Π. Κουκουλόπουλος: «Στη Βουλή το αδιέξοδο των 120 γουνοποιών που δεν εντάχθηκαν σε κανένα πρόγραμμα στήριξης»
ΑΡΣΙΣ Κοζάνης: Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου “Πλατεία Ηρώων  Κοζάνης, η δική σας εμπειρία ανασχεδιάζει την πλατεία”
«Πολιτιστικό Καλοκαίρι Γρεβενά 2026»: Το «Topos Festival» ένωσε την παράδοση και τη γρεβενιώτικη φιλοξενία με την Ευρώπη
Παραδοσιακό Πανηγύρι στο Δίλοφο
Σιάτιστα: Ένας πρακτικός οδηγός για όσους την επισκεφθούν με αφορμή το Έθιμο των Καβαλάρηδων
Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι 2026. Όλο το πρόγραμμα, Περισσότερες από 160 εκδηλώσεις σε κάθε γωνιά του Βοΐου!
Σιάτιστα: Όλοι μια παρέα στο γλέντι του Aravani Horse. Βίντεο
Τα Ζουπάνια στον Πεντάλοφο, Πέμπτη 13 έως  Κυριακή 16 Αυγούστου
Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι 2026. Όλο το πρόγραμμα, Περισσότερες από 160 εκδηλώσεις σε κάθε γωνιά του Βοΐου!
ΚΑΡΔΙΑ
Πτολεμαΐδα: 53χρονη βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της
ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Το πράσινο τσάι κάνει θαύματα

Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους, ενώ παράλληλα φαίνεται ότι μπορεί να βελτιώσει και την εγκεφαλική λειτουργία. Και όλα αυτά σε διάστημα μόλις 4 μηνών. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο «Northwest A&F University» στο Yangling της Κίνας, οι οποίοι έκαναν την έρευνα σε πειραματόζωα.

Εικάζεται ότι πίσω από αυτές τις ευεργετικές ιδιότητες του πράσινου τσαγιού κρύβεται η γαλλική επιγαλλοκατεχίνη-3 (epigallocatechin-3 gallate) ή EGCG, μια πολυφαινόλη, που αποτελεί το κύριο συστατικό του. Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι η EGCG μείωσε σημαντικά το λίπος στα πειραματόζωα και παράλληλα βελτίωσε τις επιδόσεις τους στα τεστ μνήμης.

Ο συγγραφέας της μελέτης, Δρ. Xuebo Liu, δήλωσε: «Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας και την εξασθένιση της μνήμης».

Τα ευρήματα της νέας μελέτης δημοσιεύθηκαν στο ιατρικό περιοδικό «The FASEB».

Πηγή:vita.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *