• Latest
αυγα

Το παρεξηγημένο τρόφιμο που τελικά δεν βλάπτει την καρδιά

18 Φεβρουαρίου 2020
πιεση

Υπέρταση: Οι τροφές που μειώνουν σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης

14 Ιουνίου 2026
ΚΑΥΣΙΜΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

Απέλυσαν εργαζόμενο και αυτός χρέωσε την εταιρική κάρτα καυσίμων με πάνω από 32.000 ευρώ

14 Ιουνίου 2026
Ήρθαν για να μείνουν οι ρυθμίσεις στην Εγνατία- Μετά τις αυτοψίες το χρονοδιάγραμμα

Εγνατία Οδός: «Μυστική» σύσκεψη στα Γιάννενα – Έργα από το 2027 και νυχτερινά κομβόι για τα βυτιοφόρα

14 Ιουνίου 2026
ηλικια, ομορφια

11 σημάδια που προειδοποιούν ότι έρχεται η εμμηνόπαυση

14 Ιουνίου 2026
Έρχονται νέα μέτρα για τα ηλεκτρικά πατίνια – Υποχρεωτική ασφάλιση και πλήρης απαγόρευση σε ανηλίκους

Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια και οι «γουρούνες» για όλους – Τι αλλάζει με τον νέο ΚΟΚ

14 Ιουνίου 2026
ΕΓΝΑΤΙΑ

Για ποια οχήματα αναμένεται να αυξηθεί το όριο ταχύτητας στην Εθνική Οδό;

14 Ιουνίου 2026
Μοναχός πήδηξε από το εν κινήσει ασθενοφόρο!

Νεκρός 31χρονος τουρίστας από πτώση σε αρχαιολογικό χώρο

14 Ιουνίου 2026
ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Διπλώματα οδήγησης: Τι αλλάζει σε ιατρικές βεβαιώσεις, ΚΕΠ και έκδοση αδειών

14 Ιουνίου 2026
ΠΑΙΔΙ, ΒΡΕΦΟΣ, μωρο,

Νέα τροπή στον θάνατο του 18μηνών βρέφους – Κακουργηματική δίωξη στον παππού του

14 Ιουνίου 2026
ασθενοφορο

Νεκρός 57χρονος με τραύμα στο κεφάλι από κυνηγετικό όπλο – Με τον ίδιο τρόπο είχε φύγει και ο πατέρας του

14 Ιουνίου 2026
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Αγόρι 8 ετών κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους γονείς του

Άγριο έγκλημα: Πυροβόλησε άνδρα πέντε φορές στο κεφάλι

14 Ιουνίου 2026
Σωκράτης Μάλαμας – Ιουλία Καραπατάκη στη Νεάπολη Κοζάνης: Ξεκίνησε η προπώληση!

Σωκράτης Μάλαμας – Ιουλία Καραπατάκη στη Νεάπολη Κοζάνης: Η προπώληση συνεχίζεται!

13 Ιουνίου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Κυριακή, 14 Ιουνίου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το παρεξηγημένο τρόφιμο που τελικά δεν βλάπτει την καρδιά

sierafm by sierafm
18 Φεβρουαρίου 2020
in ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
αυγα
3
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
«Αθώο» κρίνεται το αυγό το οποίο μπορούμε να καταναλώνουμε άφοβα καθημερινά χωρίς να ανησυχούμε για την επιβάρυνση της καρδιάς μας όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα

Για χρόνια, η καθημερινή κατανάλωση αυγών δεν φημιζόταν ως η καλύτερη συνήθεια για την υγεία. Νέα έρευνα ωστόσο, επισημαίνει πως μπορούμε να καταναλώνουμε άφοβα ένα αυγό την ημέρα, χωρίς φόβο για την υγεία της καρδιάς μας.

Σύμφωνα την Mahshid Dehghan, ερευνήτρια στο Population Health Research Institute (PHRI) του Πανεπιστημίου McMaster του Καναδά, η μέτρια πρόσληψη αυγών -περίπου ένα αυγό την ημέρα κατά μέσο όρο- δεν αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων ούτε το ποσοστό θνησιμότητας, ακόμη και σε ασθενείς με ιστορικό καρδιοπάθειας ή διαβήτη.

Η ερευνητική ομάδα ανέλυσε δεδομένα περισσότερων από 177.000 ανθρώπων, συγκεντρωμένα από τρεις μεγάλες, μακροπρόθεσμες διεθνείς μελέτες, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Population Health Research Institute. Συγκεκριμένα, οι έρευνες αφορούσαν άτομα με διαφορετικό εισόδημα, που ζούσαν σε 50 χώρες από όλον τον κόσμο, καθιστώντας τα αποτελέσματα ευρέως εφαρμόσιμα.

Το μεγαλύτερο μέρος από το πληθυσμιακό δείγμα κατανάλωνε ένα ή και λιγότερο από ένα αυγό την ημέρα, θεωρώντας πως αυτή η ποσότητα είναι ασφαλής, κατά την επικεφαλής της έρευνας.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, καμία συσχέτιση δεν προέκυψε μεταξύ της κατανάλωσης αυγών και της χοληστερόλης στο αίμα, ή άλλων παραγόντων απειλητικών για την υγεία, τόσο στους υγιείς συμμετέχοντες όσο και στους καρδιοπαθείς.

Η αποκατάσταση της φήμης του αυγού

Τα αυγά είναι μια φθηνή πηγή βασικών θρεπτικών συστατικών αλλά, μέχρι σήμερα, οι περισσότερες οδηγίες συνιστούσαν τον περιορισμό της κατανάλωσής τους σε λιγότερα από τρία την εβδομάδα, λόγω ανησυχιών για την αύξηση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων. Όμως, όπως επεσήμανε ο ερευνητής και επικεφαλής της μελέτης που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition, Salim Yusuf, οι οδηγίες αυτές είχαν βασιστεί σε έρευνες με αντιφατικά ευρήματα, κυρίως λόγω του περιορισμένου πληθυσμιακά και εθνοτικά δείγματος.

Δύο Αμερικανοί ειδικοί σε ζητήματα διατροφής και καρδιακής υγείας, έρχονται να συμβάλουν στην αποκατάσταση της φήμης του αυγού.

Ο Δρ. Guy Mintz, Διευθυντής της Καρδιολογικής Κλινικής του νοσοκομείου Heart Bass Sandra Atlas στη Νέας Υόρκης, και η Audrey Koltun, διαιτολόγος και παιδίατρος-ενδοκρινολόγος στο Cohen Children’s Medical Center στη Νέα Υόρκη, επεσήμαναν με τη σειρά τους πως οι άνθρωποι μπορούν να καταναλώνουν ένα αυγό την ημέρα χωρίς καρδιαγγειακές επιβαρύνσεις, και τόνισαν τη θρεπτική αξία του αυγού.

Σύμφωνα με την Δρ. Koltum, τα αυγά έχουν πράγματι υψηλά ποσοστά χοληστερόλης, αλλά παράλληλα είναι πολύ θρεπτικά. Το ασπράδι περιέχει το μεγαλύτερο μέρος καλής πρωτεΐνης του αυγού, ενώ ο κρόκος είναι πλούσιος σε σίδηρο, φώσφορο, λιποδιαλυτές βιταμίνες (όπως βιταμίνη D, βιταμίνες Β), καλά λιπαρά και λοιπά θρεπτικά συστατικά. Επιπλέον, είναι οικονομικά, δεν έχουν υποστεί επεξεργασία όπως προσθήκη σακχάρων ή χρωστικών.

Πηγή:ygeiamou.gr

 

Previous Post

Τρεις τρόποι για να δώσετε τέλος στη «μάχη» για το διάβασμα

Next Post

Μπρόκολο: Σε πόσα λεπτά μαγειρέματος χάνει την αντικαρκινική του δράση

Next Post
ΠΑΙΔΙ ΦΑΓΗΤΟ

Μπρόκολο: Σε πόσα λεπτά μαγειρέματος χάνει την αντικαρκινική του δράση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Υπέρταση: Οι τροφές που μειώνουν σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης
  • Απέλυσαν εργαζόμενο και αυτός χρέωσε την εταιρική κάρτα καυσίμων με πάνω από 32.000 ευρώ
  • Εγνατία Οδός: «Μυστική» σύσκεψη στα Γιάννενα – Έργα από το 2027 και νυχτερινά κομβόι για τα βυτιοφόρα
  • 11 σημάδια που προειδοποιούν ότι έρχεται η εμμηνόπαυση
  • Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια και οι «γουρούνες» για όλους – Τι αλλάζει με τον νέο ΚΟΚ

Πρόσφατα σχόλια

  1. Self Care για Εσένα και το Κατοικίδιό σου - SieraFM στο Κοζάνη: Ολοκληρώθηκε η διημερίδα «Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας: Χτίζοντας Συνεργασίες»
  2. Το Σπίτι, το Σώμα και οι Στιγμές Ξεκούρασης - SieraFM στο Γ. Κασαπίδης: Βάλαμε σε τροχιά υλοποίησης έργα που προστατεύουν το περιβάλλον και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των Δυτικομακεδόνων
  3. Η Εμπειρία Διακοπών που Συνεχίζεται στο Σπίτι - SieraFM στο Παρουσίαση των Βιβλίων του Δημήτρη Χριστόπουλο, “Ταξίδι στο Κράτος” και “Χρόνια Δοκιμασίας”
  4. Νεότερες πληροφορίες για την 59χρονη γυναίκα που βρέθηκε νεκρή σε ακάλυπτο οικοδομής στην Πτολεμαΐδα - SieraFM στο Σοκ στην Πτολεμαΐδα: Νεκρή βρέθηκε γυναίκα σε ακάλυπτο οικοδομής
  5. Γεωργιος Κεραμαρης Τζεινας στο Bόιο: Απορρίφθηκε η προσφυγή του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροδοχωριτών «Η Πρόοδος» και 18 κατοίκων για τα παγκάκια στην πλατεία Ροδοχωρίου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr