• Latest
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ

Με μια κίνηση η μείωση της προκαταβολής φόρου – Ποιοι την δικαιούνται, ποιοι εξαιρούνται

11 Αυγούστου 2020
Στον τελικό του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Πυγμαχίας U17 η Δήμητρα Καρπόζηλου

Στον τελικό του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Πυγμαχίας U17 η Δήμητρα Καρπόζηλου

9 Οκτωβρίου 2026
ΑΠΟΓΡΑΦΗ και ανάρτηση δικαιολογητικών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (Κ.Υ.Ε.) στο Ο.Π.Σ. – Α.Δ.Ε.

Γρεβενά πόλη του μανιταριού. Να την ξαναβα στις ράγεςλουμε

9 Οκτωβρίου 2026
Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στον ελληνογαλλικό διάλογο για την Ανώτατη Εκπαίδευση και την Έρευνα

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στον ελληνογαλλικό διάλογο για την Ανώτατη Εκπαίδευση και την Έρευνα

9 Οκτωβρίου 2026
ΨΩΜΙ

Π. Κουκουλόπουλος: 10+1 ερωτήματα για τους παραδοσιακούς οικογενειακούς φούρνους της γειτονιάς

9 Οκτωβρίου 2026
Kατάταξη 31 νέων Δοκίμων Αστυφυλάκων στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας.στις έδρες των Διευθύνσεων Αστυνομίας Κοζάνης, Γρεβενών, Καστοριάς και Φλώρινας

Kατάταξη 31 νέων Δοκίμων Αστυφυλάκων στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας.στις έδρες των Διευθύνσεων Αστυνομίας Κοζάνης, Γρεβενών, Καστοριάς και Φλώρινας

9 Οκτωβρίου 2026
Δήμος Γρεβενών: Τέσσερα δημοτικά σχολεία της πόλης αναβαθμίζονται ενεργειακά με συνολικό προϋπολογισμό που αγγίζει τις 900.000 ευρώ

Δήμος Γρεβενών: Τέσσερα δημοτικά σχολεία της πόλης αναβαθμίζονται ενεργειακά με συνολικό προϋπολογισμό που αγγίζει τις 900.000 ευρώ

9 Οκτωβρίου 2026
Μαλούτας: Ανησυχούμε για το μέλλον της Τηλεθέρμανσης, δεν επιχαίρουμε που δικαιωθήκαμε στην κριτική μας

Αρχίζει η προθέρμανση του δικτύου τηλεθέρμανσης Κοζάνης Σε λειτουργία από τις 15 Οκτωβρίου

9 Οκτωβρίου 2026
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: Να υλοποιηθούν οι κυβερνητικές δεσμεύσεις για μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα

9 Οκτωβρίου 2026
Κοζάνη: Η επέτειος ίδρυσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών

9 Οκτωβρίου 2026
Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας – Δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στο Τσοτύλι

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας – Δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στο Τσοτύλι

9 Οκτωβρίου 2026
«Μπάλες στα Σχολεία»  Αθλητικό υλικό στα σχολεία της Δυτικής Μακεδονίας

«Μπάλες στα Σχολεία» Αθλητικό υλικό στα σχολεία της Δυτικής Μακεδονίας

9 Οκτωβρίου 2026

Επταήμερο εκδηλώσεων για τον εορτασμό του Πολιούχου Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας

9 Οκτωβρίου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Σάββατο, 10 Οκτωβρίου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Με μια κίνηση η μείωση της προκαταβολής φόρου – Ποιοι την δικαιούνται, ποιοι εξαιρούνται

sierafm by sierafm
11 Αυγούστου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
2
SHARES
7
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Με μια αυτοματοποιημένη διαδικασία που ξεκινά από σήμερα θα επανυπολογίζεται η μειωμένη ή μηδενική προκαταβολή φόρου για τις πληττόμενες επιχειρήσεις.

Ο νέος υπολογισμός φόρου θα γίνεται με νέα υποβολή- ως τροποποιητική- της φορολογικής δήλωσης με τα ίδια ακριβώς στοιχεία με αυτά της αρχικής. Η διαδικασία θα είναι πολύ πιο σύντομη. Ο κάθε δικαιούχος μειωμένης προκαταβολής φόρου θα λάβει στην ατομική του μερίδα στο Taxisnet και ειδικότερα στο χωρίο «προσωποποιημένη πληροφόρηση» ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με οδηγίες για την ταχεία επανυποβολή της δήλωσης τους.

Η προθεσμία για την υποβολή τροποποιητικής δήλωσης θα είναι έως τις 30 Δεκεμβρίου 2020.

Με τον τρόπο αυτό, η ΑΑΔΕ δίνει τη δυνατότητα σε πάνω από 350.000 επιχειρήσεις να επωφεληθούν άμεσα από το μέτρο. Σε αντίθετη περίπτωση, σύμφωνα με την αρμόδια διεύθυνση φορολογικών εφαρμογών της ΑΑΔΕ, η σχετική διαδικασία θα διαρκούσε έως και 5 μήνες! Όσοι δεν έχουν υποβάλλει ακόμη την δήλωση του περιμένοντας την λύση του θέματος της προκαταβολής φόρου είναι πιο τυχεροί καθώς με την υποβολή της ως το τέλος Αυγούστου θα έχουν την εκκαθάριση με μειωμένη την προκαταβολή φόρου

Υπενθυμίζεται ότι για το φορολογικό έτος 2019, η προκαταβολή φόρου για τις επιχειρήσεις οι οποίες επλήγησαν από την κρίση που προκάλεσε ο κορονοϊός και ανάλογα με την μείωση του τζίρου τους το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σύγκρισης με το ίδιο διάστημα του 2010, διαμορφώνεται ως εξής:

Μείωση 1ου εξαμήνου 2020 Μείωση προκαταβολής φόρου

≥ 5% έως και 15% 30%
15,01% έως και 25% 50%
25,01% έως και 35% 70%
>35% 100%

Για τον υπολογισμό της μείωσης τζίρου λαμβάνονται υπόψη:

1) Οι δηλώσεις ΦΠΑ του πρώτου (1ου) εξαμήνου 2019 που έχουν υποβληθεί ως 31.7.2020
2) οι δηλώσεις ΦΠΑ του πρώτου (1ο) εξαμήνου του 2020, ως εξής:

α) για τηρούντες απλογραφικά λογιστικά αρχεία, η δήλωση ΦΠΑ του πρώτου (1ου) τριμήνου που έχει υποβληθεί μέχρι 31.7.2020) και η δήλωση ΦΠΑ του δευτέρου (2ου) τριμήνου που υποβάλλεται μέχρι τις 31.7.2020 ή

β) για τηρούντες διπλογραφικά λογιστικά αρχεία, οι δηλώσεις ΦΠΑ Ιανουαρίου – Μαΐου που έχουν υποβληθεί μέχρι 31.7.2020) και η δήλωση ΦΠΑ Ιουνίου που υποβάλλεται μέχρι τις 31.7.2020.

Για νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή φυσικό πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα και δεν έχει υποχρέωση υποβολής δήλωσης ΦΠΑ καθ’ όλη τη διάρκεια των συγκρινόμενων εξαμήνων, το ποσό της προκαταβολής φόρου εισοδήματος η προκαταβολής φόρου μειώνεται κατά πενήντα τοις εκατό (50%).
Το ίδιο ισχύει για νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή φυσικό πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα μετατάχθηκε τη χρονική περίοδο από 01.01.2019 έως 30.06.2020 από απαλλασσόμενο ΦΠΑ καθεστώς σε μη απαλλασσόμενο ή αντιστρόφως, κατά τα συγκρινόμενα εξάμηνα των ετών 2019 και 2020.

  1. Το ποσό προκαταβολής φόρου εισοδήματος μηδενίζεται για νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή φυσικό πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα, το οποίο:

α) είναι υποκείμενο σε ΦΠΑ, ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα που ανήκει στον τριτογενή τομέα και το τρίτο (3ο) τρίμηνο του 2019 αντιστοιχεί σε ποσοστό άνω του πενήντα τοις εκατό (50%) του ετήσιου κύκλου εργασιών ΦΠΑ ( αφορά κυρίως τουριστικές και δορυφορικές αυτών επιχειρήσεις του ίδιου έτους ή

β) εντάσσεται στους κλάδους των αεροπορικών ή ακτοπλοϊκών μεταφορών.

Για τους σκοπούς της παρούσας είναι αδιάφορο εάν ο ΚΑΔ στον οποίο υπάγεται το νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή φυσικό πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα αποτελεί κύρια ή δευτερεύουσα δραστηριότητα αυτού.

Ποιοι και πότε χάνουν την μείωση της προκαταβολής φόρου

Η μείωση της προκαταβολής φόρου δεν θα ισχύσει:

  1. Στις περιπτώσεις που νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή φυσικό πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα δεν έχει υποβάλει μία ή περισσότερες δηλώσεις ΦΠΑ, ως τις 31/7 /2020
  2. Επιχειρήσεις που έχουν χρόνο λειτουργίας κάτω των 3 ετών και δικαιούνται μειωμένη προκαταβολή φόρου κατά 50% λόγω έναρξης εργασιών τους με βάση τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις.
  3. Τα ίδιο ισχύει ισχύουν και για φυσικά πρόσωπα που αποκτούν για πρώτη φορά το φορολογικό έτος 2019 εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα και τα δικαιούνται μειωμένη προκαταβολή φόρου κατά 50%.
  4. Σε νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα ή φυσικό πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα και το οποίο επωφελείται της μειωμένης προκαταβολής χωρίς να τη δικαιούται, ολικά ή μερικά, επιβάλλεται από τη Φορολογική Διοίκηση πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο της μειωμένης προκαταβολής που επωφελείται.

Πηγή:News247.gr

Tags: ΦΟΡΟΙ
Previous Post

ΑΣΕΠ: Πέντε προσλήψεις στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Φλώρινας

Next Post

Θυμός και παιδί: Αυτά είναι τα σημάδια για να τον εντοπίσετε

Next Post
παιδι

Θυμός και παιδί: Αυτά είναι τα σημάδια για να τον εντοπίσετε

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Στον τελικό του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Πυγμαχίας U17 η Δήμητρα Καρπόζηλου
  • Γρεβενά πόλη του μανιταριού. Να την ξαναβα στις ράγεςλουμε
  • Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στον ελληνογαλλικό διάλογο για την Ανώτατη Εκπαίδευση και την Έρευνα
  • Π. Κουκουλόπουλος: 10+1 ερωτήματα για τους παραδοσιακούς οικογενειακούς φούρνους της γειτονιάς
  • Kατάταξη 31 νέων Δοκίμων Αστυφυλάκων στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας.στις έδρες των Διευθύνσεων Αστυνομίας Κοζάνης, Γρεβενών, Καστοριάς και Φλώρινας

Πρόσφατα σχόλια

  1. Κωνσταντίνος Καραγιάννης στο Η 34η Εμποροβιοτεχνική & Γεωργική Έκθεση Δυτικής Μακεδονίας, σε δύο λεπτά και σαράντα πέντε δευτερόλεπτα ! (video)
  2. Ξεκίνησαν οι εργασίες καθαρισμού στο προφράγμα Πραμόριτσας, στο ύψος του Αυγερινού - TsotiliNews στο Ξεκίνησαν οι εργασίες καθαρισμού στο προφράγμα Πραμόριτσας, στο ύψος του Αυγερινού
  3. Νεκρή 55χρονη μετά από ανατροπή τρακτέρ στο Βόιο - Eordaia.org - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ στο Τσοτύλι: 55χρονη καταπλακώθηκε από τρακτέρ
  4. “Le Marron”-Tο νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο Πολυκάστανο Βοΐου. Βίντεο και φωτογραφίες από τα εγκαίνια - TsotiliNews στο “Le Marron”-Tο νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο Πολυκάστανο Βοΐου. Βίντεο και φωτογραφίες από τα εγκαίνια
  5. Ανακήρυξη ως Ευεργέτη του Παναγιώτη Ξενόπουλου από το Δημοτικό Συμβούλιο Βοΐου - TsotiliNews στο Ανακήρυξη ως Ευεργέτη του Παναγιώτη Ξενόπουλου από το Δημοτικό Συμβούλιο Βοΐου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr