Αύριο Τρίτη 14 Μαΐου και ώρα 20:00 το αντρικό τμήμα του Γυμναστικού αγωνίζεται εκτός έδρας στο Βελβεντό για τη προτελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος Ανδρών Α’ της ΕΚΑΣΔΥΜ!!!
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr