• Latest
ΕΝΦΙΑ ΣΠΙΤΙΑ

ΕΝΦΙΑ: Ποιοι δικαιούνται έκπτωση 50% και ποιοι 100%

24 Ιουλίου 2019
ΕΠΣ Κοζάνης: Η αγωνιστική δράση του Σαββατοκύριακου

Γ Εθνική: Πέρασε από τον Βατόλακκο ο Μακεδονικός Σιάτιστας. Τα αποτελέσματα

10 Οκτωβρίου 2026
Με συγκίνηση και υπερηφάνεια τιμήθηκαν τα 114 χρόνια από την Απελευθέρωση των Σερβίων

Με συγκίνηση και υπερηφάνεια τιμήθηκαν τα 114 χρόνια από την Απελευθέρωση των Σερβίων

10 Οκτωβρίου 2026
Έρευνα λέει ότι τα κατοικίδια βελτιώνουν τη ζωή μας όσο και ένας σύντροφος – Κυριολεκτικά

Ημερίδα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Φλώρινας, για την προστασία και την ευζωία των ζώων με θέμα «Η Ζωή με τα Ζώα Συντροφιάς»

10 Οκτωβρίου 2026
ΣΥΡΙΖΑ

Ο ΣΥΡΙΖΑ για την απελευθέρωση της Μακεδονίας

10 Οκτωβρίου 2026
Το Ξινό Νερό απειλείται: Φωτοβολταϊκό 60MW με μπαταρίες εντός της Ζώνης ΠΟΠ;

Μαζικό και δυναμικό ΟΧΙ των κατοίκων του Ξινού Νερού ενάντια στην εγκατάσταση Μεγα- Φωτοβολταϊκού Σταθμού στο χωριό τους

10 Οκτωβρίου 2026
Αδικαιολόγητες ανησυχίες για τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αρχιτεκτονική για παιδιά» στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης

10 Οκτωβρίου 2026
Δήμος Κοζάνης: Ξεκινούν τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024 οι εγγραφές σε Ωδείο, Πανδώρα, Εικαστικό και Φωτογραφικό Εργαστήρι

«Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης» στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης

10 Οκτωβρίου 2026
Δήμος Κοζάνης: Αγαπημένα και εμβληματικά τοπόσημα της Κοζάνης «μεταμορφώνονται» σε θεατρική σκηνή

Δήμος Κοζάνης: Αγαπημένα και εμβληματικά τοπόσημα της Κοζάνης «μεταμορφώνονται» σε θεατρική σκηνή

10 Οκτωβρίου 2026
Δήμος Καστοριάς: Με πρωτοβουλία του Δημάρχου η συνάντηση με την εταιρεία «enaon EDA» – Απαίτηση για άμεση και πλήρη αποκατάσταση των ζημιών

Δήμος Καστοριάς: Με πρωτοβουλία του Δημάρχου η συνάντηση με την εταιρεία «enaon EDA» – Απαίτηση για άμεση και πλήρη αποκατάσταση των ζημιών

10 Οκτωβρίου 2026
Στις Πρέσπες ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης για την πολιτιστική κληρονομιά

Στις Πρέσπες ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης για την πολιτιστική κληρονομιά

10 Οκτωβρίου 2026
Στον τελικό του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Πυγμαχίας U17 η Δήμητρα Καρπόζηλου

Στον τελικό του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Πυγμαχίας U17 η Δήμητρα Καρπόζηλου

9 Οκτωβρίου 2026
ΑΠΟΓΡΑΦΗ και ανάρτηση δικαιολογητικών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (Κ.Υ.Ε.) στο Ο.Π.Σ. – Α.Δ.Ε.

Γρεβενά πόλη του μανιταριού. Να την ξαναβα στις ράγεςλουμε

9 Οκτωβρίου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Κυριακή, 11 Οκτωβρίου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

ΕΝΦΙΑ: Ποιοι δικαιούνται έκπτωση 50% και ποιοι 100%

sierafm by sierafm
24 Ιουλίου 2019
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΕΝΦΙΑ ΣΠΙΤΙΑ
2
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ελαφρύτερος θα είναι ο φετινός ΕΝΦΙΑ, με την κυβέρνηση να έχει ανακοινώσει «εκπτώσεις» από 10 έως 30%. Οι φορολογούμενοι ωστόσο μπορούν να προσδοκούν μείωση έως και 50%.

Για να πετύχετε τις εκπτώσεις αυτές, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε υποβάλει εμπρόθεσμα την φορολογική δήλωση, της οποία η προθεσμία εκπνέει σε λίγες μέρες.

Η διαδικασία χορήγησης εκπτώσεων είναι αυτοματοποιημένη για τα φυσικά πρόσωπα, χωρίς να χρειάζεται η υποβολή πρόσθετων δικαιολογητικών, παρά μόνο εφόσον διαπιστωθούν λάθη.

Με νέα απόφαση της ΑΑΔΕ, τροποποιείται, συμπληρώνεται και κωδικοποιείται η απόφαση για τη χορήγηση εκπτώσεων, μειώσεων και αναστολής πληρωμής στον ΕΝΦΙΑ.

Ειδικότερα για να χορηγηθεί έκπτωση 50% στον ΕΝΦΙΑ θα πρέπει:

1. Το συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα του προηγούμενου φορολογικού έτους δεν υπερβαίνει τις 9.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 1.000 ευρώ για τον ή τη σύζυγο και κάθε εξαρτώμενο μέλος. Σύμφωνα με την νέα απόφαση, ως συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα θεωρείται το άθροισμα του συνολικού φορολογητέου εισοδήματος του συζύγου, της συζύγου και των εξαρτώμενων τέκνων, σε όσες περιπτώσεις ορίζεται από το νόμο ότι τα εισοδήματα των τέκνων συναθροίζονται με αυτά των γονέων, καθώς και του συνολικού φορολογητέου εισοδήματος των εξαρτώμενων τέκνων που έχουν υποβάλει ατομική δήλωση φορολογίας εισοδήματος. Το συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα και ο αριθμός των εξαρτώμενων τέκνων λαμβάνονται από τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος του οικείου φορολογικού έτους, οι οποίες έχουν υποβληθεί εμπρόθεσμα. Αν οι σύζυγοι υποβάλλουν χωριστή δήλωση, λαμβάνεται ο μεγαλύτερος αριθμός τέκνων που έχει δηλωθεί σε μία εκ των δύο δηλώσεων.

Το συνολικό φορολογητέο εισόδημα προσδιορίζεται από το άθροισμα:

– του καθαρού εισοδήματος, όπως προκύπτει από τα ποσά των κωδικών του Πίνακα 4 της δήλωσης ή δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος του οικείου φορολογικού έτους, τα οποία λαμβάνονται υπόψη για τον προσδιορισμό του εισοδήματος,

– των ποσών των κωδικών των περιπτώσεων 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 και 18 του Πίνακα 6 της δήλωσης, δηλαδή των ποσών που απαλλάσσονται από το φόρο ή φορολογούνται με ειδικό τρόπο και

– του ποσού της προστιθέμενης διαφοράς του τεκμηρίου όπου αυτή εφαρμόζεται.

2. Το σύνολο της επιφάνειας των κτισμάτων στα οποία κατέχουν δικαιώματα ο υπόχρεος δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, ο ή η σύζυγος και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του, λαμβανομένου υπόψη του ποσοστού συνιδιοκτησίας και του είδους του δικαιώματος, δεν υπερβαίνει τα 150 τετραγωνικά και η συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας, όπως αυτή προσδιορίζεται για τον υπολογισμό του συμπληρωματικού φόρου, δεν υπερβαίνει το ποσό των 85.000 ευρώ για τον άγαμο, των 150.000 ευρώ για τον έγγαμο (και τον ή τη σύζυγό του ή τη μονογονεϊκή οικογένεια) με ένα εξαρτώμενο τέκνο και των 200.000 ευρώ για τον έγγαμο (τον ή τη σύζυγό του και τα εξαρτώμενα τέκνα τους ή τη μονογονεϊκή οικογένεια) με δύο εξαρτώμενα τέκνα. Η

συνολική επιφάνεια των κτισμάτων, αποτελούμενη από το άθροισμα των κύριων και βοηθητικών χώρων των κατηγοριών ακινήτων 1 έως και 12 (εκτός 4, 41 έως και 47), αποπερατωμένων και ημιτελών, καθώς και η συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας, όπως αυτή προσδιορίζεται για τον υπολογισμό του συμπληρωματικού φόρου, λαμβάνεται από τις δηλώσεις ΕΝΦΙΑ του οικείου έτους, οι οποίες έχουν υποβληθεί εμπρόθεσμα, λαμβανομένου υπόψη του ποσοστού συνιδιοκτησίας και του είδους του δικαιώματος επί των ακινήτων.

Άτομα με αναπηρία
Στην περίπτωση ατόμων με αναπηρία άνω του 80%, τρίτεκνους και πολύτεκνους, υπό προϋποθέσεις παρέχεται πλήρης απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ. Η αναπηρία του υπόχρεου και της συζύγου λαμβάνεται από τη δήλωση ή τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος του οικείου φορολογικού έτους ή από τα αρχεία των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) ή την Εφαρμογή των Δ.Ο.Υ. «Καταχώρηση Αναπηριών».

Η αναπηρία των τέκνων, λαμβάνεται από την Εφαρμογή των Δ.Ο.Υ. «Καταχώρηση Αναπηριών» ή από τα αρχεία των ΚΕ.Π.Α. ή, εφόσον το τέκνο υποβάλει δήλωση φορολογίας εισοδήματος, από τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος αυτού του οικείου φορολογικού έτους. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες η μείωση χορηγείται με υπόδειγμα από τη Δ.Ο.Υ., απαιτείται, πριν τη χορήγηση της έκπτωσης, η καταχώρηση της πληροφορίας για την αναπηρία στην εφαρμογή «Καταχώρηση Αναπηριών» των Δ.Ο.Υ. Για την πιστοποίηση της αναπηρίας εφαρμόζονται τα ισχύοντα στη φορολογία εισοδήματος του οικείου φορολογικού έτους.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Tags: ΕΝΦΙΑ
Previous Post

ΟΑΕΔ -Voucher: Πρόγραμμα κατάρτισης για ανέργους με αμοιβή 2.800 ευρώ

Next Post

Καιρός: Χαλάει σε πολλές περιοχές – Πού θα βρέξει

Next Post
καιρος βροχη

Καιρός: Χαλάει σε πολλές περιοχές - Πού θα βρέξει

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Γ Εθνική: Πέρασε από τον Βατόλακκο ο Μακεδονικός Σιάτιστας. Τα αποτελέσματα
  • Με συγκίνηση και υπερηφάνεια τιμήθηκαν τα 114 χρόνια από την Απελευθέρωση των Σερβίων
  • Ημερίδα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Φλώρινας, για την προστασία και την ευζωία των ζώων με θέμα «Η Ζωή με τα Ζώα Συντροφιάς»
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ για την απελευθέρωση της Μακεδονίας
  • Μαζικό και δυναμικό ΟΧΙ των κατοίκων του Ξινού Νερού ενάντια στην εγκατάσταση Μεγα- Φωτοβολταϊκού Σταθμού στο χωριό τους

Πρόσφατα σχόλια

  1. Κωνσταντίνος Καραγιάννης στο Η 34η Εμποροβιοτεχνική & Γεωργική Έκθεση Δυτικής Μακεδονίας, σε δύο λεπτά και σαράντα πέντε δευτερόλεπτα ! (video)
  2. Ξεκίνησαν οι εργασίες καθαρισμού στο προφράγμα Πραμόριτσας, στο ύψος του Αυγερινού - TsotiliNews στο Ξεκίνησαν οι εργασίες καθαρισμού στο προφράγμα Πραμόριτσας, στο ύψος του Αυγερινού
  3. Νεκρή 55χρονη μετά από ανατροπή τρακτέρ στο Βόιο - Eordaia.org - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ στο Τσοτύλι: 55χρονη καταπλακώθηκε από τρακτέρ
  4. “Le Marron”-Tο νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο Πολυκάστανο Βοΐου. Βίντεο και φωτογραφίες από τα εγκαίνια - TsotiliNews στο “Le Marron”-Tο νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο Πολυκάστανο Βοΐου. Βίντεο και φωτογραφίες από τα εγκαίνια
  5. Ανακήρυξη ως Ευεργέτη του Παναγιώτη Ξενόπουλου από το Δημοτικό Συμβούλιο Βοΐου - TsotiliNews στο Ανακήρυξη ως Ευεργέτη του Παναγιώτη Ξενόπουλου από το Δημοτικό Συμβούλιο Βοΐου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr