Δήμος Βοΐου: Ανάπλαση κεντρικού δρόμου Σιάτιστας, προϋπολογισμού 1.035.000,00€ 
ΕΡΑΔΥΜ: Άσκηση επικοινωνιών στις συχνότητες την VHF/UHF και βραχέων.
Ενημερωτική Εκδήλωση: «Αρτιότητα και Οικοδομησιμότητα γηπέδων και οικοπέδων»
Γιάννης Κοκκαλιάρης: «Προτεραιότητά μας η υλοποίηση του έργου ΣΔΙΤ καθώς περιλαμβάνει εκπαιδευτικές υποδομές και αθλητικές εγκαταστάσεις, που τόσο ανάγκη έχει ο τόπος μας» (Φωτογραφίες)
Δήμος Βοΐου: Το νέο Προεδρείο.  Λευκό η Λαϊκή Συσπείρωση, ομόφωνα στήριξε τον αντιπρόεδρο η παράταξη Ζευκλή.  Βίντεο
ΕΠΑΛ Σιάτιστας: Εσπερίδα για το Μεταλυκειακό Έτος Τάξη Μαθητείας
Τηλεφωνικη, απατη,
Δήμος Βοΐου: Ας προστατεύουμε το δάσος μας
Βόιο: Δεντροφυτεύσεις σε Νεάπολη και Τσοτύλι.  Φωτογραφίες
Δημοπρατείται το μεγάλο έργο τηλεθέρμανσης στην Κοζάνη – Πώς θα συνδεθεί με το δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας
Κινηματογράφος Σινεμά
καφε, ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Σοκ: 21 μαθητές αυτοκτόνησαν από λάθος βαθμολογία στις… εξετάσεις

Είκοσι ένα μαθητές αυτοκτόνησαν στην Ινδία την περασμένη εβδομάδα μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας τους στις εξετάσεις από το Συμβούλιο Ενδιάμεσης Εκπαίδευσης (BIE), όπου, σύμφωνα με το δημοσίευμα των Khaleejtimes, παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα στον τρόπο αξιολόγησής τους.

Σχεδόν 1 εκατομμύριο μαθητές πήραν μέρος στις εξετάσεις που έγιναν μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου και σχεδόν 350.000 απέτυχαν.

Μία μαθήτρια, η Sirisha, που απέτυχε στο μάθημα της βιολογίας αυτοπυρπολήθηκε στο σπίτι της στην περιοχή Narayanpet το Σάββατο όταν οι γονείς της έφυγαν για τη δουλειά, ενώ ένα αγόρι που επίσης απέτυχε έπεσε μπροστά σε τρένο.

Την Πέμπτη ο κυβερνητικός αξιωματούχος διέταξε την επαναξιολόγηση και βαθμολόγηση εκ νέου των μαθητών που απέτυχαν, συμβουλεύοντάς τους παράλληλα να μην βλάψουν τον εαυτό τους σημειώνοντας πως μια αποτυχία σ’ ένα τεστ δεν σημαίνει και το τέλος της ζωής.

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλαν οι γονείς, αυτό που οδήγησε τους μαθητές στην αυτοκτονία ήταν ένα λάθος από πλευράς της εταιρίας που παρείχε το λογισμικό για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων των γραπτών.

Ήδη αυτή τη στιγμή 12 Κέντρα βρίσκονται στη διαδικασία επαναξιολόγησης των φύλλων απαντήσεων των μαθητών που απέτυχαν με το καθένα από αυτά να διαχειρίζεται έως και 120.000 γραπτά.

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Nako