• Latest
ξξ

Μιχάλης Παπαδόπουλος στο mononews: Η Ελλάδα μπορεί και οφείλει να γίνει ένα διεθνές κέντρο Logistics με πρωταγωνιστή το σιδηρόδρομο

21 Απριλίου 2022
Πτολεμαΐδα: Τρεις μητέρες Ρομά, καταγγέλλουν οδηγό ταξί για κακομεταχείριση των παιδιών τους

Κοζάνη: Σύλληψη 2 ατόμων. Έκλεψαν μηχανάκια!!

10 Μαΐου 2025
ποδοσφαιρο

ΠΑΟΚ – ΑΕΚ: Διεκδικούν ό,τι απέμεινε

10 Μαΐου 2025
Σιάτιστα: Δωρητές μυελού των οστών έγιναν μαθητές των Λυκείων

Σιάτιστα: Δωρητές μυελού των οστών έγιναν μαθητές των Λυκείων

10 Μαΐου 2025
Ομιλία Π. Κουκουλόπουλου για την Τηλεθέρμανση στην Ολομέλεια της Βουλής

Π. Κουκουλόπουλος: «Η Δυτική Μακεδονία, μοναδική Περιφέρεια σε όλη την Ελλάδα χωρίς Ιατροδικαστική Υπηρεσία»

10 Μαΐου 2025
Δήμος Βοΐου: Έναρξη λειτουργιάς των Παιδικών Σταθμών και των ΚΔΑΠ

Εγγραφές στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Κοζάνης σχολικού έτους (2025-26) από 12/05/2025 έως και 20/06/2025

9 Μαΐου 2025
Δεντροφύτευση στο Δημοτικό Σχολείο Καλονερίου – Μικροκάστρου. Φωτογραφίες

Δεντροφύτευση στο Δημοτικό Σχολείο Καλονερίου – Μικροκάστρου. Φωτογραφίες

9 Μαΐου 2025
Προβολές ταινιών και θεατρικά έργα από το καλλιτεχνικό σχολείο την Πέμπτη 15 Μαΐου 7:30 μ.μ στο ΔΗΠΕΘΕ

Προβολές ταινιών και θεατρικά έργα από το καλλιτεχνικό σχολείο την Πέμπτη 15 Μαΐου 7:30 μ.μ στο ΔΗΠΕΘΕ

9 Μαΐου 2025
Σιάτιστα: Κλαδεύτηκε ο πλάτανος στην Πλατεία χώρας. Φωτογραφίες

Σιάτιστα: Κλαδεύτηκε ο πλάτανος στην Πλατεία χώρας. Φωτογραφίες

9 Μαΐου 2025
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην Έκθεση DEFEA 2025- Παρουσία με κύρος και δυναμική εξωστρέφεια στον τομέα της άμυνας και ασφάλειας

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην Έκθεση DEFEA 2025- Παρουσία με κύρος και δυναμική εξωστρέφεια στον τομέα της άμυνας και ασφάλειας

9 Μαΐου 2025
Startup Europe Week Kozani | «Ανάπτυξη Τοπικού Οικοσυστήματος Νεοφυών Επιχειρήσεων σε μια Περιφέρεια Δίκαιης Μετάβασης», Δευτέρα 12 Μαΐου 2025

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Startup έρχεται στη Δυτική Μακεδονία

9 Μαΐου 2025
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκπαιδευτική δράση «Σαφάρι στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης»

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκπαιδευτική δράση «Σαφάρι στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης»

9 Μαΐου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Ομιλία του βουλευτή ΠΕ Κοζάνης Στάθη Κωνσταντινίδη στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, με τίτλο: «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»

9 Μαΐου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Μιχάλης Παπαδόπουλος στο mononews: Η Ελλάδα μπορεί και οφείλει να γίνει ένα διεθνές κέντρο Logistics με πρωταγωνιστή το σιδηρόδρομο

sierafm by sierafm
21 Απριλίου 2022
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ξξ
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Για τις  δυνατότητες της Ελλάδας να πρωταγωνιστήσει διεθνώς στον κλάδο των συνδυασμένων μεταφορών και  της εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics) αναφέρεται ο Υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε συνέντευξή του στο mononews.gr. Ένα σημαντικό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιήσει η χώρα μας τόσο σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο για να αυξήσει ακόμα περισσότερο τη θέση της ως logistics hub είναι ο σιδηρόδρομος.

Η ΕΡΓΟΣΕ έχει ήδη προκηρύξει τον διαγωνισμό αξίας 4,7 δισ. ευρώ για τη διασύνδεση έξι μεγάλων λιμένων με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Επιπλέον,  ο ΟΣΕ έχει υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ με στόχο να δημιουργηθεί προστιθέμενη αξία στην εθνική οικονομική δραστηριότητα μέσω της μεταποίησης εισαγόμενων εμπορευμάτων.

Όσον αφορά  διαγωνισμούς που αφορούν τα logistics στην Ελλάδα, ο Υφυπουργός επισημαίνει το Υπουργείο τροποποίησε τη σύμβαση για το Θριάσιο Πεδίο Ι μετά από σκληρή διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να μην «παγώσει» και ακόμα χειρότερα να υπάρξει δημοσιονομική διόρθωση. Επίσης, «τρέχει» και ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ. Επιπλέον, ετοιμάζεται, με τη συνδρομή του ΤΑΙΠΕΔ, και ένα νέο project που έχει στόχο τη μετεγκατάσταση εταιριών logistics από τον Ελαιώνα στη Φυλή σε οικόπεδο που βρίσκεται κοντά σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, όπως η Αττική και Εθνική Οδός, καθώς και τον σιδηρόδρομο.

Ακολουθεί αναλυτικά η συνέντευξη:

Η Ελλάδα αποτελεί πρόσφορο έδαφος για επενδύσεις logisitics. Ποιες επενδύσεις δρομολογούνται, σε τι στάδιο βρίσκονται και πως θα επηρεάσουν την εθνική οικονομία;

Η Ελλάδα βρίσκεται στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων και είναι εθνική μας υποχρέωση να αξιοποιήσουμε όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν για να αναδείξουμε τη χώρα μας σε ένα διεθνές κέντρο συνδυασμένων μεταφορών και εφοδιαστικής αλυσίδας.

Με αυτό το σκεπτικό, η κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη ακολουθεί ένα Σχέδιο Δράσης που εκπονείται από το Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Βασικοί μας στόχοι είναι:

  • η αύξηση του διερχόμενου φορτίου και η παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας,
  • η μείωση του αρνητικού περιβαλλοντικού αντίκτυπου των μεταφορών και
  • ο ψηφιακός μετασχηματισμός των μεταφορών με εισαγωγή τεχνολογιών Πληροφοριών, που θα συνεισφέρουν στη διοίκηση των εταιρειών, τη διαχείριση του στόλου και τον έλεγχο του φορτίου.

Πρώτο βήμα για την προσέλκυση νέων εμπορευμάτων είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου εμπορευματικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών στο Θριάσιο, το οποίο θα συνδέεται με τα λιμάνια του Πειραιά και της Ελευσίνας, το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, το οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Στην τροποποίηση της σύμβασης που έγινε τον Μάρτιο, προβλέπεται ότι το Εμπορευματικό και Διαμετακομιστικό Κέντρο θα περιλαμβάνει αποθήκες και κτήρια υποστήριξης επιφάνειας 235.000 τετραγωνικών μέτρων, αλλά και νέες σιδηροδρομικές υποδομές για τη σύνδεση με το τρένο.

Η κυβέρνηση πέτυχε μετά από δύσκολη διαπραγμάτευση να διπλασιάσει το εφάπαξ αντάλλαγμα, αλλά και το ετήσιο τίμημα στο δημόσιο. Η επένδυση θα φτάσει τα 200 εκατ. ευρώ, θα δημιουργηθούν έως και 5 χιλιάδες θέσεις εργασίας και επιπλέον, δρομολογείται ο διαγωνισμός για τον νέο Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμού και Σταθμό Διαλογής, το ΘΡΙΑΣΙΟ ΙΙ.

Ταυτόχρονα, στη Δυτική Αττική, προωθείται η μετεγκατάσταση περίπου 350 εταιρειών logistics από τον Ελαιώνα στη Φυλή, σε οικόπεδο που γειτνιάζει με την Αττική Οδό, την Εθνική Οδό και τον σιδηρόδρομο. Ο διαγωνισμός έχει ανατεθεί στο ΤΑΙΠΕΔ και το σχέδιο εγκρίθηκε από την Κυβερνητική Επιτροπή Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας.

Η συγκέντρωση των επιχειρήσεων σε αυτά τα Κέντρα θα δημιουργήσει οικονομίες κλίμακας για τις επιχειρήσεις και ταυτόχρονα, θα αναβαθμίσει το αστικό περιβάλλον, που επιβαρύνεται σήμερα από τη δραστηριότητα του κλάδου σε πολλά σημεία.

Όσον αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ειδικά στις Οδικές Εμπορευματικές Μεταφορές, στο Ελλάδα 2.0 έχει ληφθεί μέριμνα για την επένδυση στα ασύρματα δίκτυα πέμπτης γενιάς (5G) στους έξι (6) ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους.

Πώς προχωρούν οι επενδύσεις στις σιδηροδρομικές εμπορικές μεταφορές; Ήδη τρέχει ο διαγωνισμός της ΕΡΓΟΣΕ για τη διασύνδεση λιμένων με το σιδηρόδρομο και ο ΟΣΕ επιδιώκει να κάνει το ίδιο με τις ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ.

Ο κλάδος της εφοδιαστικής προσφέρει ήδη το 1/10 του ΑΕΠ, αλλά το ποσοστό αυτό πρέπει να διευρυνθεί και για να γίνει αυτό απαιτούνται καλύτερες υποδομές.
Χρειάζεται, λοιπόν, πρώτα απ΄ όλα, να συνδεθεί το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο με τα μεγάλα λιμάνια, τις Βιομηχανικές Περιοχές και τα Εμπορευματικά Κέντρα.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής έχει δρομολογήσει έξι μεγάλα σιδηροδρομικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 4 δισ. € σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ, το τρένο να φτάσει στα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας, της Αλεξανδρούπολης, του Λαυρίου και της Ραφήνας.

Ταυτόχρονα, η σύνδεση του σιδηρόδρομου με τις ΒΙΠΕ θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για τη μεταποίηση των εμπορευμάτων που φτάνουν στην Ελλάδα, προκειμένου να δημιουργηθεί προστιθέμενη αξία στην οικονομική δραστηριότητα. Αυτός είναι ο σκοπός του Μνημονίου Αμοιβαίας Κατανόησης και Συνεργασίας που υπέγραψε ο ΟΣΕ με την ΕΤΒΑ και η συνεργασία αυτή εξελίσσεται θετικά.

Εξίσου σημαντικός είναι και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΣΕ, όπου έχει περιληφθεί στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης, με έργα όπως η εγκατάσταση γρήγορου ίντερνετ στους σιδηροδρομικούς σταθμούς, αλλά και ψηφιακών υπηρεσιών ενημέρωσης του κοινού.

Όλες μας οι προσπάθειες έχουν κοινή συνισταμένη να προωθήσουμε εκείνες τις μεταρρυθμίσεις που θα διασφαλίσουν ότι η εφοδιαστική αλυσίδα θα παραμείνει ένας δυναμικός και διαρκώς αναπτυσσόμενος δείκτης της εθνικής οικονομίας.

Σε τι στάδιο βρίσκεται η υλοποίηση των ΣΒΑΚ και ποια τα μέτρα του Υπουργείου για την επιτάχυνσή τους;

Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας είναι το βασικό όχημα μέσω του οποίου θα υποστηρίζονται οικονομικά οι αστικές παρεμβάσεις στην επόμενη προγραμματική περίοδο.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει διαμορφώσει ένα φιλικό θεσμικό πλαίσιο για την εκπόνηση των ΣΒΑΚ, η οποία είναι υποχρεωτική για Δήμους άνω των 30.000 κατοίκων και εκείνους που εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΕΘ, αλλά και για όλες τις Περιφέρειες.

Με βάση μελέτη που διενήργησε το Υπουργείο για να διαπιστώσει την πρόοδο σε αυτό το πεδίο, αυτή τη στιγμή, το 1/3 των Δήμων δραστηριοποιείται στα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.

Βρισκόμαστε, λοιπόν, σε ένα πολύ καλό σημείο, αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε ακόμη περισσότερο ώστε να ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή ακόμη περισσότερων Δήμων, αλλά και να εξασφαλίσουμε την εφαρμογή των σχεδίων.

Οι φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης χρειάζονται περισσότερη εξωτερική υποστήριξη για να καταρτίσουν τα σχέδια και ευκολότερη πρόσβαση σε κονδύλια, με δεδομένο ότι το συνολικό κόστος των έργων ΣΒΑΚ που έχουν ήδη υπολογισθεί τα επόμενα χρόνια, από 37 Δήμους, αγγίζουν τα 1,5 δισ. ευρώ.

Η σημερινή κυβέρνηση έχει την πολιτική βούληση να υποστηρίξει αυτή την προσπάθεια και οφείλουμε να συνεργαστούμε όλοι οι φορείς προκειμένου να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής στις πόλεις μας.

O φιλόδοξος στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για κλιματική ουδετερότητα επιταχύνει τις διαδικασίες για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση. Ποια βήματα κάνει σε αυτή την κατεύθυνση το Υπουργείο;

Ο τομέας των μεταφορών ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την ατμοσφαιρική ρύπανση και σε αυτό το πλαίσιο ακολουθείται μια ευρωπαϊκή πολιτική που προωθεί εναλλακτικές μορφές καυσίμων όπως η ηλεκτροκίνηση.

Η επιλογή αυτή δεν είναι σημερινή και μάλιστα, ως Υφυπουργός Μεταφορών το 2014 είχαμε πρωτοστατήσει στη θέσπιση ενός πλαισίου για να δημιουργηθεί δίκτυο φορτιστών, χωρίς δυστυχώς, να υπάρχει ανάλογη συνέχεια από την κυβέρνηση που ακολούθησε.

Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον λαμβάνοντας ουσιαστικές πρωτοβουλίες, όπως το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2020 και μέσα σε έναν χρόνο, οι ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων υπερτριπλασιάστηκαν από 1.083 το 2020 σε 3.594 το 2021.

Το δίκτυο των φορτιστών περιλαμβάνει περίπου 1.200 σημεία και είμαστε πεπεισμένοι ότι μέσω των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, οι Δήμοι και οι Περιφέρειες θα αδράξουν την ευκαιρία να ενταχθούν σε προγράμματα για την αγορά φορτιστών και γιατί όχι, ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τις τοπικές υπηρεσίες.

Όσον αφορά στην υποστήριξη των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει διαμορφώσει τους κανόνες λειτουργίας των συνεργείων και ετοιμάζεται το πλαίσιο για τους τεχνίτες ηλεκτροκίνησης.

Αυτό το πλέγμα δράσεων ενθαρρύνει την ηλεκτροκίνηση, η οποία, όπως συμβαίνει με κάθε νέα τεχνολογία, όσο αυξάνεται η διείσδυσή της θα γίνεται και περισσότερο προσιτή οικονομικά στους χρήστες.

Κύριε Παπαδόπουλε, προεδρεύετε της κυβερνητικής επιτροπής για την οδική ασφάλεια, ποιες δράσεις σκοπεύετε να αναλάβετε για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας;

Ίσως για πρώτη φορά, η χώρα μας διαθέτει μια εθνική στρατηγική για την οδική ασφάλεια με ένα θεσμικό όργανο που αποτελείται από έξι υπουργεία και συνεδριάζει σε ανώτατο επίπεδο, ακριβώς για να υπάρχει ενιαίος συντονισμός και να προχωράμε ταυτόχρονα σε όλα τα επίπεδα.

Προτεραιότητα αποτελεί σήμερα η εκπόνηση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας, με την επιστημονική υποστήριξη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, η οποία και προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2022.

Το Νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030 αποσκοπεί στη μείωση των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα κατά 50% έως το τέλος της δεκαετίας και θα αποτελέσει, ουσιαστικά, τον οδικό χάρτη επάνω στον οποίο θα στηριχτεί αυτή η συλλογική προσπάθεια.

Σε αυτή την κατεύθυνση, δρομολογούνται σημαντικές δράσεις που αφορούν στον νέο νόμο για την Οδική Ασφάλεια και τις Βελτιώσεις του ΚΟΚ, στο Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας, το Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας,που θα μας παρέχει δεδομένα υψηλής ακρίβειας, στην Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική Οδικής Ασφάλειας και στη Νέα Διαδικασία Επιβολής και Είσπραξης Προστίμων.

Η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας συνεπάγεται την προστασία της ζωής όλων μας και αυτό είναι το ύψιστο αγαθό που έχουμε χρέος να διαφυλάξουμε ως εκπρόσωποι της πολιτείας.

Tags: ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Previous Post

Ενόψει των εορτών του Πάσχα, διανεμήθηκαν ενημερωτικά φυλλάδια από Υπηρεσίες της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καστοριάς, σε διερχόμενους πολίτες για την πρόληψη κλοπών και απατών

Next Post

Δήμος Κοζάνης: 100 χρόνια μνήμης Προσφυγικού Ελληνισμού – Πρόγραμμα εκδηλώσεων Μαΐου

Next Post

Δήμος Κοζάνης: 100 χρόνια μνήμης Προσφυγικού Ελληνισμού - Πρόγραμμα εκδηλώσεων Μαΐου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Κοζάνη: Σύλληψη 2 ατόμων. Έκλεψαν μηχανάκια!!
  • ΠΑΟΚ – ΑΕΚ: Διεκδικούν ό,τι απέμεινε
  • Σιάτιστα: Δωρητές μυελού των οστών έγιναν μαθητές των Λυκείων
  • Π. Κουκουλόπουλος: «Η Δυτική Μακεδονία, μοναδική Περιφέρεια σε όλη την Ελλάδα χωρίς Ιατροδικαστική Υπηρεσία»
  • Εγγραφές στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Κοζάνης σχολικού έτους (2025-26) από 12/05/2025 έως και 20/06/2025

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ελπίδα στο Πάτρα: «Δεν βρίσκω κάτι να έχω κάνει κακό στα παιδιά, έστω και αφορμή έστω» – Η συνέντευξη της Ρούλας Πισπιρίγκου από τη φυλακή
  2. Σιάτιστα: Η ενορία Αγίου Δημητρίου υποδέχθηκε την εικόνα της Παναγίας Μικροκάστρου - Orizontes στο Σιάτιστα: Η Ενορία Αγίου Δημητρίου υποδέχθηκε την Εικόνα της Παναγίας Μικροκάστρου. Βίντεο
  3. sierafm στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
  4. Μπάμπης στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
  5. sierafm στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr