Σε ένα όμορφο κλίμα πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας στο ΚΔΑΠ Νεάπολης.
Η αρμόδια Αντιδήμαρχος Τζένη Γκέσου και το προσωπικό αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά, με τους ωφελούμενους μαθητές
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr