• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

«Χαράτσι» σε παλιά αυτοκίνητα και «ραντεβού» κάθε χρόνο στο ΚΤΕΟ

1 Ιουλίου 2020
πυρκαγια, φωτια

Δυτική Μακεδονία: Κίνδυνος πυρκαγιάς και απαγόρευση κυκλοφορίας την Πέμπτη 24 Ιουλίου

23 Ιουλίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: «Βγήκε η ΄΄υποχρέωση΄΄ της συνάντησης με τους δημάρχους της Δυτικής Μακεδονίας για τον κ. Μητσοτάκη, χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα για την περιοχή»

23 Ιουλίου 2025
ασθενοφορο

Ένας νεκρός και δύο τραυματίες σε τροχαίο – ΙΧ εξετράπη της πορείας του και έπεσε πάνω σε σταθμευμένο όχημα

23 Ιουλίου 2025
Τα Καλύτερα Online Καζίνο στην Ελλάδα: Πού Παίζεις με Ασφάλεια και Στυλ το 2025;

Τα Καλύτερα Online Καζίνο στην Ελλάδα: Πού Παίζεις με Ασφάλεια και Στυλ το 2025;

23 Ιουλίου 2025
Ο ΔΕΣΦΑ παρέδωσε 27 απινιδωτές σε κοινότητες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας

Ο ΔΕΣΦΑ παρέδωσε 27 απινιδωτές σε κοινότητες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας

23 Ιουλίου 2025
ΝΕΡΟ

Συγχωνεύονται 700 εταιρείες ύδρευσης στην Ελλάδα

23 Ιουλίου 2025
Καμπάνια Δράσης για το Κλίμα: Η Εμπειρία του Δάσους Κουρί

Δήμος Κοζάνης: Απαγόρευση κυκλοφορίας την Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025 και ώρες 10:00 έως 22:00 στο Άλσος Κουρί

23 Ιουλίου 2025
Δήμος Σερβίων: Υπογραφή σύμβασης για αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις στην Δ.Κ. Τρανοβάλτου

Δήμος Σερβίων: Υπογραφή σύμβασης για αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις στην Δ.Κ. Τρανοβάλτου

23 Ιουλίου 2025
«Άφησε ένα μπολάκι με νερό έξω από την πόρτα σου» – Έκκληση Δήμου Κοζάνης για νερό στα αδέσποτα ζώα συντροφιάς τις ημέρες με ζέστη

«Άφησε ένα μπολάκι με νερό έξω από την πόρτα σου» – Έκκληση Δήμου Κοζάνης για νερό στα αδέσποτα ζώα συντροφιάς τις ημέρες με ζέστη

23 Ιουλίου 2025
ΔΕΥΑΒ: Μειώθηκαν τα αποθέματα νερού. Έκκληση ηια οικονομία στην κατανάλωση

ΔΕΥΑΚ: Λογική και συνετή χρήση του νερού, αποφεύγοντας την άσκοπη κατανάλωση

23 Ιουλίου 2025
Δυτική Μακεδονία: Συνελήφθησαν -6- άτομα για ναρκωτικά

Δυτική Μακεδονία: Συνελήφθησαν -6- άτομα για ναρκωτικά

23 Ιουλίου 2025
Δήμος Γρεβενών: ΠΥΞ ΛΑΞ LIVE: Όταν η Ιστορία της Ελληνικής Ροκ Μουσικής συναντά το Πολιτιστικό Καλοκαίρι των Γρεβενών»

Δήμος Γρεβενών: ΠΥΞ ΛΑΞ LIVE: Όταν η Ιστορία της Ελληνικής Ροκ Μουσικής συναντά το Πολιτιστικό Καλοκαίρι των Γρεβενών»

23 Ιουλίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 23 Ιουλίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

«Χαράτσι» σε παλιά αυτοκίνητα και «ραντεβού» κάθε χρόνο στο ΚΤΕΟ

sierafm by sierafm
1 Ιουλίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
9
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Κακά μαντάτα για χιλιάδες ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων καθώς πιο κοντά από ποτέ είναι το περιβαλλοντικό τέλος έως 4.000 ευρώ ενώ θα περνούν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.

Κάθε χρόνο αντί για δύο θα περνούν σύντομα από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα ηλικίας άνω των δέκα ετων, σύμφωνα με «πηγές» του υπουργείου Μεταφορών.

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι τα οχήματά που κυκλοφορούν στη χώρα μας είναι γερασμένα άνω των 15 ετών και κακοσυντηρημένα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ρυπογόνα αυτοκίνητα (ηλικίας άνω των 10 ετών) που εισήχθησαν στη χώρα μας από το εξωτερικό το 2019 ήταν 71.095 οχήματα, όταν ο αντίστοιχος αριθμός το 2013 ήταν μόλις 6.280.

Γιατί δεν περνά ΚΤΕΟ ο Έλληνας

Ο κύριος λόγος για τον οποίο οι Έλληνες οδηγοί δεν περνούν ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητά τους είναι το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο που πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του αυτοκινήτου τους.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 fm» ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης. «Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

Περιβαλλοντικό τέλος έως 4.000 ευρώ στα παλιά εισαγόμενα αυτοκίνητα

Περιβαλλοντικό τέλος που μπορεί να φθάνει έως τα 4.000 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν όσοι θα εισάγουν Euro5 και Euro4 αυτοκίνητα. Αυτό αποφάσισε το υπουργείο Περιβάλλοντος προκειμένου να αποθαρρύνει την εισαγωγή παλιών οχημάτων (τόσο επιβατικών, όσο και επαγγελματικών, αλλά και μεταχειρισμένων φορτηγών), προκειμένου να περιορίσει την ατμοσφαιρική μόλυνση που προκαλούν τα ρυπογόνα οχήματα.

Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News – Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Συγκεκριμένα, στο σχέδιο νόμου που αφορά τα κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, περιλαμβάνεται μια διάταξη για την επιβολή περιβαλλοντικού τέλους έως και 4.000 ευρώ στα εισαγόμενα Euro5 και Euro4 μεταχειρισμένα, ενώ παράλληλα απαγορεύει την εισαγωγή των Euro3, Euro2, Euro1 και Euro0 αυτοκινήτων.

Το υπουργείο Περιβάλλοντος εξετάζει να μην επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος στα Euro6 αυτοκίνητα, λόγω των χαμηλών εκπομπών ρύπων τους. Στα Euro5 θα επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος ύψους 2.000 ευρώ και στα Euro4 τέλος 4.000 ευρώ.

Το Περιβαλλοντικό τέλος αποφασίστηκε εξαιτίας του εξαιρετικά χαμηλού κόστους εκτελωνισμού στα παλαιά εισαγόμενα μεταχειρισμένα, το οποίο δεν μπορεί να αυξηθεί λόγω ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Previous Post

Ο αριθμός των κρουσμάτων κορονοϊού που θα χτυπήσει «καμπανάκι» στην Ελλάδα

Next Post

Δώρο Πάσχα: Οδηγίες ΕΡΓΑΝΗ -Πώς συμπληρώνεται το ποσό που πληρώνει το κράτος

Next Post
ΕΡΓΑΝΗ

Δώρο Πάσχα: Οδηγίες ΕΡΓΑΝΗ -Πώς συμπληρώνεται το ποσό που πληρώνει το κράτος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Δυτική Μακεδονία: Κίνδυνος πυρκαγιάς και απαγόρευση κυκλοφορίας την Πέμπτη 24 Ιουλίου
  • Καλλιόπη Βέττα: «Βγήκε η ΄΄υποχρέωση΄΄ της συνάντησης με τους δημάρχους της Δυτικής Μακεδονίας για τον κ. Μητσοτάκη, χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα για την περιοχή»
  • Ένας νεκρός και δύο τραυματίες σε τροχαίο – ΙΧ εξετράπη της πορείας του και έπεσε πάνω σε σταθμευμένο όχημα
  • Τα Καλύτερα Online Καζίνο στην Ελλάδα: Πού Παίζεις με Ασφάλεια και Στυλ το 2025;
  • Ο ΔΕΣΦΑ παρέδωσε 27 απινιδωτές σε κοινότητες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας

Πρόσφατα σχόλια

  1. Θανατηφόρο τροχαίο κοντά στο Βογατσικό Καστοριάς – NEA KASTORIAS στο Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς
  2. Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς - kastoria365 - καστορια 365 στο Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς
  3. Διεξάγεται τον Αύγουστο ο διασυλλογικός αγώνας Αθλητικής Αλιείας κυπρίνου - Boat & Fishing στο Έγκριση διεξαγωγής διασυλλογικού αγώνα Αθλητικής Αλιείας κυπρίνου, ανοιχτών συμμετοχών, στην τεχνητή λίμνη Πολυφύτου από τις 8 Αυγούστου 2025 ως τις 10 Αυγούστου 2025
  4. Xri στο Σιάτιστα: Λαμπάδιασε αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του Γυμνασίου
  5. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο ποδόσφαιρο: Η ποδηλασία κατακτά τους φιλάθλους - SieraFM στο 3ος ο Δημήτρης Σελέτης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορεινού Δρόμου στο Καρπενήσι. Βίντεο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr