στήλες του Ε9, ή παραλείποντας να αναγράψουν κάποιον κωδικό στις συγκεκριμένες στήλες. Σε κάθε τέτοια περίπτωση, κατά την εκκαθάριση του ΕΝΦΙΑ δεν υπολογίζεται η έκπτωση επί της φορολογητέας αξίας του ακινήτου, η οποία προβλέπεται σε περίπτωση ψιλής κυριότητας ή επικαρπίας, ανάλογα με την ηλικία του επικαρπωτή, καθώς θεωρείται αυτόματα ότι το ακίνητο ανήκει στον δηλούντα κατά πλήρη κυριότητα. Το λάθος αυτό μπορεί να εντοπιστεί και να εξαλειφθεί με έναν απλό έλεγχο στον κωδικό που αναγράφεται στη στήλη 15 ή στη στήλη 19 του πίνακα 1 του Ε9 του 2024, αν πρόκειται για κτίσμα ή οικόπεδο εντός σχεδίου, ή στη στήλη 18 του πίνακα 2 του Ε9, αν πρόκειται για αγροτεμάχιο. Αν όντως εντοπιστεί κάποιο λάθος σε μια από τις στήλες αυτές, θα πρέπει να υποβληθεί τροποποιητική-διορθωτική δήλωση Ε9 και να ξαναδηλωθούν τα στοιχεία του ακινήτου, με ορθή συμπλήρωση της στήλης που αφορά στο εμπράγματο δικαίωμα.

 Παγίδα τα ποσοστά συνιδιοκτησίας

 6 Παραλείψεις και λάθη στα στοιχεία για τα ποσοστά συνιδιοκτησίας. Σε περίπτωση μη αναγραφής ποσοστού συνιδιοκτησίας ή αναγραφής λανθασμένου ποσοστού συνιδιοκτησίας, το μηχανογραφικό σύστημα της ΑΑΔΕ υπολογίζει τον ΕΝΦΙΑ θεωρώντας ότι το ποσοστό συνιδιοκτησίας είναι 100%, δηλαδή ότι όλο το ακίνητο ανήκει στον φορολογούμενο, οπότε καταλογίζει στον ίδιο φορολογούμενο ολόκληρο τον ΕΝΦΙΑ του ακινήτου. Αν, για παράδειγμα, το ακίνητο ανήκει στο φορολογούμενο κατά 50% κι αυτός έχει ξεχάσει να δηλώσει το ποσοστό συνιδιοκτησίας ή έχει δηλώσει ποσοστό μεγαλύτερο του 50%, τότε θα χρεωθεί για το συγκεκριμένο ακίνητο με ΕΝΦΙΑ σημαντικά υψηλότερο από αυτόν που του αναλογεί πραγματικά για το εν λόγω ακίνητο. Για να αποφευχθεί μια τέτοια άδικη υπερχρέωση στο εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ του 2024, θα πρέπει ο φορολογούμενος να ανατρέξει στο Ε9 που αποτυπώνει την περιουσιακή του κατάσταση την 1η-1-2024 και να ελέγξει εάν έχει παραλείψει εντελώς να αναγράψει το ποσοστό συνιδιοκτησίας ή εάν έχει αναγράψει λάθος ποσοστό. Σε περίπτωση εντοπισμού παράλειψης ή λάθους πρέπει να υποβάλει τροποποιητική-διορθωτική δήλωση Ε9 στην οποία το ακίνητο πρέπει να δηλωθεί ξανά με συμπληρωμένο το σωστό ποσοστό συνιδιοκτησίας στην αντίστοιχη στήλη (στη στήλη 16 του πίνακα 1 αν πρόκειται για κτίσμα, στη στήλη 19 του πίνακα 1 αν πρόκειται για οικόπεδο εντός σχεδίου ή στη στήλη 20 του πίνακα 2 αν πρόκειται για εδαφική έκταση εκτός σχεδίου πόλεως ή οικισμού).

Πηγή: eleftherostypos.gr

Tags: Ε9ΕΝΦΙΑ
Previous Post

Μεσολόγγι: Τα νέα στοιχεία που έφερε στο φως το «Τούνελ»…

Next Post

Κομπίνα χιλιάδων ευρώ σε δομή φιλοξενίας μεταναστών – Πώς είχε στηθεί

Next Post
Δικαστήριο, δικη, μηνυση

Κομπίνα χιλιάδων ευρώ σε δομή φιλοξενίας μεταναστών - Πώς είχε στηθεί

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Καρπόζηλου Δήμητρα στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα U17
  • Δήμος Γρεβενών: Εκδήλωση για τα Ελευθέρια των Γρεβενών από τον Εκπολιτιστικό Σύλλογο «ΠΙΝΔΟΣ».
  • Μητροπολίτης Κοζάνης στο Δήμαρχο την ώρα του αντίδωρου: «Εσύ ποιος είσαι;» – Βίντεο
  • Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχος κ. Νικόλαος Έξαρχος, παρευρέθηκε στις σημερινές εκδηλώσεις για την 114η επέτειο από την απελευθέρωση της Κοζάνης
  • Aναστάτωση απέναντι από τα νεκροταφεία της Κοζάνης-Εκκένωση πολυκατοικίας λόγω εύφλεκτης ύλης σε διαμέρισμα-Στο σημείο Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ, Αστυνομία

Πρόσφατα σχόλια

  1. Κωνσταντίνος Καραγιάννης στο Η 34η Εμποροβιοτεχνική & Γεωργική Έκθεση Δυτικής Μακεδονίας, σε δύο λεπτά και σαράντα πέντε δευτερόλεπτα ! (video)
  2. Ξεκίνησαν οι εργασίες καθαρισμού στο προφράγμα Πραμόριτσας, στο ύψος του Αυγερινού - TsotiliNews στο Ξεκίνησαν οι εργασίες καθαρισμού στο προφράγμα Πραμόριτσας, στο ύψος του Αυγερινού
  3. Νεκρή 55χρονη μετά από ανατροπή τρακτέρ στο Βόιο - Eordaia.org - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ στο Τσοτύλι: 55χρονη καταπλακώθηκε από τρακτέρ
  4. “Le Marron”-Tο νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο Πολυκάστανο Βοΐου. Βίντεο και φωτογραφίες από τα εγκαίνια - TsotiliNews στο “Le Marron”-Tο νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο Πολυκάστανο Βοΐου. Βίντεο και φωτογραφίες από τα εγκαίνια
  5. Ανακήρυξη ως Ευεργέτη του Παναγιώτη Ξενόπουλου από το Δημοτικό Συμβούλιο Βοΐου - TsotiliNews στο Ανακήρυξη ως Ευεργέτη του Παναγιώτη Ξενόπουλου από το Δημοτικό Συμβούλιο Βοΐου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr