• Latest
ΚΑΦΕΣ

Πώς επιδρά ο καφές στον μεταβολισμό σου

27 Μαρτίου 2018
Fiesta voio 2026: Το Αναλυτικό Πρόγραμμα

FIESTA VOIO 2026: Το μεγαλύτερο μουσικό και κατασκηνωτικό φεστιβάλ της βορείου Ελλάδος επιστρέφει για 5η συνεχόμενη χρονιά

11 Ιουνίου 2026
Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη – Γιορτή Προσφοράς από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Γέφυρα Ζωής»

Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη – Γιορτή Προσφοράς από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Γέφυρα Ζωής»

11 Ιουνίου 2026
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024

Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Κυριακή 14-06-2026

11 Ιουνίου 2026
1ο ΓΕΛ Κοζάνης. Εμπειρίες μάθησης και συνεργασίας μέσω Erasmus+

1ο ΓΕΛ Κοζάνης. Εμπειρίες μάθησης και συνεργασίας μέσω Erasmus+

11 Ιουνίου 2026
Χάρης Κάτανας: Επιλέγω τα επιχειρήματα, όχι τις προσβολές

Χάρης Κάτανας: Επιλέγω τα επιχειρήματα, όχι τις προσβολές

11 Ιουνίου 2026
χρημα

ΔΕΥΑΒ: Ρυθμίσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές. Τι ορίζεται από το νόμο

11 Ιουνίου 2026
Δήμος Βοΐου: Έναρξη προγράμματος καθαρισμού και πλύσης κάδων απορριμμάτων

Δήμος Βοΐου: Έναρξη προγράμματος καθαρισμού και πλύσης κάδων απορριμμάτων

11 Ιουνίου 2026
Σιάτιστα: Ο Μπούνος αποκτά και πάλι παιδική χαρά. Φωτογραφίες

Σιάτιστα: Ο Μπούνος αποκτά και πάλι παιδική χαρά. Φωτογραφίες

11 Ιουνίου 2026
Το ποδόσφαιρο αλλάζει χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Μουντιάλ 2026, ΕΡΤ: Το πρόγραμμα, οι ώρες και τα κανάλια των αγώνων

11 Ιουνίου 2026
AI Εργαλεία για το Σύγχρονο Εμπόριο»: Πρακτικό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης στην Πτολεμαΐδα από το ΕΒΕ Κοζάνης

AI Εργαλεία για το Σύγχρονο Εμπόριο»: Πρακτικό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης στην Πτολεμαΐδα από το ΕΒΕ Κοζάνης

11 Ιουνίου 2026
ΑΡΣΙΣ

ΑΡΣΙΣ Κοζάνης: Φεστιβάλ Εφήβων “Παιδιά” στην Πρίζα

11 Ιουνίου 2026
Δήμος Βοΐου: ON-OFF Adventure Travel στο Ροδοχώρι

Αιμοδοτικός Σύλλογος Σιάτιστας: Συνέντευξη στην ΕΡΑ Κοζάνης για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

11 Ιουνίου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 11 Ιουνίου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς επιδρά ο καφές στον μεταβολισμό σου

sierafm by sierafm
27 Μαρτίου 2018
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
ΚΑΦΕΣ
0
SHARES
2
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο καφές είναι γνωστό ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία μας. Αλλά τώρα μια μικρή αμερικανική μελέτη υποστηρίζει ότι επηρεάζει τον μεταβολισμό μας πολύ περισσότερο απ’ όσο πιστεύαμε μέχρι σήμερα, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό έντυπο Journal of Internal Medicine.

Η μελέτη έγινε σε 47 ενήλικες και έδειξε ότι η αυξημένη κατανάλωση καφέ (4-8 φλιτζάνια την ημέρα) τροποποιούσε πάνω από 100 μεταβολίτες του αίματος. Κι ενώ εν μέρει αυτό ήταν αναμενόμενο, ο επηρεασμός κάποιων μεταβολιτών ήταν νέο στοιχείο.

Για παράδειγμα, ο καφές μείωνε τα επίπεδα συγκεκριμένων μεταβολιτών που σχετίζονται με το σύστημα των ενδοκανναβινοειδών του εγκεφάλου, αλλά κατά τρόπο αντίστροφο προς αυτόν που συνεπάγεται η χρήση ινδικής κάνναβης.

 

Σύμφωνα με την Μαριλυν Κορνελις, επίκουρη καθηγήτρια Προληπτικής Ιατρικής στην Ιατρική Σχολή Feinberg του Πανεπιστημίου Northwestern του Σικάγο, «η παρούσα μελέτη προσπάθησε να εξετάσει τους υποκείμενους βιολογικούς συσχετισμούς».

Αυτό επετεύχθη καθώς οι συμμετέχοντες, όλοι τακτικοί καταναλωτές καφέ κλήθηκαν να απέχουν της συνήθειας τους για έναν μήνα. Έπειτα τους επετράπη να πίνουν τέσσερις καφέδες την ημέρα για τις επόμενες 30 ημέρες και στη συνέχεια οκτώ φλιτζάνια καφέ για τον επόμενο έναν μήνα.

Στο τέλος και των τριών περιόδων ελήφθησαν δείγματα αίματος προς εξέταση.

Γενικά η κατανάλωση καφέ προκαλούσε πολλές αναμενόμενες αλλαγές στον μεταβολισμό. Αλλά πέραν των αλλαγών στα ενδοκανναβινοειδή, παρατηρήθηκαν και αλλαγές σε συγκεκριμένους μεταβολίτες που σχετίζονται με το σύστημα στεροειδών και τον μεταβολισμό των λιπαρών οξέων. Στο σύστημα στεροειδών περιλαμβάνονται, η χοληστερόλη και ορμόνες, όπως η τεστοστερόνη και τα οιστρογόνα.

Όποιες κι αν είναι οι επιδράσεις στην υγεία του ανθρώπου, προς το παρόν παραμένουν ανεξερεύνητες.

«Μελλοντικές μελέτες θα πρέπει να εστιάσουν στη σχέση του καφέ με τους μεταβολίτες των ενδοκανναβινοειδών για παράδειγμα, για να δούμε αν αυτό μας βοηθά να εξηγήσουμε γιατί αυτοί που πίνουν καφέ έχουν μικρότερο κίνδυνο εκδήλωσης συγκεκριμένων παθήσεων», σημειώνει η Δρ Κορνελις.

Το σύστημα των ενδοκανναβινοειδών βοηθά στη ρύθμιση πολλών σωματικών λειτουργιών, όπως η αρτηριακή πίεση του αίματος, ο ύπνος, η όρεξη και η καύση των θερμίδων.

Ο καφές έχει στο παρελθόν σχετιστεί με καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους, και ενδεχομένως η επίδρασή του στα ενδοκανναβινοειδή να παίζει ρόλο.

Πηγή: health.in.gr

Tags: ΚΑΦΕΣ
Previous Post

Νέο σκάνδαλο με το Facebook: Καταγράφει κλήσεις και μηνύματα στα Android

Next Post

Ευχαριστήριο για δωρεές στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Βοΐου.

Next Post
ευχαριστήριο

Ευχαριστήριο για δωρεές στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Βοΐου.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • FIESTA VOIO 2026: Το μεγαλύτερο μουσικό και κατασκηνωτικό φεστιβάλ της βορείου Ελλάδος επιστρέφει για 5η συνεχόμενη χρονιά
  • Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη – Γιορτή Προσφοράς από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Γέφυρα Ζωής»
  • Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Κυριακή 14-06-2026
  • 1ο ΓΕΛ Κοζάνης. Εμπειρίες μάθησης και συνεργασίας μέσω Erasmus+
  • Χάρης Κάτανας: Επιλέγω τα επιχειρήματα, όχι τις προσβολές

Πρόσφατα σχόλια

  1. Self Care για Εσένα και το Κατοικίδιό σου - SieraFM στο Κοζάνη: Ολοκληρώθηκε η διημερίδα «Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας: Χτίζοντας Συνεργασίες»
  2. Το Σπίτι, το Σώμα και οι Στιγμές Ξεκούρασης - SieraFM στο Γ. Κασαπίδης: Βάλαμε σε τροχιά υλοποίησης έργα που προστατεύουν το περιβάλλον και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των Δυτικομακεδόνων
  3. Η Εμπειρία Διακοπών που Συνεχίζεται στο Σπίτι - SieraFM στο Παρουσίαση των Βιβλίων του Δημήτρη Χριστόπουλο, “Ταξίδι στο Κράτος” και “Χρόνια Δοκιμασίας”
  4. Νεότερες πληροφορίες για την 59χρονη γυναίκα που βρέθηκε νεκρή σε ακάλυπτο οικοδομής στην Πτολεμαΐδα - SieraFM στο Σοκ στην Πτολεμαΐδα: Νεκρή βρέθηκε γυναίκα σε ακάλυπτο οικοδομής
  5. Γεωργιος Κεραμαρης Τζεινας στο Bόιο: Απορρίφθηκε η προσφυγή του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροδοχωριτών «Η Πρόοδος» και 18 κατοίκων για τα παγκάκια στην πλατεία Ροδοχωρίου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr