• Latest
φρουτα λαχανικα

Ποια φρούτα τρώνε όσοι έχουν χαμηλή πίεση και λεπτή μέση – Θα εκπλαγείτε

15 Δεκεμβρίου 2020
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: Να σταματήσει ο διωγμός των Ακαδημαϊκών Υποτρόφων και η αποδυνάμωση του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

13 Ιουνίου 2026
Και δεύτερη νεκρή αρκούδα στη Δυτική Μακεδονία

Και δεύτερη νεκρή αρκούδα στη Δυτική Μακεδονία

13 Ιουνίου 2026
μελισσες

Π. Κουκουλόπουλος: Στεκόμαστε στο πλευρό των απλήρωτων μελισσοκόμων που ζητούν το δίκιο τους

13 Ιουνίου 2026
Συνδυασμός «ΕΛΠΙΔΑ»: “Η Καστοριά σε αδιέξοδο : Αναζητώντας Όραμα και Στρατηγική Ανάπτυξης”

‘Ελπίδα” – Γεωργία Ζεμπιλιάδου: Ειδικό Χωροταξικό για τις ΑΠΕ Να το πουν καθαρά: Data Center και καύση απορριμμάτων δεν θα περάσουν από το παράθυρο

13 Ιουνίου 2026
νεκροταφειο

“Χειροπέδες” σε 21χρονο που έκλεβε καντήλια από νεκροταφείο

13 Ιουνίου 2026
απατη

Απάτη σε βάρος 13χρονης – Παρέδωσε κοσμήματα αξίας 5.500 ευρώ σε δήθεν ασφαλιστή

13 Ιουνίου 2026
γιατρος

«Καμπάνα» σε γιατρό που έπαιρνε «φακελάκια» από ασθενείς

13 Ιουνίου 2026
ΠΑΠΑΣ

Σοκ: Μητροπολίτης επεδείκνυε τα γεννητικά του όργανα σε παιδιά – «Εξομολογούμαι στον πνευματικό»

13 Ιουνίου 2026
51χρονος έσφαξε τον ανιψιό του

51χρονος έσφαξε τον ανιψιό του

13 Ιουνίου 2026
ΒΟΤΑΝΑ

Οκτώ βότανα που ανεβάζουν τη διάθεση

13 Ιουνίου 2026
Δικαστήριο δικη

Δήμος… μήνυσε νεκρή για απείθεια!

13 Ιουνίου 2026
ΔΥΠΑ

ΔΥΠΑ: Έρχεται νέο πρόγραμμα «55+»

13 Ιουνίου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Σάββατο, 13 Ιουνίου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ποια φρούτα τρώνε όσοι έχουν χαμηλή πίεση και λεπτή μέση – Θα εκπλαγείτε

sierafm by sierafm
15 Δεκεμβρίου 2020
in ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
φρουτα λαχανικα
0
SHARES
5
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σταφίδες, αποξηραμένα δαμάσκηνα ή χουρμάδες… Μπορεί να είναι αποξηραμένα, αλλά η κατανάλωσή τους αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευεργετική για την υγεία, την καρδιά ακόμη και το σωματικό βάρος. Δείτε για ποιους λόγους τα αποξηραμένα φρούτα είναι ιδανική επιλογή

Τα αποξηραμένα φρούτα αποτελούν σύμμαχο της υγείας ισχυρίζεται έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια. Μάλιστα, τις ημέρες που οι συμμετέχοντες τα συμπεριέλαβαν στη διατροφή τους, κατανάλωσαν συνολικά περισσότερα σημαντικά θρεπτικά συστατικά, αλλά και περισσότερες θερμίδες, σημείωσαν οι ερευνητές.

Προηγούμενες έρευνες έχουν συνδέσει την κακή διατροφή με τους μισούς σχεδόν θανάτους από καρδιαγγειακές παθήσεις στις ΗΠΑ, με την έλλειψη φρούτων να αποτελεί σημαντικό παράγοντα. Ωστόσο, για διάφορους λόγους -κόστος, διαθεσιμότητα, διάρκεια ζωής- πολλοί καταναλωτές αποφεύγουν τα θρεπτικά φρέσκα φρούτα (φυτικές ίνες, βιταμίνες).

Στην πρόσφατη μελέτη, σύμφωνα με την μεταδιδακτορική ερευνήτρια Valerie Sullivan στην Σχολή Δημόσιας Υγείας Johns Hopkins Bloomberg, οι ερευνητές θέλησαν να εξετάσουν εάν τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να αποτελέσουν μια υγιεινή και οικονομική εναλλακτική.

Για τις ανάγκες της έρευνας αξιοποιήθηκαν στοιχεία από 25.590 συμμετέχοντες στην Εθνική Έρευνα Εξετάσεων Υγείας και Διατροφής, σχετικά με τα τρόφιμα που κατανάλωσαν τις προηγούμενες 24 ώρες, συμπεριλαμβανομένων των αποξηραμένων φρούτων. Συνυπολογίστηκαν επίσης στοιχεία για την καρδιομεταβολική υγεία των συμμετεχόντων (δείκτης μάζας σώματος, περιφέρειας μέσης, αρτηριακή πίεση) και της συνολικής ποιότητας της διατροφής τους.

Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε πως, κατά μέσο όρο, η κατανάλωση αποξηραμένων φρούτων σχετίστηκε με συνολικά καλύτερη διατροφή, καθώς και μικρότερο δείκτη μάζας σώματος, περιφέρεια μέσης και συστολική αρτηριακή πίεση. Επιπλέον, τις ημέρες που οι συμμετέχοντες κατανάλωναν αποξηραμένα φρούτα συνήθιζαν να καταναλώνουν και περισσότερα φρέσκα φρούτα.

Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τις μέρες των αποξηραμένων φρούτων, οι συμμετέχοντες κατανάλωναν συνολικά περισσότερους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, κάλιο, πολυακόρεστα λιπαρά και θερμίδες.

Προσοχή στην ποσότητα και την ποιότητα

Όπως διευκρίνισε η Sullivan, υπάρχουν κάποια σημεία που πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές: αφενός, πρέπει να επιλέγουν αποξηραμένα φρούτα χωρίς πρόσθετα σάκχαρα και, αφετέρου, να υπολογίζουν τις μερίδες, παρά τη δυσκολία (μια μερίδα αποξηραμένων φρούτων είναι μικρότερη από μια μερίδα φρέσκου αφού έχει αφαιρεθεί το νερό).

Η Kristina Petersen, επίκουρη καθηγήτρια Διατροφικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Texas Tech University και ερευνήτρια – καθηγήτρια Διατροφικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια την περίοδο της μελέτης, επεσήμανε πως είναι οι ελάχιστα επεξεργασμένες μορφές φρούτων, συμπεριλαμβανομένων των κατεψυγμένων, κονσερβοποιημένων και αποξηραμένων, πιθανώς να έχουν κάποια πλεονεκτήματα σε σχέση με τα φρέσκα φρούτα.«Είναι διαθέσιμες όλο το χρόνο, με σχετική συνέπεια ως προς την ποιότητα και μπορούν να συντηρηθούν για πολύ περισσότερο καιρό. Επιπλέον, είναι συνήθως πιο οικονομική επιλογή».

Κλείνοντας, η Penny Kris-Etherton, καθηγήτρια Διατροφικών Σπουδών, ανέφερε πως οι συμμετέχοντες στη μελέτη που κατανάλωναν αποξηραμένα φρούτα είχαν μεγαλύτερη πρόσληψη θερμίδων μεν, αλλά και χαμηλότερο ΔΜΣ και περιφέρεια μέσης, κάτι που ενδεχομένως μαρτυρά περισσότερη σωματική δραστηριότητα. Επομένως, όταν κανείς συμπεριλαμβάνει στη διατροφή του αποξηραμένα φρούτα, πρέπει να προσέχει τα άλλα τρόφιμα που καταναλώνει.

Πηγή:ygeiamou.gr

Tags: ΦΡΟΥΤΑ
Previous Post

Το υπερτρόφιμο – θησαυρός που θωρακίζει όραση, δόντια και οστά

Next Post

Tips για να μην πάρετε βάρος στην καραντίνα

Next Post
παχυσαρκια διαιτα

Tips για να μην πάρετε βάρος στην καραντίνα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Καλλιόπη Βέττα: Να σταματήσει ο διωγμός των Ακαδημαϊκών Υποτρόφων και η αποδυνάμωση του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
  • Και δεύτερη νεκρή αρκούδα στη Δυτική Μακεδονία
  • Π. Κουκουλόπουλος: Στεκόμαστε στο πλευρό των απλήρωτων μελισσοκόμων που ζητούν το δίκιο τους
  • ‘Ελπίδα” – Γεωργία Ζεμπιλιάδου: Ειδικό Χωροταξικό για τις ΑΠΕ Να το πουν καθαρά: Data Center και καύση απορριμμάτων δεν θα περάσουν από το παράθυρο
  • “Χειροπέδες” σε 21χρονο που έκλεβε καντήλια από νεκροταφείο

Πρόσφατα σχόλια

  1. Self Care για Εσένα και το Κατοικίδιό σου - SieraFM στο Κοζάνη: Ολοκληρώθηκε η διημερίδα «Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας: Χτίζοντας Συνεργασίες»
  2. Το Σπίτι, το Σώμα και οι Στιγμές Ξεκούρασης - SieraFM στο Γ. Κασαπίδης: Βάλαμε σε τροχιά υλοποίησης έργα που προστατεύουν το περιβάλλον και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των Δυτικομακεδόνων
  3. Η Εμπειρία Διακοπών που Συνεχίζεται στο Σπίτι - SieraFM στο Παρουσίαση των Βιβλίων του Δημήτρη Χριστόπουλο, “Ταξίδι στο Κράτος” και “Χρόνια Δοκιμασίας”
  4. Νεότερες πληροφορίες για την 59χρονη γυναίκα που βρέθηκε νεκρή σε ακάλυπτο οικοδομής στην Πτολεμαΐδα - SieraFM στο Σοκ στην Πτολεμαΐδα: Νεκρή βρέθηκε γυναίκα σε ακάλυπτο οικοδομής
  5. Γεωργιος Κεραμαρης Τζεινας στο Bόιο: Απορρίφθηκε η προσφυγή του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροδοχωριτών «Η Πρόοδος» και 18 κατοίκων για τα παγκάκια στην πλατεία Ροδοχωρίου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr