Σε κατάληψη προχώρησαν σήμερα Τρίτη και οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας.
Όπως και οι ίδιοι αναφέρουν, πλέον έχει γίνει έθιμο.
Κι εδώ θα ίσχυσε η τηλεκπαίδευση, με ότι συνεπάγεται για τους μη συμμετέχοντες στα μαθήματα
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr