• Latest
ΨΥΓΕΙΟ

Η απάντηση αν τα κατεψυγμένα λαχανικά είναι το ίδιο θρεπτικά με τα φρέσκα

4 Δεκεμβρίου 2019
Έρχονται νέα μέτρα για τα ηλεκτρικά πατίνια – Υποχρεωτική ασφάλιση και πλήρης απαγόρευση σε ανηλίκους

Σαρωτικοί έλεγχοι για τα πατίνια και στην Δυτική Μακεδονία – Τέλος τα πατίνια για ανήλικους κάτω των 17 και υποχρεωτική ασφάλεια

11 Αυγούστου 2026
ΔΕΗ: Αναβάθμιση κατά 17 μονάδες από την S&P Global  σε θέματα εταιρικής βιωσιμότητας

Όμιλος ΔΕΗ: Αποκτά το Prime Status της ISS STOXX με νέα αναβάθμιση στην αξιολόγηση ESG

11 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό Καλοκαίρι -Τρίτη 11 Αυγούστου  

Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό Καλοκαίρι -Τρίτη 11 Αυγούστου  

11 Αυγούστου 2026
ΑΙΜΟΔΟΣΊΑ

«Δεν υπάρχει αίμα»: Η αγωνία των ασθενών με θαλασσαιμία και η έκκληση για άμεση αιμοδοσία

11 Αυγούστου 2026
Μοναχός πήδηξε από το εν κινήσει ασθενοφόρο!

Συνελήφθη ο σύζυγος γυναίκας που τραυματίστηκε από βουτιά

11 Αυγούστου 2026
Παρατείνεται το «Εξοικονομώ-Επιχειρώ» για περισσότερες από 400 επιχειρήσεις

Παρατείνεται το «Εξοικονομώ-Επιχειρώ» για περισσότερες από 400 επιχειρήσεις

11 Αυγούστου 2026
29χρονη διέταξε τον βασανισμό του συντρόφου της από τους υπόλοιπους πέντε εραστές της που ζούσαν όλοι στο ίδιο σπίτι

11 Αυγούστου 2026
χρημα

Τι κοιτάει η εφορία στις μεταφορές χρημάτων μέσω IRIS – Κρίσιμη η αιτιολογία στην τράπεζα

11 Αυγούστου 2026
ΠΑΙΔΙ, ΒΡΕΦΟΣ, μωρο,

Νεκρό βρέφος 15 μηνών – Αναμένεται η ιατροδικαστική εξέταση

11 Αυγούστου 2026
Επίδομα στέγασης: Ποιοι κινδυνεύουν να χάσουν την πληρωμή Ιανουαρίου -Τι αλλάζει από το 2025

Εξωδικαστικός μηχανισμός: Σώζεις το σπίτι, χάνεις τα άλλα ακίνητα – Τι αλλάζει από 21 Σεπτεμβρίου

11 Αυγούστου 2026
καιρος

Κλείδωσε ο καιρός τον Δεκαπενταύγουστο – Πότε έρχονται άνεμοι 9 μποφόρ

11 Αυγούστου 2026
Άργος Ορεστικό: Μετά τη Σιάτιστα έκλεψαν χρυσή αλυσίδα με σταυρό από ηλικιωμένη γυναίκα με την ίδια μέθοδο

Νεκρός αστυνομικός μέσα σε υπηρεσιακό αυτοκίνητο

11 Αυγούστου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 11 Αυγούστου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η απάντηση αν τα κατεψυγμένα λαχανικά είναι το ίδιο θρεπτικά με τα φρέσκα

sierafm by sierafm
4 Δεκεμβρίου 2019
in ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
ΨΥΓΕΙΟ
0
SHARES
8
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι απαραίτητα σε καθημερινή βάση για μια ισορροπημένη διατροφή.

Τα λαχανικά μεταξύ άλλων ρίχνουν τη χοληστερίνη, προστατεύουν από ασθένειες και παρέχουν ευεξία.

Τι διαφορά υπάρχει όμως ανάμεσα στα φρέσκα και τα κατεψυγμένα λαχανικά; Καλύπτετε τις ανάγκες σας μόνο με τα φρέσκα;

Την απάντηση έδωσε έρευνα του Πανεπιστημίου της Georgia. Οι ερευνητές μελέτησαν τη θρεπτική αξία των λαχανικών σε τρεις φάσεις: όταν είναι φρέσκα, όταν είναι στο ψυγείο για 5 ημέρες και όταν είναι κατεψυγμένα.

Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Και στις τρεις περιπτώσεις, η θρεπτική αξία των λαχανικών παραμένει η ίδια.

Τα κατεψυγμένα λαχανικά έχουν την ίδια θρεπτική αξία με τα φρέσκα.

«Υπάρχει η παρανόηση πως αν τα λαχανικά καταψυχθούν, χάνουν τα θρεπτικά τους συστατικά, τις βιταμίνες και τα μέταλλα» λέει ο Δρ Ρόναλντ Πεγκ που σχεδίασε την έρευνα, «και πως τα φρέσκα λαχανικά είναι πολύ καλύτερα από τα κατεψυγμένα. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει».

Ένα στοιχείο – έκπληξη που προέκυψε πάντως, είναι πως μερικά κατεψυγμένα λαχανικά (όπως πχ ο αρακάς) στην πραγματικότητα προσφέρουν μεγαλύτερα επίπεδα θρεπτικών συστατικών από τα αντίστοιχα φρέσκα. Αυτό συμβαίνει γιατί καταψύχονται στο ιδανικότερο στάδιο της ωρίμανσής τους. Οπότε καταναλώνονται ακριβώς σε αυτό το στάδιο αφού αποψύχονται με αυτό το σκοπό.

Μία άλλη έρευνα, που έγινε το 2015 στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, κατέληξε σε παρόμοια αποτελέσματα. Εξέτασε τα θρεπτικά προφίλ 8 λαχανικών: καλαμπόκι, καρότα, μπρόκολο, σπανάκι, φασολάκια, αρακά, φράουλες και βατόμουρα. Η έρευνα δεν βρήκε διαφορές στην θρεπτική αξία των κατεψυγμένων και των φρέσκων λαχανικών.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που είναι σημαντικό είναι η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων φρούτων και λαχανικών καθημερινά.

Πηγή:baby.gr

Previous Post

Συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος, της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Next Post

Της άρπαξαν τις οικονομίες μιας ζωής με την «μέθοδο του τροχαίου»

Next Post
κλοπή χρήματα

Της άρπαξαν τις οικονομίες μιας ζωής με την «μέθοδο του τροχαίου»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Σαρωτικοί έλεγχοι για τα πατίνια και στην Δυτική Μακεδονία – Τέλος τα πατίνια για ανήλικους κάτω των 17 και υποχρεωτική ασφάλεια
  • Όμιλος ΔΕΗ: Αποκτά το Prime Status της ISS STOXX με νέα αναβάθμιση στην αξιολόγηση ESG
  • Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό Καλοκαίρι -Τρίτη 11 Αυγούστου  
  • «Δεν υπάρχει αίμα»: Η αγωνία των ασθενών με θαλασσαιμία και η έκκληση για άμεση αιμοδοσία
  • Συνελήφθη ο σύζυγος γυναίκας που τραυματίστηκε από βουτιά

Πρόσφατα σχόλια

  1. Xris στο Δήμος Βοΐου: Τέσσερις νέες παιδικές χαρές σε Γαλατινή, Σιάτιστα, Εράτυρα και Τσοτύλι. Φωτογραφίες
  2. sierafm στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  3. Σιμος Μιμής στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  4. Το Μυστικό μιας Ποιοτικής Καθημερινότητας - SieraFM στο Αγχος και καθημερινότητα -Οι 12 αλλαγές που πρέπει να κάνετε στον τρόπο ζωής σας για να το μειώσετε
  5. Οι Καλύτερες Επενδύσεις Ξεκινούν από τις Σωστές Αποφάσεις - SieraFM στο Επένδυση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κοζάνη?
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr