Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο της κοινότητας Παναγιώτη Βλάχο και στον Δήμο Βόιου για τον καθαρισμό και την ανάδειξη του πέτρινου γεφυριού του Πελεκάνου.
Sakis moustakas
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr