Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας  τίμησε τις αθλήτριες του 2ου Γενικού Λυκείου Κοζάνης   για τη διάκρισή τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Βόλεϊ
Συνδυασμός «ΕΛΠΙΔΑ»: “Η Καστοριά σε αδιέξοδο : Αναζητώντας Όραμα και Στρατηγική Ανάπτυξης”
Στη Σιάτιστα εγκαινιάστηκε με επιτυχία ο κύκλος εκδηλώσεων «Λογοτεχνία και Τύπος»
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Erasmus+ “Healthy Plate for a Healthy Mind” στο Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο Κοζάνης
Δύο σοβαρά ατυχήματα στην Καστοριά – 65χρονος και 11χρονος διακομίσθηκαν διασωληνωμένοι στη Θεσσαλονίκη
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά
Συνεχίζονται με επιτυχία οι ομαδικές συναντήσεις ενδυνάμωσης γυναικών από το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Γρεβενών
Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027: Ενημερωτικές Συναντήσεις στη Δυτική Μακεδονία | 10–13 Νοεμβρίου 2025
ΔΕΗ myHotel SmartRate: Νέο προϊόν ενέργειας ειδικά σχεδιασμένο για ξενοδοχεία
ΦΑΓΗΤΟ
Τα SOS για μετεγγραφές φοιτητών – Τι πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι

Σοκ: 21 μαθητές αυτοκτόνησαν από λάθος βαθμολογία στις… εξετάσεις

Είκοσι ένα μαθητές αυτοκτόνησαν στην Ινδία την περασμένη εβδομάδα μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας τους στις εξετάσεις από το Συμβούλιο Ενδιάμεσης Εκπαίδευσης (BIE), όπου, σύμφωνα με το δημοσίευμα των Khaleejtimes, παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα στον τρόπο αξιολόγησής τους.

Σχεδόν 1 εκατομμύριο μαθητές πήραν μέρος στις εξετάσεις που έγιναν μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου και σχεδόν 350.000 απέτυχαν.

Μία μαθήτρια, η Sirisha, που απέτυχε στο μάθημα της βιολογίας αυτοπυρπολήθηκε στο σπίτι της στην περιοχή Narayanpet το Σάββατο όταν οι γονείς της έφυγαν για τη δουλειά, ενώ ένα αγόρι που επίσης απέτυχε έπεσε μπροστά σε τρένο.

Την Πέμπτη ο κυβερνητικός αξιωματούχος διέταξε την επαναξιολόγηση και βαθμολόγηση εκ νέου των μαθητών που απέτυχαν, συμβουλεύοντάς τους παράλληλα να μην βλάψουν τον εαυτό τους σημειώνοντας πως μια αποτυχία σ’ ένα τεστ δεν σημαίνει και το τέλος της ζωής.

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλαν οι γονείς, αυτό που οδήγησε τους μαθητές στην αυτοκτονία ήταν ένα λάθος από πλευράς της εταιρίας που παρείχε το λογισμικό για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων των γραπτών.

Ήδη αυτή τη στιγμή 12 Κέντρα βρίσκονται στη διαδικασία επαναξιολόγησης των φύλλων απαντήσεων των μαθητών που απέτυχαν με το καθένα από αυτά να διαχειρίζεται έως και 120.000 γραπτά.

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *