• Latest
Χαρείτε, σωθήκαμε! Έρχεται το τρένο της Καλαμπάκας! …( Χρήστος Ι. Κολοβός)

Κόμβος Βατερού Κοζάνης: πολύμηνες επικίνδυνες καταστάσεις

28 Απριλίου 2025
Π. Κουκουλόπουλος: «Η Αλλαγή φέρνει τη Βόρεια Ελλάδα σε ρόλο πρωταγωνιστή»

Π. Κουκουλόπουλος: Να αποτραπεί το κλείσιμο καταστημάτων ΕΛΤΑ στο νομό μας

31 Οκτωβρίου 2025
Αιτήσεις για παιδικούς και ΚΔΑΠ

Αιτήσεις για παιδικούς και ΚΔΑΠ

30 Οκτωβρίου 2025
Κύπελλο ΕΠΣ Κοζάνης: Σημαντική πρόκριση για τον Μακεδονικό Σιάτιστας μέσα στο Βελβεντό! Ευχαριστήριο

Μακεδονικός Σιάτιστας: Περαστικά στον Χρήστο Σίμο

30 Οκτωβρίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία των ανθρώπων κι όχι εργαλείο για την όξυνση των ανισοτήτων»

Καλλιόπη Βέττα: Να αρθούν τα εμπόδια στην υπηρεσιακή μετακίνηση των δημοσίων υπαλλήλων προς υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

30 Οκτωβρίου 2025
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Συνάντηση του Περιφερειάρχη με τους κατοίκους για την οδική σύνδεση Αγιόφυλλου- Δεσκάτης

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Συνάντηση του Περιφερειάρχη με τους κατοίκους για την οδική σύνδεση Αγιόφυλλου- Δεσκάτης

30 Οκτωβρίου 2025
Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Νίκος Ζούδιαρης «Α΄ και Β΄ Ανάγνωση»

Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Νίκος Ζούδιαρης «Α΄ και Β΄ Ανάγνωση»

30 Οκτωβρίου 2025
 34η συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Συνεδριάζει η Περιφερειακή Επιτροπή Δυτικής Μακεδονίας την Δευτέρα 03/11/2025

30 Οκτωβρίου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Το Επιμελητηριο Κοζάνης εκφράζει τη θλίψη του για την απώλεια του πρώην Επιμελητηριακού Κυριάκου Καραχισαρλή

30 Οκτωβρίου 2025
Στο Δήμο Βοΐου δωρεάν για 20 χρόνια τμήμα του Κέντρου Υγείας Τσοτυλίου

Κέντρο Υγείας Τσοτυλίου: Οι επισκέπτες ιατροί για το Νοέμβριο

30 Οκτωβρίου 2025
Η Ακολουθία του Μεγάλου Αποδείπνου στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Σιατίστης τη Δευτέρα 10 Μαρτίου

Η Εορτή Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού 31 Οκτωβρίου και 1 Νοεμβρίου στην Ενορία Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας

30 Οκτωβρίου 2025
Σεμινάριο αντιμετώπισης τραυμάτων μάχης και παροχής πρώτων βοηθειώΝν στην Ομάδα Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) και της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.)

Σεμινάριο αντιμετώπισης τραυμάτων μάχης και παροχής πρώτων βοηθειώΝν στην Ομάδα Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) και της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.)

30 Οκτωβρίου 2025
Στο Χορηγό Βοΐου η κηδεία του Γεωργίου Παπαδόπουλου, πρώην βουλευτή

Στο Χορηγό Βοΐου η κηδεία του Γεωργίου Παπαδόπουλου, πρώην βουλευτή

30 Οκτωβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κόμβος Βατερού Κοζάνης: πολύμηνες επικίνδυνες καταστάσεις

sierafm by sierafm
28 Απριλίου 2025
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
Χαρείτε, σωθήκαμε! Έρχεται το τρένο της Καλαμπάκας! …( Χρήστος Ι. Κολοβός)
0
SHARES
110
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

 Ο κυκλικός κόμβος στην έξοδο του Βατερού Κοζάνης παραμένει ημιτελής, με σαφείς κινδύνους για δυστυχήματα.

Δεν είναι τυχαίο πως το πρωί της 23/2/2025 ένα ΙΧ, ερχόμενο από Δυτικά προς Βατερό, βγήκε απ’ το δρόμο στον κόμβο, πέρασε πάνω από σωρό με αμμοχάλικα και κυριολεκτικά πετώντας κατέληξε πάνω στην περίφραξη του γηπέδου. Άγιο είχε ο οδηγός, καθώς θα μπορούσε να είχε πέσει πάνω σε κάποια απ’ τις κολόνες φωτισμού, που εντελώς επικίνδυνα έχουν φυτευτεί σε επαφή σχεδόν με την άσφαλτο, χωρίς προστατευτικές μπαριέρες.

Δεν είναι το μοναδικό συμβάν στο συγκεκριμένο κόμβο, καθώς από το 2024 οχήματα έχουν πέσει κατ’ επανάληψη πάνω στις νησίδες, με ζημιές τόσο στα οχήματα όσο και σε κολονάκια με πινακίδες Οι Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων λένε πως τα κυκλοφοριακά συστήματα χρησιμεύουν στη βελτίωση των συνθηκών της ζωής των ανθρώπων, θα πρέπει επομένως να διαμορφώνονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε ανάλογα με τις εκάστοτε κυκλοφοριακές ανάγκες να είναι ασφαλή. Η προώθηση των διαφόρων ειδών κυκλοφορίας πρέπει να γίνεται με κριτήρια χωροταξικά, πολεοδομικά, οικονομικά, οικολογικά και κοινωνικά. Τι απ’ αυτά έχει τηρηθεί στο συγκεκριμένο κόμβο; Ας μετρήσουμε προβλήματα:

1. Η χωροθέτηση του κυκλικού τμήματος. Με τη δικαιολογία πως δεν υπήρχε χρηματοδότηση για απαλλοτριώσεις, ο κόμβος τοποθετήθηκε σε τρόπο που έκλεισε την πρόσβαση στην Εθνική οδό για τη δημοτική οδό, που υπάρχει ανάμεσα στο γήπεδο και στο πρατήριο υγρών καυσίμων. Έναν δρόμο ασφαλτοστρωμένο, με πλάτος 9 μέτρων, που χρησιμεύει στην πράξη ως το Δυτικό τμήμα του οδικού δακτυλίου της Κοζάνης, αλλά που για τη γραφειοκρατία είναι χαρακτηρισμένος ως «χερσολίβαδο». Πλέον όποιος κινείται στη δημοτική οδό με κατεύθυνση προς τον κόμβο βρίσκει μπροστά του προειδοποιητικές πινακίδες κατασκευής οδικών έργων κι ας κοντεύει χρόνος από τότε που ξεκίνησαν τα έργα. Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού: οι πινακίδες μάλλον θα μείνουν εκεί για πάντα, να θυμίζουν την κακοτεχνία.

2. Το στένεμα του δρόμου. Το πλάτος της Εθνικής Οδού 20 (Κοζάνη προς Γρεβενά-Ιωάννινα-Καστοριά) μειώνεται τοπικά στον κόμβο. Στην έξοδο του Βατερού έχουν «στραβώσει» το πεζοδρόμιο, αλλάζοντάς του κατεύθυνση ώστε να στενεύει ο δρόμος όσο πλησιάζει κανείς στον κόμβο. Το πεζοδρόμιο έχει και μια «γωνιά», με αποτέλεσμα συχνά να βρίσκουν τα λάστιχα οχημάτων. Το πλάτος της Εθνικής Οδού αποκαθίσταται μόνο όταν κανείς απομακρυνθεί από τον κόμβο.

3. Οι κολόνες φωτισμού. Κατασκευάστηκαν πολύ κοντά στην άσφαλτο, χωρίς να έχουν μπει μπροστά προστατευτικές μπαριέρες. Θέμα χρόνου να πέσει πάνω τους κάποιο όχημα. Δεν θα φταίει «η κακιά η ώρα», για ακόμα μια φορά θα φταίει «η κακιά η χώρα».

4. Η σήμανση. Παρά την πάροδο πολλών μηνών από την έναρξη κατασκευής, η σήμανση προειδοποίησης για προσέγγιση σε κυκλικό κόμβο παραμένει εντελώς πλημμελής. Επιπλέον, δεν υπάρχει πληροφόρηση για το πώς πηγαίνει κανείς στη 2η μεγαλύτερη πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, αφού έχει αφαιρεθεί η σχετική πινακίδα, που υπήρχε εκεί για χρόνια. Επίσης, δεν υπάρχει πληροφόρηση για το πώς πηγαίνει κάποιος προς Καστοριά-Γρεβενά, ούτε φυσικά προς Άργιλο-Λευκόβρυση-Αιανή ή Μεταμόρφωση. Το αστείο του πράγματος είναι πως στο τμήμα του δρόμου Κοζάνη-Βατερό τοποθετήθηκαν πρόσφατα πολλές περιττές πινακίδες, δείχνοντας πως λεφτά για πινακίδες υπάρχουν, αλλά όχι για να μπουν πινακίδες εκεί που πραγματικά χρειάζονται.

5. Η διευθέτηση της κυκλοφορίας της δημοτικής οδού. Η Υπηρεσία, σχεδιάζοντας «επί χάρτου», μας είπε πως «ο τρισκελής ισόπεδος κόμβος μετεξελίχτηκε σε τρισκελή κυκλικό κόμβο». Στην πράξη ωστόσο η δημοτική οδός έχει στο πλάι της τον ύψους 2,5 μέτρων τοίχο περίφραξης του γηπέδου, με αποτέλεσμα μειωμένη ορατότητα.

6. Η αποστράγγιση των νερών. Μέσα στον κυκλικό κόμβο μαζεύονται νερά της βροχής, τόσο ανάμεσα στις νησίδες όσο και στο πλάι, επειδή η σχάρα αποστράγγισης έχει τοποθετηθεί πιο ψηλά απ’ το επίπεδο της ασφάλτου.

7. Η έλλειψη τελικού ασφαλτοτάπητα. Παρά την πάροδο πολλών μηνών από την έναρξη κατασκευής, η τελική ασφαλτόστρωση παραμένει σε εκκρεμότητα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει «σκαλοπάτι» περίπου 5-8 εκατοστών ανάμεσα στο κυκλικό κράσπεδο και στην άσφαλτο, αλλά και ανάμεσα στην άσφαλτο και στις βάσεις των στύλων φωτισμού.

Δικαιολογίες του τύπου «δεν υπάρχουν πιστώσεις, για να τελειώσει το έργο» εκ των προτέρων ΔΕΝ γίνονται δεκτές: σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις ο προϋπολογισμός του 2024 έκλεισε με θηριώδες πλεόνασμα 11,4 δισεκ. ευρώ, ενώ τα δημόσια έσοδα έφθασαν στο αστρονομικό ύψος των 68,78 δισεκ. ευρώ. Το 2020 τα δημόσια έσοδα ήταν «μόλις» 43,20 δισεκ. ευρώ, δηλαδή μέσα σε μόλις 4 χρόνια, (μεσολάβησε και η πανδημία), αυξήθηκαν 59%. Λεφτά που πληρώσαμε όλοι μας με τους εξοντωτικούς φόρους, λεφτά που κυριολεκτικά άρπαξε η κυβέρνηση από τις τσέπες μας, ιδίως με τα «τεκμήρια» των μικρών ελεύθερων επαγγελματιών.

Η εξοντωτική φορολογία έχει επιστρέψει την αγοραστική δύναμή μας στην εποχή της δραχμής. Αυτονόητα επανέρχεται το ερώτημα, που είχα θέσει δημοσίως στα μέσα Μαρτίου: Πού πάνε τα λεφτά μας;

Χρήστος Κολοβός

 

Tags: ΒΑΤΕΡΟΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΛΟΒΟΣ
Previous Post

Π. Κουκουλόπουλος: «Να λειτουργήσει εξεταστικό κέντρο και στη Δυτική Μακεδονία για τον νέο γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ»

Next Post

Youth Pass: Πώς θα λειτουργεί το Marketplace

Next Post
Youth Pass

Youth Pass: Πώς θα λειτουργεί το Marketplace

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Π. Κουκουλόπουλος: Να αποτραπεί το κλείσιμο καταστημάτων ΕΛΤΑ στο νομό μας
  • Αιτήσεις για παιδικούς και ΚΔΑΠ
  • Μακεδονικός Σιάτιστας: Περαστικά στον Χρήστο Σίμο
  • Καλλιόπη Βέττα: Να αρθούν τα εμπόδια στην υπηρεσιακή μετακίνηση των δημοσίων υπαλλήλων προς υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
  • Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Συνάντηση του Περιφερειάρχη με τους κατοίκους για την οδική σύνδεση Αγιόφυλλου- Δεσκάτης

Πρόσφατα σχόλια

  1. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Το πρόγραμμα εορτασμού στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αυγερινού
  2. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Σιάτιστα: Έφυγε από τη ζωή ο Λαογράφος Γεώργιος Μπόντας
  3. Chris στο Σιάτιστα: Έφυγε από τη ζωή ο Λαογράφος Γεώργιος Μπόντας
  4. Παύλος στο Τσοτύλι: Η απάντηση για την παιδική χαρά
  5. ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ στο Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Δημήτρη (Τάκη) Τσιώνα στη Χρυσαυγή Βοΐου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr