• Latest
ΚΑΦΕΣ

Ωφέλιμοι οι τρεις καφέδες τη μέρα

23 Νοεμβρίου 2017
Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη – Γιορτή Προσφοράς από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Γέφυρα Ζωής»

Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη – Γιορτή Προσφοράς από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Γέφυρα Ζωής»

11 Ιουνίου 2026
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024

Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Κυριακή 14-06-2026

11 Ιουνίου 2026
1ο ΓΕΛ Κοζάνης. Εμπειρίες μάθησης και συνεργασίας μέσω Erasmus+

1ο ΓΕΛ Κοζάνης. Εμπειρίες μάθησης και συνεργασίας μέσω Erasmus+

11 Ιουνίου 2026
Χάρης Κάτανας: Επιλέγω τα επιχειρήματα, όχι τις προσβολές

Χάρης Κάτανας: Επιλέγω τα επιχειρήματα, όχι τις προσβολές

11 Ιουνίου 2026
χρημα

ΔΕΥΑΒ: Ρυθμίσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές. Τι ορίζεται από το νόμο

11 Ιουνίου 2026
Δήμος Βοΐου: Έναρξη προγράμματος καθαρισμού και πλύσης κάδων απορριμμάτων

Δήμος Βοΐου: Έναρξη προγράμματος καθαρισμού και πλύσης κάδων απορριμμάτων

11 Ιουνίου 2026
Σιάτιστα: Ο Μπούνος αποκτά και πάλι παιδική χαρά. Φωτογραφίες

Σιάτιστα: Ο Μπούνος αποκτά και πάλι παιδική χαρά. Φωτογραφίες

11 Ιουνίου 2026
Το ποδόσφαιρο αλλάζει χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Μουντιάλ 2026, ΕΡΤ: Το πρόγραμμα, οι ώρες και τα κανάλια των αγώνων

11 Ιουνίου 2026
AI Εργαλεία για το Σύγχρονο Εμπόριο»: Πρακτικό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης στην Πτολεμαΐδα από το ΕΒΕ Κοζάνης

AI Εργαλεία για το Σύγχρονο Εμπόριο»: Πρακτικό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης στην Πτολεμαΐδα από το ΕΒΕ Κοζάνης

11 Ιουνίου 2026
ΑΡΣΙΣ

ΑΡΣΙΣ Κοζάνης: Φεστιβάλ Εφήβων “Παιδιά” στην Πρίζα

11 Ιουνίου 2026
Δήμος Βοΐου: ON-OFF Adventure Travel στο Ροδοχώρι

Αιμοδοτικός Σύλλογος Σιάτιστας: Συνέντευξη στην ΕΡΑ Κοζάνης για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

11 Ιουνίου 2026
Δήμος Βοΐου: ON-OFF Adventure Travel στο Ροδοχώρι

Δήμος Βοΐου: ON-OFF Adventure Travel στο Ροδοχώρι

11 Ιουνίου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 11 Ιουνίου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ωφέλιμοι οι τρεις καφέδες τη μέρα

sierafm by sierafm
23 Νοεμβρίου 2017
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
ΚΑΦΕΣ
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Μειωμένος κίνδυνος καρδιοπάθειας και πρόωρου θανάτου.

Νέα βρετανική έρευνα δείχνει τα οφέλη του καφέ στην υγεία μας. Σύμφωνα με τους ερευνητές, με επικεφαλής τον Ρόμπιν Πούλ του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον, που έκαναν τη δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό «British Medical Journal», όσοι πίνουν τρεις με τέσσερις καφέδες τη μέρα είναι πιθανότερο να έχουν κάποιο όφελος στην υγεία τους παρά κάποιο πρόβλημα.

Οι καφέδες, μεταξύ άλλων, σχετίζονται με μειωμένο κίνδυνο καρδιοπάθειας και πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία.

Οι ερευνητές, σύμφωνα με το Reuters και το BBC, αξιολόγησαν στοιχεία από 218 μελέτες (μετα-ανάλυση). Η κατανάλωση καφέ σχετίζεται επίσης με μειωμένο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, ηπατοπάθειας, άνοιας και ορισμένων μορφών καρκίνου (προστάτη, ενδομητρίου, δέρματος, ήπατος).

Το μεγαλύτερο όφελος φαίνεται να παρέχει η κατανάλωση τριών καφέδων ημερησίως. Η μεγαλύτερη κατανάλωση δεν σχετίζεται με βλάβη στην υγεία, αλλά τα οφέλη είναι μικρότερα μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Οι ερευνητές επεσήμαναν ότι η μελέτη δείχνει μια συσχέτιση ανάμεσα στον καφέ και στην υγεία και δεν αποδεικνύει ότι αυτός είναι η αιτία, καθώς μπορεί να παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες (σωματική άσκηση, κάπνισμα, ηλικία κ.α.).

Οι ειδικοί τόνισαν ότι δεν υπάρχει λόγος κανείς να αρχίσει να πίνει καφέ για λόγους υγείας ή πρόληψης ασθενειών. Πάντως, όπως είπε ο καθηγητής Πολ Ρόντερικ του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον, «τα οφέλη της μέτριας κατανάλωσης καφέ φαίνεται να είναι μεγαλύτερα από τους κινδύνους».

Ως μέτρια κατανάλωση θεωρούνται τα 440 μιλιγκράμ καφεΐνης, που αντιστοιχούν σε τρεις έως τέσσερις καφέδες. Ένας στιγμιαίος καφές έχει περίπου 100 mg καφεΐνης, ένας καφές φίλτρου 140 mg, ενώ ένα τσάι 75 μιλιγκράμ.

Η νέα έρευνα επιβεβαιώνει ότι ο πολύς καφές (πάνω από δύο τη μέρα) μπορεί να κάνει κακό στην εγκυμοσύνη, αυξάνοντας τον κίνδυνο αποβολής. Ακόμη, οι γυναίκες που κινδυνεύουν με κατάγματα, πρέπει να περιορίσουν τον καφέ. Οι ερευνητές τόνισαν ότι ο καφές είναι γενικά πιο υγιεινός, όταν πίνεται χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, γάλα ή κρέμα ή κάποιο λιπαρό σνακ για συνοδευτικό.

Πηγή:Newsbeast.gr

Tags: ΚΑΦΕΣ
Previous Post

Πώς θα καταλάβετε το καλό λάδι

Next Post

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος

Next Post
ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη – Γιορτή Προσφοράς από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Γέφυρα Ζωής»
  • Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Κυριακή 14-06-2026
  • 1ο ΓΕΛ Κοζάνης. Εμπειρίες μάθησης και συνεργασίας μέσω Erasmus+
  • Χάρης Κάτανας: Επιλέγω τα επιχειρήματα, όχι τις προσβολές
  • ΔΕΥΑΒ: Ρυθμίσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές. Τι ορίζεται από το νόμο

Πρόσφατα σχόλια

  1. Self Care για Εσένα και το Κατοικίδιό σου - SieraFM στο Κοζάνη: Ολοκληρώθηκε η διημερίδα «Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας: Χτίζοντας Συνεργασίες»
  2. Το Σπίτι, το Σώμα και οι Στιγμές Ξεκούρασης - SieraFM στο Γ. Κασαπίδης: Βάλαμε σε τροχιά υλοποίησης έργα που προστατεύουν το περιβάλλον και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των Δυτικομακεδόνων
  3. Η Εμπειρία Διακοπών που Συνεχίζεται στο Σπίτι - SieraFM στο Παρουσίαση των Βιβλίων του Δημήτρη Χριστόπουλο, “Ταξίδι στο Κράτος” και “Χρόνια Δοκιμασίας”
  4. Νεότερες πληροφορίες για την 59χρονη γυναίκα που βρέθηκε νεκρή σε ακάλυπτο οικοδομής στην Πτολεμαΐδα - SieraFM στο Σοκ στην Πτολεμαΐδα: Νεκρή βρέθηκε γυναίκα σε ακάλυπτο οικοδομής
  5. Γεωργιος Κεραμαρης Τζεινας στο Bόιο: Απορρίφθηκε η προσφυγή του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροδοχωριτών «Η Πρόοδος» και 18 κατοίκων για τα παγκάκια στην πλατεία Ροδοχωρίου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr