Υπενθυμίζεται ότι οι τράπεζες ποτέ δεν ζητούν από τους πελάτες τους να προβούν σε ανάλογες ενέργειες, είτε ακολουθώντας συνδέσμους, είτε ζητώντας τους στοιχεία λογαριασμών, και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου να μην ακολουθούν αμφίβολης προέλευσης link.
Για μία ακόμα φορά, επιτήδειοι στοχεύουν σε ανυποψίαστους πελάτες τραπεζών και μέσω γραπτών μηνυμάτων προσπαθούν να υποκλέψουν στοιχεία με σκοπό να αποσπάσουν χρήματα προσποιούμενοι ότι εκπροσωπούν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Ενα αντίστοιχο περιστατικό κατήγγειλε πελάτης της Εθνικής Τράπεζας, καθώς χάκερ αποστέλλουν SMS, το οποίο παραπέμπει σε link ασφαλούς περιήγησης (σ.σ.: //https) κι αναφέρει ότι η κάρτα του κατόχου, έχει κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας.
Χαρακτηριστικά, το μήνυμα, το οποίο έχει αποστολέα www.nbg.gr αναφέρει τα εξής: «η κάρτα σας, είναι προσωρινά μπλοκαρισμένη για λόγους ασφαλείας: https://retail-nbg.gr». Υπενθυμίζεται ότι οι τράπεζες ποτέ δεν ζητούν από τους πελάτες τους να προβούν σε ανάλογες ενέργειες, είτε ακολουθώντας συνδέσμους, είτε ζητώντας τους στοιχεία λογαριασμών, και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου να μην ακολουθούν αμφίβολης προέλευσης link. Η Εθνική Τράπεζα εξήγησε στον πελάτη, ο οποίος επικοινώνησε μαζί της, πως πρόκειται για τη γνωστή μέθοδο «fishing» και διαβεβαίωσε πως ουδέποτε κάνει τέτοια διαδικασία μέσω sms.
Παρακάτω το μήνυμα που εστάλη σε πολίτη:
Πηγή: Reader.gr