• Latest
τρενο, συγκρουση, τεμπη

Τραγωδία στα Τέμπη: Στο φως ντοκουμέντο από το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής – Η διόρθωση με blanco της ώρας αποχώρησης των σταθμαρχών

10 Μαρτίου 2023
Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Mode Plagal «Jazz Folk Fusion» 

Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Mode Plagal «Jazz Folk Fusion» 

17 Ιουλίου 2025
Ευλογιά προβάτων: Στο μικροσκόπιο η προέλευση των κρουσμάτων – Τα μέτρα που ελήφθησαν

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Ενέργειες, αποτελέσματα και απαντήσεις για την αντιμετώπιση της ευλογιάς.  Αύριο η σύσκεψη με την συμμετοχή του Υφυπουργού Χρ. Κέλλα

17 Ιουλίου 2025
Ο Πάρις Κουκουλόπουλος για τις συνεργασίες διακυβέρνησης

Πρόταση του Π. Κουκουλόπουλου στην Ολομέλεια για τον ΑΤΑΚ στις δηλώσεις ΟΣΔΕ

17 Ιουλίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: «Συνεχίζεται από την κυβέρνηση ο εμπαιγμός του Δήμου Βοϊου για την παραχώρηση του πρώην αστυνομικού τμήματος Εράτυρας για πολιτιστικές χρήσεις»

17 Ιουλίου 2025
Δήμος Βοΐου: Εορταστικές εκδηλώσεις της Πολιούχου Αγίας Μαρίνας στο Τσοτύλι. Φωτογραφίες

Δήμος Βοΐου: Εορταστικές εκδηλώσεις της Πολιούχου Αγίας Μαρίνας στο Τσοτύλι. Φωτογραφίες

17 Ιουλίου 2025
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση στελεχών της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καστοριάς

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση στελεχών της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καστοριάς

17 Ιουλίου 2025
ποδοσφαιρο

Χάποελ Μπερ Σεβά – Λέφσκι Σόφιας: Έχουν αβάντα οι Ισραηλινοί

17 Ιουλίου 2025
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Δήμος Βοΐου: Εκδήλωση στην Εράτυρα με θέμα « Μέτρα Αυτοπροστασίας από Ανθρωπογενείς και Φυσικές Καταστροφές»

17 Ιουλίου 2025
Σιάτιστα: Έκλεβαν το παγκάρι με πατέντα συλλογής των χρημάτων!!! Φωτογραφίες

Σιάτιστα: Έκλεβαν το παγκάρι με πατέντα συλλογής των χρημάτων!!! Φωτογραφίες

17 Ιουλίου 2025
Yπογραφή προγραμματικής σύμβασης μεταξύ των τεσσάρων Επιμελητηρίων και του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης

Yπογραφή προγραμματικής σύμβασης μεταξύ των τεσσάρων Επιμελητηρίων και του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης

17 Ιουλίου 2025
Κοζάνη: Σύλληψη 32χρονης για κλοπή

Συνέλαβαν Δημοτικό Σύμβουλο και τέσσερα ακόμη άτομα για ναρκωτικά

17 Ιουλίου 2025
πονος μεση

Πέτρες στη χοληδόχο κύστη: Μύθοι και αλήθειες

17 Ιουλίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 17 Ιουλίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Τραγωδία στα Τέμπη: Στο φως ντοκουμέντο από το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής – Η διόρθωση με blanco της ώρας αποχώρησης των σταθμαρχών

sierafm by sierafm
10 Μαρτίου 2023
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
τρενο, συγκρουση, τεμπη
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο κύκλος των κατηγορουμένων για το δυστύχημα στα Τέμπη διευρύνεται, με την Εισαγγελία να ασκεί συμπληρωματικές διώξεις κατά του επιθεωρητή του ΟΣΕ που έβαλε στη νυχτερινή βάρδια τον σταθμάρχη της Λάρισας, αλλά και κατά των δύο σταθμαρχών που έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους.

Την ίδια ώρα στο φως έρχεται ένα ντοκουμέντο ενδεικτικό για τα γεγονότα εκείνης της βραδιάς που προκαλεί νέο γύρο ερωτημάτων. Πρόκειται για το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο της Λάρισας, ώστε οι σταθμάρχες που αποχωρούν να γράφουν την ακριβή ώρα αποχώρησής τους και να αναφέρουν στο διάδοχο ή στους διαδόχους τους μπροστά στον πίνακα σιδηροδρομικής κυκλοφορίας τι ακριβώς παραλαμβάνουν.

Στη συγκεκριμένη σελίδα, οι προηγούμενοι σταθμάρχες  παραδίδουν τον σταθμό στον άπειρο συνάδελφό τους που έχει ήδη προφυλακιστεί με βαριές κατηγορίες.

Ως ώρα άφιξής τους στο σταθμό, αναφέρεται η 14.00, η ώρα που ήταν ορισμένο από το βιβλίο βαρδιών να πιάσουν δουλειά. Ως ώρα αναχώρησης όμως αναφέρεται η 22.30 και με μια προσεκτική ματιά φαίνεται ότι η ώρα αυτή έχει διορθωθεί με blanco, αφού κάτι άλλο ήταν γραμμένο εκεί νωρίτερα και η νέα ώρα -22.30- έχει μάλιστα υπογραμμιστεί με έντονη γραμμή.

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ σε μια μακροσκελή δήλωση μέσω του δικηγόρου του Ιωάννη Γλύκα, απαντά στα πιθανά αίτια που οδήγησαν στην τραγωδία με τους 57 νεκρούς, επιρρίπτοντας ευθύνες στον προφυλακισμένο 59χρονο σταθμάρχη αλλά και στους δύο σταθμάρχες που εγκατέλειψαν τις θέσεις τους εν ώρα υπηρεσίας.

Mεταξύ άλλων, κάνει λόγο για πολλαπλά λάθη και εγκατάλειψη θέσεων εν ώρα εργασίας και ταυτόχρονα αναφέρει ότι πρέπει να «είναι σεβαστό το τεκμήριο αθωότητας μου όπως και το δικαίωμα μου σε Δίκαιη Δίκη».

Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Αναντίρρητα, η επιλογή μέχρι και σήμερα περί της σιωπής, γίνεται ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού προς τα θύματα και τις οικογένειές τους, των οποίων ο πόνος είναι αβάσταχτος. 

Σεβαστό εντούτοις, πρέπει να είναι και το τεκμήριο αθωότητας μου όπως και το δικαίωμα μου σε Δίκαιη Δίκη και θέτω τον εαυτό μου ενώπιον των Αρχών, όντας ανά πάσα ώρα και στιγμή στη διάθεσή τους. Άλλωστε, από την πρώτη στιγμή, ήτοι την 03/03/2023 κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας, μετέβην περί την ώρα 13:00 αυτοβούλως ενώπιον του Γ’ Ανακριτικού Τμήματος Πρωτοδικών Λάρισας προσκομίζοντας σχετικά έγγραφα προς γνώση και καταθέτοντας επί τέσσερις (4) ώρες. 

Αναφορικά, με το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που συνέβη στις 28 Φεβρουαρίου 2023 κοντά στον οικισμό Ευαγγελισμός Τεμπών Λάρισας και αφορούσε τη μετωπική σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας της εταιρείας Hellenic Train με την εμπορική αμαξοστοιχία: 

Η Διοίκηση του ΟΣΕ τον μήνα Μάιο του έτους 2022, προσέλαβε κλειδούχους ενώ τον μήνα Αύγουστο προχώρησε στην πρόσληψη εβδομήντα οκτώ (78) σταθμαρχών με δελτίο παροχής υπηρεσιών, εκ των οποίων οι δεκατρείς (13) τοποθετήθηκαν στη Λάρισα. 

Εν προκειμένω, να διευκρινιστεί το εξής προς αποσαφήνιση των αρμοδιοτήτων των ανωτέρω αναφερομένων. 

Αφενός, ο κλειδούχος, ως πόστο εργασίας στον σιδηρόδρομο, έχει ως βασική αποστολή του να επικουρεί τον σταθμάρχη, παίρνοντας εντολές από τον τελευταίο. Αν συμβεί η οιαδήποτε βλάβη στο αυτόματο σύστημα ή αν χρειαστεί, ο κλειδούχος θα αλλάξει χειροκίνητα τα κλειδιά με εντολή πάντα του σταθμάρχη. Να τονιστεί ότι μέχρι και το έτος 2019, τηλεδιοίκηση λειτουργούσε στο τμήμα Λάρισας η Παλαιοφαρσάλου-Κατερίνης, εντούτοις, εξαιτίας πυρκαγιάς τέθηκε εκτός λειτουργίας έως και σήμερα. 

Αφετέρου, οι σταθμάρχες μέσω θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης – μαθητεία-, λαμβάνουν τη σχετική συνακόλουθη πιστοποίηση από τον Οργανισμό για την ανάληψη των καθηκόντων τους. Η διαδικασία εκπαίδευσης των σταθμαρχών περιλαμβάνει με βάση τα εσωτερικά πρωτόκολλα του ΟΣΕ, συνολικά 716 ώρες θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης. Από αυτές οι 524 ώρες αφορούν σε θεωρητική εκπαίδευση και οι υπόλοιπες 192 ώρες θεωρίας, παράλληλα με πρακτική εκπαίδευση. Προς διευκρίνηση, η ιδιότητα του Επιθεωρητή ουδένα ρόλο διαδραματίζει στην ως άνω περιγραφόμενη εκπαίδευση, καθώς δεν μετέχουμε σ’ αυτή. Άπαντες οι εργαζόμενοι θεωρούνται ισότιμοι και ικανοί εκτελώντας τα ανατιθέμενα καθήκοντά τους. Ακόμη και στην περίπτωση των νεοπροσληφθέντων, ουδεμία ειδική μεταχείριση λαμβάνει χώρα. Σημειωτέων, όλες οι Επιθεωρήσεις του δικτύου (από Πάτρα έως Αλεξανδρούπολη) τοποθέτησαν τους πιστοποιημένους σταθμάρχες στα κύρια καθήκοντά τους σε όλους τους σταθμούς, σε κυκλωματική εργασία. 

Άλλωστε το φύλλο παρουσίας των εργαζομένων κοινοποιείται στην αρμόδια Διεύθυνση Κυκλοφορίας καθώς και στην αρμόδια Διεύθυνση Προσωπικού, προ μηνός, συντασσόμενο από την εκάστοτε Επιθεώρηση. Άπαντες συνεπώς, είχαν γνώση περί των εργαζομένων που πρόκειται να τοποθετηθούν την οιαδήποτε βάρδια στο οιοδήποτε σημείο! 

Εν προκειμένω, την 28η/02/2023 ευρισκόμουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας ένεκα υπηρεσιακών αναγκών στο Σταθμό του Βόλου. Το χρονικό διάστημα από την ώρα 23:40 έως και 23:55 ενημερώνομαι το πρώτον ότι οι αμαξοστοιχίες 62 και 80563 δεν απαντούν! Τονίζεται στο σημείο αυτό ότι, υπό κανονικό δρομολόγιο – χωρίς καθυστέρηση -, η αμαξοστοιχία 62 θα αναχωρούσε από τον σταθμό Λάρισας 22.11, όπου κατά το διάστημα 22.00-23.00 υπήρχαν βάσει προγράμματος 3 σταθμάρχες.

 Αφού προέβην σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες κάλεσα τους αρμόδιους σταθμάρχες ως όφειλα να πράξω. Την 23:55 επιβεβαιώνεται ότι οι άνω αμαξοστοιχίες συγκρούστηκαν. Περί την ώρα 00:10 αναχωρώ πλέον μετά του γραμματέως για το σημείο της σύγκρουσης. Όταν φθάσαμε στο σημείο και αφού αντιλήφθηκα τι έχει λάβει χώρα, στη συνέχεια ενημέρωσα τον κ. Διευθυντή, αναφέροντας επακριβώς το μέγεθος της καταστροφής. 

Πολλαπλά λάθη, εγκατάλειψη θέσεων εν ώρα υπηρεσίας από δύο σταθμάρχες και η μη συνακόλουθη τήρηση του ωραρίου, η μη έγκαιρη και επιβεβλημένη ενημέρωση εκ μέρους των απολειπομένων μηχανοδηγών περί της εισόδου στη γραμμή καθόδου με την παράλληλη μη ενημέρωσή τους με τον οιονδήποτε τρόπο από τον αρμόδιο σταθμάρχη, σε συνδυασμό με την ολιγωρία ως προς την ολοκλήρωση της εγκατάστασης του συστήματος τηλεδιοίκησης και των έργων σηματοδότησης, συνθέτουν το σκηνικό του τραγικού δυστυχήματος».

Σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων: «Άπειρος ο σταθμάρχης στη Λάρισα – Δεν έπρεπε να μείνει μόνος του

Ο πρώτος άνθρωπος που έφτασε στο σταθμαρχείο στη Λάρισα μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, ήταν ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων. 

Ο Γιώργος Ζήνδρος αναφέρθηκε στην κατάσταση που βρήκε τον μοιραίο σταθμάρχη, τον οποίο χαρακτήρισε άπειρο και επιπόλαιο και πως τα είχε χαμένα, ενώ τόνισε πως αυτός ανακάλυψε τι είχε συμβεί και ειδοποίησε τον έμπειρο σταθμάρχη της Λάρισας, ο οποίος είχε αποχωρήσει πριν συμβεί η σύγκρουση.

Παράλληλα άφησε αιχμές κατά του επιθεωρητή, λέγοντας ότι τοποθέτησε στο πόστο της Λάρισας έναν νέο σταθμάρχη, ενώ επέρριψε ευθύνες και στον μηχανοδηγό του Intercity, ο οποίος έχασε τη ζωή του στη σύγκρουση. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, είπε ότι μπορούσε να σταματήσει το τρένο και να κάνει εκφώνηση ότι πάει ανάποδα. Ο Γιώργος Ζήνδρος, μάλιστα, έδωσε τηλεφωνικά, συμπληρωματική κατάθεση στην ανακρίτρια.

Εσείς μπήκατε πρώτος στο σταθμαρχείο της Λάρισας μετά τη σύγκρουση. Τι είδατε και τι έφταιξε; Μόνο η απειρία του σταθμάρχη;

«Επιπόλαιος ήταν. Άπειρος ήταν. Σαν άνθρωπος ήταν καλός. Και όρεξη είχε στη δουλειά, δεν μπορείς να τον κατηγορήσεις ότι ήταν πέρα βρέχει. Ένα μήνα σταθμάρχης είχε. Έχει καμία σχέση με μένα που είμαι 30 χρόνια; Μεγάλο λάθος που τον άφησε και ο άλλος. Και ο επιθεωρητής άφησε μόνο τον Σ. να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια, νέος εδώ. Εγώ ήρθα 23:30. Εγώ το ανακάλυψα. Τι να καταλάβει; Δεν μπορούσε να καταλάβει το μέγεθος της καταστροφής, όχι δεν είχε καταλάβει. Είχε καταλάβει πολύ καλά. Αφού τον ενημέρωσε η Πυροσβεστική τι ήταν. Ένα τρένο, τίποτα εκεί τα έχασε. Από εκεί. Εκεί που πήγε να κάνει λάθος με τα κλειδιά εκεί. Κάνανε λίγο πίσω (και του λένε) ”γιατί κάναμε πίσω;” και δεν απαντάει. Από εκεί τα έχασε και από εκεί ξέχασε τη διαγώνιο».

Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε και με τον σταθμάρχη, τον εμπειρότερο της βάρδιας που έφυγε νωρίτερα; Τι σας είπε;

«Εγώ τον πήρα μετά, 22:45. Τα κατέθεσα στην ανακρίτρια αυτά. Μου είπε πόσο να καθίσω αυτόν να φυλάω; Είχε δίκιο το παιδί. Να καθίσει για να βάλει μέσα τον προαστιακό; Άμα δεν μπορεί να βάλει έναν προαστιακό μέσα…

Ο Π. πέρασε τριάντα τρένα ρε παιδιά. Τι κάνετε έτσι; Ο Π. του πέρασε τριάντα τρένα. Άφησε ένα τρένο στον Σ.. Ένα τρένο τον προαστιακό, το Intercity δεν το κάλυπτε ο Π. Το Intercity το κάλυπτε ο Σ. ήταν 23:05 εδώ.

Δεν τον άφησε με 15 τρένα. Εγώ στο Παλαιοφάρσαλο είχα, 22:00 με 23:00 πέντε τρένα. Μέσα στο σταθμό μου. Αλλά δεν σηκώθηκα να φύγω να αφήσω τον πιτσιρικά εκεί να τον κάψω. Είχα έναν πιτσιρικά εγώ, με μπλοκάκι. Συμβασιούχοι και αυτοί. Αλλά εντάξει είχα 5 τρένα. Δεν είχα ένα ή δύο.

Δύο τρένα είχε. Ένα του προαστιακού και μετά ερχόταν αυτό το 62, αυτό το περιβόητο. Ποιό φόρτο; Δυο τρένα είχε το 2597 που έπρεπε να μπει στην άκρη. Εκεί που έλεγε ο άλλος ”γιατί κάνουμε πίσω”. Το τρένο αυτό. Δεν κάθισε ο Π.. Ο Π. πάλεψε 31 τρένα όλο το απόγευμα».

Τελικά έφυγε και ο συμβασιούχος μαζί με τον έμπειρο;

«Ο συμβασιούχος σχολάει δέκα η ώρα. Τι το μπλέκουν το παιδί αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Γιατί γράφει στο χαρτί (βαρδιών) 14:00 έως 23:00. Για τον πιτσιρικά τον Χ., με το μπλοκάκι. Αυτός, έπρεπε ο Ν. (Επιθεωρητής) να το ξεχωρίζει. 14:00 έως 22:00, απαγορεύεται να γράφει υπερωρία. Ο Χ. τώρα μπορεί να τον κυνηγήσει τον Ν. (Επιθεωρητής)».

Πώς έπρεπε να έχει αντιδράσει ο μηχανοδηγός;

«Τη μεγαλύτερη ευθύνη τη φέρνει ο μηχανοδηγός. Ο μηχανοδηγός εγώ το μόνο που ξέρω, μπορούσε να σταματήσει το τρένο πάνω στα κλειδιά ακριβώς, ούτε καν να περάσει απέναντι. Μπορούσε να κάνει εκφώνηση ότι φεύγει αντίθετα. Δεν έκανε… Έπρεπε να σταματήσει πάνω στη διαγώνιο όχι να περάσει απέναντι. Αυστηρώς να σταματήσει στη διαγώνιο, αυστηρώς. Το τρένο διέσχισε απέναντι σαν φίδι. Δεν κατάλαβε ότι πήγε απέναντι;».

Πηγή: Real.gr

Tags: συγκρουσητεμπητρενο
Previous Post

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: 14 τραυματίες, επτά σε ΜΕΘ – «Μάχη» δίνει ο φοιτητής από τον Βόλο

Next Post

Νέα προκήρυξη για 44 προσλήψεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Next Post
ΟΠΕΚΕΠΕ

Νέα προκήρυξη για 44 προσλήψεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Mode Plagal «Jazz Folk Fusion» 
  • Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Ενέργειες, αποτελέσματα και απαντήσεις για την αντιμετώπιση της ευλογιάς.  Αύριο η σύσκεψη με την συμμετοχή του Υφυπουργού Χρ. Κέλλα
  • Πρόταση του Π. Κουκουλόπουλου στην Ολομέλεια για τον ΑΤΑΚ στις δηλώσεις ΟΣΔΕ
  • Καλλιόπη Βέττα: «Συνεχίζεται από την κυβέρνηση ο εμπαιγμός του Δήμου Βοϊου για την παραχώρηση του πρώην αστυνομικού τμήματος Εράτυρας για πολιτιστικές χρήσεις»
  • Δήμος Βοΐου: Εορταστικές εκδηλώσεις της Πολιούχου Αγίας Μαρίνας στο Τσοτύλι. Φωτογραφίες

Πρόσφατα σχόλια

  1. Xri στο Σιάτιστα: Λαμπάδιασε αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του Γυμνασίου
  2. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο ποδόσφαιρο: Η ποδηλασία κατακτά τους φιλάθλους - SieraFM στο 3ος ο Δημήτρης Σελέτης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορεινού Δρόμου στο Καρπενήσι. Βίντεο
  3. Χαρά στο Δήμος Γρεβενών: «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2025» -Το πρόγραμμα της 1ης περιόδου
  4. Σάκης στο Συνεδρίαση με ερώτηση για το κόστος συνδέσεων αερίου στη Γαλατινή. Βίντεο
  5. Βασιλω στο Προσλήψεις 3 ατόμων στο ΠΤΑ Δυτικής Μακεδονίας
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr