Κάτοικοι της οδού Κωνσταντινουπόλεως δίπλα στο ΚΔΑΠ διαμαρτύρονται για έλλειψη καθαριότητας.
Όπως αναφέρουν ενημέρωσαν τη δημοτική αρχή αλλά ακόμα περιμένουν.
Δείτε τις φωτογραφίες που έστειλαν..
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr