• Latest
Χαρείτε, σωθήκαμε! Έρχεται το τρένο της Καλαμπάκας! …( Χρήστος Ι. Κολοβός)

Κόμβος Βατερού Κοζάνης: πολύμηνες επικίνδυνες καταστάσεις

28 Απριλίου 2025
Κοζάνη: Ολονύχτια μάχη με τις αναζωπυρώσεις

Κοζάνη: Ολονύχτια μάχη με τις αναζωπυρώσεις

27 Ιουλίου 2025
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Αγόρι 8 ετών κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους γονείς του

Σοβαρό τροχαίο με μηχανή στα Κοίλα Κοζάνης

27 Ιουλίου 2025
Εναρκτήρια Συνάντηση για το Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα του Άξονα Σιάτιστα-Άργος Ορεστικό-Νεστόριο–Καστοριά

Εναρκτήρια Συνάντηση για το Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα του Άξονα Σιάτιστα-Άργος Ορεστικό-Νεστόριο–Καστοριά

27 Ιουλίου 2025
Καμπάνια Δράσης για το Κλίμα: Η Εμπειρία του Δάσους Κουρί

Πολιτική Προστασία  Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Ετοιμότητα σύμφωνα με τον Χάρτη πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς για την Κυριακή 27 Ιουλίου 2025 

27 Ιουλίου 2025
Ξεκίνησε το έργο  της διαγράμμισης στις διαβάσεις πεζών στο οδικό δίκτυο της πόλης των Γρεβενών

Δήμος Γρεβενών: Εργασίες διαγράμμισης επί της Οδού 13ης Οκτωβρίου

27 Ιουλίου 2025
Τιμώμενη Περιφέρεια στην 20η Διεθνή Έκθεση “alexpo” η Δυτική Μακεδονία

Γιώργος Αμανατίδης για τη γούνα: «Συνειδητή διαστρέβλωση της πραγματικότητας από την κυρία Ζεμπιλιάδου ή άγνοια;»

27 Ιουλίου 2025
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Δήμος Κοζάνης: 24ωρη απαγόρευση κυκλοφορίας την Κυριακή 27 Ιουλίου 2025 στο Άλσος Κουρί λόγω πολύ υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς καθώς και στα δασικά οικοσυστήματα σε Άγιο Δημήτριο, Ρυάκιο, Τετράλοφο, Κοιλάδα, Καπνοχώρι και Αυγή

27 Ιουλίου 2025
Συγχαρητήριες ευχές από το Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Τσοτυλίου

Συγχαρητήρια του Εσπερινού Γυμνασίου Κοζάνης με Λυκειακές Τάξεις

27 Ιουλίου 2025
Σκύλος δάγκωμα

Κοζάνη: Σκύλος επιτέθηκε σε 36χρονη. Πρόστιμο και δικογραφία για τον ιδιοκτήτη

27 Ιουλίου 2025
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ

Προπόνηση με βάρη σε παιδιά και εφήβους: Μύθοι, οφέλη και η αλήθεια της επιστήμης

27 Ιουλίου 2025
ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΤΑΞΙΔΙ

Ποιοι θα λάβουν αυξημένο επίδομα αδείας – Έρχονται αλλαγές στην καλοκαιρινή άδεια το 2026

27 Ιουλίου 2025
ΚΑΡΔΙΑ, ΚΑΡΠΑ

Ναυαγοσώστης επανέφερε στη ζωή κοριτσάκι 3 ετών – «Πήρα το παιδί στα χέρια μου και δεν είχε σφυγμό»

27 Ιουλίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Κυριακή, 27 Ιουλίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κόμβος Βατερού Κοζάνης: πολύμηνες επικίνδυνες καταστάσεις

sierafm by sierafm
28 Απριλίου 2025
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
Χαρείτε, σωθήκαμε! Έρχεται το τρένο της Καλαμπάκας! …( Χρήστος Ι. Κολοβός)
0
SHARES
110
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

 Ο κυκλικός κόμβος στην έξοδο του Βατερού Κοζάνης παραμένει ημιτελής, με σαφείς κινδύνους για δυστυχήματα.

Δεν είναι τυχαίο πως το πρωί της 23/2/2025 ένα ΙΧ, ερχόμενο από Δυτικά προς Βατερό, βγήκε απ’ το δρόμο στον κόμβο, πέρασε πάνω από σωρό με αμμοχάλικα και κυριολεκτικά πετώντας κατέληξε πάνω στην περίφραξη του γηπέδου. Άγιο είχε ο οδηγός, καθώς θα μπορούσε να είχε πέσει πάνω σε κάποια απ’ τις κολόνες φωτισμού, που εντελώς επικίνδυνα έχουν φυτευτεί σε επαφή σχεδόν με την άσφαλτο, χωρίς προστατευτικές μπαριέρες.

Δεν είναι το μοναδικό συμβάν στο συγκεκριμένο κόμβο, καθώς από το 2024 οχήματα έχουν πέσει κατ’ επανάληψη πάνω στις νησίδες, με ζημιές τόσο στα οχήματα όσο και σε κολονάκια με πινακίδες Οι Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων λένε πως τα κυκλοφοριακά συστήματα χρησιμεύουν στη βελτίωση των συνθηκών της ζωής των ανθρώπων, θα πρέπει επομένως να διαμορφώνονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε ανάλογα με τις εκάστοτε κυκλοφοριακές ανάγκες να είναι ασφαλή. Η προώθηση των διαφόρων ειδών κυκλοφορίας πρέπει να γίνεται με κριτήρια χωροταξικά, πολεοδομικά, οικονομικά, οικολογικά και κοινωνικά. Τι απ’ αυτά έχει τηρηθεί στο συγκεκριμένο κόμβο; Ας μετρήσουμε προβλήματα:

1. Η χωροθέτηση του κυκλικού τμήματος. Με τη δικαιολογία πως δεν υπήρχε χρηματοδότηση για απαλλοτριώσεις, ο κόμβος τοποθετήθηκε σε τρόπο που έκλεισε την πρόσβαση στην Εθνική οδό για τη δημοτική οδό, που υπάρχει ανάμεσα στο γήπεδο και στο πρατήριο υγρών καυσίμων. Έναν δρόμο ασφαλτοστρωμένο, με πλάτος 9 μέτρων, που χρησιμεύει στην πράξη ως το Δυτικό τμήμα του οδικού δακτυλίου της Κοζάνης, αλλά που για τη γραφειοκρατία είναι χαρακτηρισμένος ως «χερσολίβαδο». Πλέον όποιος κινείται στη δημοτική οδό με κατεύθυνση προς τον κόμβο βρίσκει μπροστά του προειδοποιητικές πινακίδες κατασκευής οδικών έργων κι ας κοντεύει χρόνος από τότε που ξεκίνησαν τα έργα. Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού: οι πινακίδες μάλλον θα μείνουν εκεί για πάντα, να θυμίζουν την κακοτεχνία.

2. Το στένεμα του δρόμου. Το πλάτος της Εθνικής Οδού 20 (Κοζάνη προς Γρεβενά-Ιωάννινα-Καστοριά) μειώνεται τοπικά στον κόμβο. Στην έξοδο του Βατερού έχουν «στραβώσει» το πεζοδρόμιο, αλλάζοντάς του κατεύθυνση ώστε να στενεύει ο δρόμος όσο πλησιάζει κανείς στον κόμβο. Το πεζοδρόμιο έχει και μια «γωνιά», με αποτέλεσμα συχνά να βρίσκουν τα λάστιχα οχημάτων. Το πλάτος της Εθνικής Οδού αποκαθίσταται μόνο όταν κανείς απομακρυνθεί από τον κόμβο.

3. Οι κολόνες φωτισμού. Κατασκευάστηκαν πολύ κοντά στην άσφαλτο, χωρίς να έχουν μπει μπροστά προστατευτικές μπαριέρες. Θέμα χρόνου να πέσει πάνω τους κάποιο όχημα. Δεν θα φταίει «η κακιά η ώρα», για ακόμα μια φορά θα φταίει «η κακιά η χώρα».

4. Η σήμανση. Παρά την πάροδο πολλών μηνών από την έναρξη κατασκευής, η σήμανση προειδοποίησης για προσέγγιση σε κυκλικό κόμβο παραμένει εντελώς πλημμελής. Επιπλέον, δεν υπάρχει πληροφόρηση για το πώς πηγαίνει κανείς στη 2η μεγαλύτερη πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, αφού έχει αφαιρεθεί η σχετική πινακίδα, που υπήρχε εκεί για χρόνια. Επίσης, δεν υπάρχει πληροφόρηση για το πώς πηγαίνει κάποιος προς Καστοριά-Γρεβενά, ούτε φυσικά προς Άργιλο-Λευκόβρυση-Αιανή ή Μεταμόρφωση. Το αστείο του πράγματος είναι πως στο τμήμα του δρόμου Κοζάνη-Βατερό τοποθετήθηκαν πρόσφατα πολλές περιττές πινακίδες, δείχνοντας πως λεφτά για πινακίδες υπάρχουν, αλλά όχι για να μπουν πινακίδες εκεί που πραγματικά χρειάζονται.

5. Η διευθέτηση της κυκλοφορίας της δημοτικής οδού. Η Υπηρεσία, σχεδιάζοντας «επί χάρτου», μας είπε πως «ο τρισκελής ισόπεδος κόμβος μετεξελίχτηκε σε τρισκελή κυκλικό κόμβο». Στην πράξη ωστόσο η δημοτική οδός έχει στο πλάι της τον ύψους 2,5 μέτρων τοίχο περίφραξης του γηπέδου, με αποτέλεσμα μειωμένη ορατότητα.

6. Η αποστράγγιση των νερών. Μέσα στον κυκλικό κόμβο μαζεύονται νερά της βροχής, τόσο ανάμεσα στις νησίδες όσο και στο πλάι, επειδή η σχάρα αποστράγγισης έχει τοποθετηθεί πιο ψηλά απ’ το επίπεδο της ασφάλτου.

7. Η έλλειψη τελικού ασφαλτοτάπητα. Παρά την πάροδο πολλών μηνών από την έναρξη κατασκευής, η τελική ασφαλτόστρωση παραμένει σε εκκρεμότητα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει «σκαλοπάτι» περίπου 5-8 εκατοστών ανάμεσα στο κυκλικό κράσπεδο και στην άσφαλτο, αλλά και ανάμεσα στην άσφαλτο και στις βάσεις των στύλων φωτισμού.

Δικαιολογίες του τύπου «δεν υπάρχουν πιστώσεις, για να τελειώσει το έργο» εκ των προτέρων ΔΕΝ γίνονται δεκτές: σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις ο προϋπολογισμός του 2024 έκλεισε με θηριώδες πλεόνασμα 11,4 δισεκ. ευρώ, ενώ τα δημόσια έσοδα έφθασαν στο αστρονομικό ύψος των 68,78 δισεκ. ευρώ. Το 2020 τα δημόσια έσοδα ήταν «μόλις» 43,20 δισεκ. ευρώ, δηλαδή μέσα σε μόλις 4 χρόνια, (μεσολάβησε και η πανδημία), αυξήθηκαν 59%. Λεφτά που πληρώσαμε όλοι μας με τους εξοντωτικούς φόρους, λεφτά που κυριολεκτικά άρπαξε η κυβέρνηση από τις τσέπες μας, ιδίως με τα «τεκμήρια» των μικρών ελεύθερων επαγγελματιών.

Η εξοντωτική φορολογία έχει επιστρέψει την αγοραστική δύναμή μας στην εποχή της δραχμής. Αυτονόητα επανέρχεται το ερώτημα, που είχα θέσει δημοσίως στα μέσα Μαρτίου: Πού πάνε τα λεφτά μας;

Χρήστος Κολοβός

 

Tags: ΒΑΤΕΡΟΚΟΛΟΒΟΣ
Previous Post

Π. Κουκουλόπουλος: «Να λειτουργήσει εξεταστικό κέντρο και στη Δυτική Μακεδονία για τον νέο γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ»

Next Post

Youth Pass: Πώς θα λειτουργεί το Marketplace

Next Post
Youth Pass

Youth Pass: Πώς θα λειτουργεί το Marketplace

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Κοζάνη: Ολονύχτια μάχη με τις αναζωπυρώσεις
  • Σοβαρό τροχαίο με μηχανή στα Κοίλα Κοζάνης
  • Εναρκτήρια Συνάντηση για το Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα του Άξονα Σιάτιστα-Άργος Ορεστικό-Νεστόριο–Καστοριά
  • Πολιτική Προστασία  Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Ετοιμότητα σύμφωνα με τον Χάρτη πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς για την Κυριακή 27 Ιουλίου 2025 
  • Δήμος Γρεβενών: Εργασίες διαγράμμισης επί της Οδού 13ης Οκτωβρίου

Πρόσφατα σχόλια

  1. Θανατηφόρο τροχαίο κοντά στο Βογατσικό Καστοριάς – NEA KASTORIAS στο Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς
  2. Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς - kastoria365 - καστορια 365 στο Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς
  3. Διεξάγεται τον Αύγουστο ο διασυλλογικός αγώνας Αθλητικής Αλιείας κυπρίνου - Boat & Fishing στο Έγκριση διεξαγωγής διασυλλογικού αγώνα Αθλητικής Αλιείας κυπρίνου, ανοιχτών συμμετοχών, στην τεχνητή λίμνη Πολυφύτου από τις 8 Αυγούστου 2025 ως τις 10 Αυγούστου 2025
  4. Xri στο Σιάτιστα: Λαμπάδιασε αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του Γυμνασίου
  5. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο ποδόσφαιρο: Η ποδηλασία κατακτά τους φιλάθλους - SieraFM στο 3ος ο Δημήτρης Σελέτης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορεινού Δρόμου στο Καρπενήσι. Βίντεο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr