Η ομάδα μας με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Μάρκο Μπούρτζο, Γιώργο Γεωργάκα, Χρήστο & Βασίλη Μπατσή, Τάσο Παπουτσίδη και Βαγγέλη Σεκκουλίδη για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Τους ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα της ομάδας μας!
