• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

«Χαράτσι» σε παλιά αυτοκίνητα και «ραντεβού» κάθε χρόνο στο ΚΤΕΟ

1 Ιουλίου 2020
Συνδυασμός «ΕΛΠΙΔΑ»: “Η Καστοριά σε αδιέξοδο : Αναζητώντας Όραμα και Στρατηγική Ανάπτυξης”

“ΕΛΠΙΔΑ” – Γεωργία Ζεμπιλιάδου: ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ: Η Δίκαιη Μετάβαση της Δυτικής Μακεδονίας μετατράπηκε σε Δίκαιη Μετάβαση της ΔΕΗ. Έχει Περιφερειάρχη η Δυτική Μακεδονία;

19 Μαΐου 2025
Μια ξεχωριστή Παράκληση από την Ενορία Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας

Μια ξεχωριστή Παράκληση από την Ενορία Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας

18 Μαΐου 2025
Δήμος Βοΐου: Με μεγάλη επιτυχία το  1ο Χορωδιακό Φεστιβάλ Σιάτιστας. Βίντεο και Φωτογραφίες

Δήμος Βοΐου: Με μεγάλη επιτυχία το  1ο Χορωδιακό Φεστιβάλ Σιάτιστας. Βίντεο και Φωτογραφίες

18 Μαΐου 2025
συγχαρητήρια

Ο Μακεδονικός Σιάτιστας συγχαίρει τον Εορδαϊκό για την νίκη και την άνοδο στη Γ Εθνική

18 Μαΐου 2025
ΕΠΣ Κοζάνης: Τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες του Σαββατοκύριακου 21-22/12/2024

Μπαράζ Ανόδου: Ο Εορδαϊκός ξανά στη Γ’ Εθνική

18 Μαΐου 2025
Εκδήλωση του Δήμου Βοΐου προς τιμήν του Μακεδονικού Σιάτιστας για την κατάκτηση του κυπέλλου ΕΠΣ Κοζάνης. Βίντεο

Εκδήλωση του Δήμου Βοΐου προς τιμήν του Μακεδονικού Σιάτιστας για την κατάκτηση του κυπέλλου ΕΠΣ Κοζάνης. Βίντεο

18 Μαΐου 2025
Μακεδονικός

Οι αριθμοί που κερδίζουν τα αρνιά στην κλήρωση του Μακεδονικού Σιάτιστας

18 Μαΐου 2025
Εργατικό Κέντρο Κοζάνης

Πρωτιά της ΔΑΚΕ στο Εργατικό Κέντρο Κοζάνης με 69%

18 Μαΐου 2025
VoioRace: Μεγάλη συμμετοχή παιδιών και νέων στον αγώνα δρόμου 10 χλμ.. Βίντεο

VoioRace: Μεγάλη συμμετοχή παιδιών και νέων στον αγώνα δρόμου 10 χλμ.. Βίντεο

18 Μαΐου 2025
Το Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας «Κωνσταντίνος και Ελένη Παπανικολάου» με χαρά ανακοινώνει την έγκριση του νέου προγράμματος Erasmus+

Εγγραφές στην Α’ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας. Βίντεο

18 Μαΐου 2025
ΕΡΓΑΣΙΑ

Προσλήψεις 5 ατόμων στο Δήμο Βελβεντού

18 Μαΐου 2025
Προσοχή στις απάτες τύπου Caller ID spoofing: Από πλαστές τηλεφωνικές κλήσεις μέχρι deepfake φωνές και βίντεο χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι

Προσλήψεις – εξπρές μέσω κινητού και ευέλικτο ωράριο

18 Μαΐου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Δευτέρα, 19 Μαΐου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

«Χαράτσι» σε παλιά αυτοκίνητα και «ραντεβού» κάθε χρόνο στο ΚΤΕΟ

sierafm by sierafm
1 Ιουλίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
9
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Κακά μαντάτα για χιλιάδες ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων καθώς πιο κοντά από ποτέ είναι το περιβαλλοντικό τέλος έως 4.000 ευρώ ενώ θα περνούν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.

Κάθε χρόνο αντί για δύο θα περνούν σύντομα από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα ηλικίας άνω των δέκα ετων, σύμφωνα με «πηγές» του υπουργείου Μεταφορών.

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι τα οχήματά που κυκλοφορούν στη χώρα μας είναι γερασμένα άνω των 15 ετών και κακοσυντηρημένα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ρυπογόνα αυτοκίνητα (ηλικίας άνω των 10 ετών) που εισήχθησαν στη χώρα μας από το εξωτερικό το 2019 ήταν 71.095 οχήματα, όταν ο αντίστοιχος αριθμός το 2013 ήταν μόλις 6.280.

Γιατί δεν περνά ΚΤΕΟ ο Έλληνας

Ο κύριος λόγος για τον οποίο οι Έλληνες οδηγοί δεν περνούν ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητά τους είναι το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο που πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του αυτοκινήτου τους.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 fm» ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης. «Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

Περιβαλλοντικό τέλος έως 4.000 ευρώ στα παλιά εισαγόμενα αυτοκίνητα

Περιβαλλοντικό τέλος που μπορεί να φθάνει έως τα 4.000 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν όσοι θα εισάγουν Euro5 και Euro4 αυτοκίνητα. Αυτό αποφάσισε το υπουργείο Περιβάλλοντος προκειμένου να αποθαρρύνει την εισαγωγή παλιών οχημάτων (τόσο επιβατικών, όσο και επαγγελματικών, αλλά και μεταχειρισμένων φορτηγών), προκειμένου να περιορίσει την ατμοσφαιρική μόλυνση που προκαλούν τα ρυπογόνα οχήματα.

Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News – Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Συγκεκριμένα, στο σχέδιο νόμου που αφορά τα κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, περιλαμβάνεται μια διάταξη για την επιβολή περιβαλλοντικού τέλους έως και 4.000 ευρώ στα εισαγόμενα Euro5 και Euro4 μεταχειρισμένα, ενώ παράλληλα απαγορεύει την εισαγωγή των Euro3, Euro2, Euro1 και Euro0 αυτοκινήτων.

Το υπουργείο Περιβάλλοντος εξετάζει να μην επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος στα Euro6 αυτοκίνητα, λόγω των χαμηλών εκπομπών ρύπων τους. Στα Euro5 θα επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος ύψους 2.000 ευρώ και στα Euro4 τέλος 4.000 ευρώ.

Το Περιβαλλοντικό τέλος αποφασίστηκε εξαιτίας του εξαιρετικά χαμηλού κόστους εκτελωνισμού στα παλαιά εισαγόμενα μεταχειρισμένα, το οποίο δεν μπορεί να αυξηθεί λόγω ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Previous Post

Ο αριθμός των κρουσμάτων κορονοϊού που θα χτυπήσει «καμπανάκι» στην Ελλάδα

Next Post

Δώρο Πάσχα: Οδηγίες ΕΡΓΑΝΗ -Πώς συμπληρώνεται το ποσό που πληρώνει το κράτος

Next Post
ΕΡΓΑΝΗ

Δώρο Πάσχα: Οδηγίες ΕΡΓΑΝΗ -Πώς συμπληρώνεται το ποσό που πληρώνει το κράτος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • “ΕΛΠΙΔΑ” – Γεωργία Ζεμπιλιάδου: ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ: Η Δίκαιη Μετάβαση της Δυτικής Μακεδονίας μετατράπηκε σε Δίκαιη Μετάβαση της ΔΕΗ. Έχει Περιφερειάρχη η Δυτική Μακεδονία;
  • Μια ξεχωριστή Παράκληση από την Ενορία Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας
  • Δήμος Βοΐου: Με μεγάλη επιτυχία το  1ο Χορωδιακό Φεστιβάλ Σιάτιστας. Βίντεο και Φωτογραφίες
  • Ο Μακεδονικός Σιάτιστας συγχαίρει τον Εορδαϊκό για την νίκη και την άνοδο στη Γ Εθνική
  • Μπαράζ Ανόδου: Ο Εορδαϊκός ξανά στη Γ’ Εθνική

Πρόσφατα σχόλια

  1. Σιάτιστα: Καίγεται σπίτι στην περιοχή του 3ου Δημοτικού Σχολείου – kastoria365 – καστορια 365 στο Σιάτιστα: Καίγεται σπίτι στην περιοχή του 3ου Δημοτικού Σχολείου
  2. Ελπίδα στο Πάτρα: «Δεν βρίσκω κάτι να έχω κάνει κακό στα παιδιά, έστω και αφορμή έστω» – Η συνέντευξη της Ρούλας Πισπιρίγκου από τη φυλακή
  3. Σιάτιστα: Η ενορία Αγίου Δημητρίου υποδέχθηκε την εικόνα της Παναγίας Μικροκάστρου - Orizontes στο Σιάτιστα: Η Ενορία Αγίου Δημητρίου υποδέχθηκε την Εικόνα της Παναγίας Μικροκάστρου. Βίντεο
  4. sierafm στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
  5. Μπάμπης στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr