Αντιμισθία σε όλους τους αντιδημάρχους και Δημοτικούς Συμβούλους στο Νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ που κατατέθηκε
Δ. Θάνος: Παρανόηση των όσων είπα για τις μεταλλάξεις του κορονοϊού σε ανθρώπους και γουνοφόρα ζώα
Το τελικό αποτέλεσμα στο Δήμο Βοΐου. 174 ψήφοι χώρισαν Κοσμίδη με Γκερεχτέ!
Δήμος Κοζάνης: Επαναλειτουργεί από την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης
Δήλωση της νέας Αντιπεριφερειάρχη Ενέργειας, Υποδομών και Περιβάλλοντος Κάλυ Κυριακίδου.
Επίσκεψη  του δημάρχου Κοζάνης Λάζαρου Μαλούτα και του αντιδημάρχου Κώστα Κυριακίδη στα εμπορικά καταστήματα
Απόφαση για τη δημιουργία Ειδικού Φορέα Διαχείρισης ΒΙ.ΠΕ Κοζάνης και Φλώρινας για να ξεπεραστούν οι ολιγωρίες δεκαετιών
Πτολεμαΐδα: 62χρονος χάρισε ζωή σε πέντε συνανθρώπους μας
Αλλαγή «εξπρές» του καιρού με πτώση θερμοκρασίας και βροχές
Σχέδιο φοροελαφρύνσεων και αλλαγές των αντικειμενικών αξιών προανήγγειλε ο Σταϊκούρας

5 αιτίες που πέφτουν τα μαλλιά μας



 

Pull Test
Με τον αντίχειρα και τον δείκτη πιάνετε μικρές τούφες με περίπου 60 τρίχες και τις τραβάτε απαλά. Εάν πάνω από το 10% των τριχών της τούφας που τραβήξατε (δηλαδή 6 τρίχες) μείνουν στο χέρι σας, τότε είναι θετικό το τεστ τραβήγματος και μάλλον σημαίνει ότι έχετε τριχόπτωση. Αν σας μείνουν στο χέρι λιγότερες από 6 τρίχες, αυτό θεωρείται φυσιολογικό. Τέλος, αν θεωρείτε ότι πάσχετε από τριχόπτωση, μια επίσκεψη στο γιατρό είναι αναγκαία.

Οι 5 κύριοι ένοχοι

1. Φτωχή διατροφή
Η έλλειψη τροφών πλούσιων σε λιπαρά οξέα Ω3 και Ω6, ιχνοστοιχεία (μαγνήσιο, σίδηρος, χαλκός, ψευδάργυρος), βιοτίνη, πρωτεϊνες και αμινοξέα (L-προλίνη, L-λυσίνη), πρωτεϊνες και βιταμίνες έχουν σημαντικά αποτελέσματα στην υγεία και τη δύναμη των μαλλιών αλλά και των νυχιών. Η λύση εδώ είναι προφανής: Εμπλουτίζουμε τη διατροφή μας με αυγά, ψάρια, κρέας, σόγια, κοτόπουλο, γαλακτοκομικά, όσπρια, μπανάνα, βρόμη, συκώτι και φυστίκια.

2. Ορμονικές διαταραχές
Η περίοδος μετά τον τοκετό, ο θηλασμός, η εμμηνόπαυση, το αντισυλληπτικό χάπι, οι πολυκυστικές ωοθήκες, μπορεί να είναι οι κύριοι ένοχοι πίσω από την τριχόπτωση.

3. Χαμηλός σίδηρος
Πάλι τα βλέμματα στρέφονται στη φτωχή διατροφή, όμως υπάρχουν και περιπτώσεις οργανισμών που δεν απορροφούν το σίδηρο.

4. Στρες
Όταν είμαστε αγχωμένοι, ο οργανισμός μας υπερπαράγει κορτιζόλη, μια ορμόνη που εξασθενεί την άμυνα του οργανισμού, κι αποδυναμώνει την τρίχα. Για παράδειγμα, σε έντονο ψυχικό στρες αποδίδεται η γυροειδής αλωπεκία (όπου το κεφάλι είναι κατά τόπους πλήρως απογυμνωμένο από μαλλιά).

5. Παθολογικά αίτια
Μιλάμε για την ανδρογενετική αλωπεκία, την πιο συχνή περίπτωση ανδρικής τριχόπτωσης που οδηγεί στη φαλάκρα, ωστόσο μπορεί να εμφανιστεί και στις γυναίκες οι οποίες έχουν κληρονομικό ιστορικό.

Το γλωσσάρι κατά της τριχόπτωσης
Μιας και η διατροφή είναι πολύ σημαντικός παράγοντας κατά της τριχόπτωσης, ας γνωρίσουμε μερικές, όχι και τόσο διάσημες, ουσίες που δυναμώνουν το τριχωτό, τις ρίζες και τα μαλλιά μας.

* Βιοτίνη: Ονομάζεται και Βιταμίνη Η και είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της υγείας  της τρίχας και των νυχιών.
* L-Κυστίνη: Αμινοξύ που αποτελεί βασικό στοιχείο της κερατίνης, της κύριας πρωτεϊνης  της τρίχας και των νυχιών.
* Εκχύλισμα Κεχριού: Προέρχεται από ένα από τα παλαιότερα καλλιεργήσιμα φυτά στον κόσμο και είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα.
* Β5: Σημαντική βιταμίνη στην υποστήριξη της ανάπτυξης καθώς και της ποιότητας της φυσιολογικής τρίχας.

 

 

Αν σας απασχολεί η τριχόπτωση, μόνιμη ή εποχική, τότε πρέπει να αλλάξετε λίγο τις συνήθειές σας, όσον αφορά την περιποίηση των μαλλιών σας. Ακολουθήστε τα  παρακάτω tips:

  1. Πριν από το λούσιμο χτενίζουμε απαλά τα μαλλιά μας.
  2. Χρησιμοποιούμε ένα ήπιο σαμπουάν με βιταμίνες που θα δυναμώσουν το τριχωτό της κεφαλής, και ιδανικά χωρίς parabens και χρωστικές.
  3. Δημιουργούμε αφρό χωρίς να τρίβετε έντονα το δέρμα σας.
  4. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στο ξέβγαλμα, ώστε να απομακρυνθούν καλά τα υπολείμματα του σαμπουάν.
  5. Αποφεύγουμε τον ζεστό αέρα του σεσουάρ γιατί ερεθίζει το τριχωτό. Προτιμάμε τη μέτρια σκάλα.
  6. Δεν παραμελούμε την αντηλιακή προστασία των μαλλιών και του τριχωτού ιδίως το καλοκαίρι. Οι ελεύθερες ρίζες που προκαλεί ο ήλιος εντείνουν την τριχόπτωση.
  7. Αποφεύγουμε να πιάνουμε πολύ σφιχτά τα μαλλιά μας.
  8. Για το styling, προτιμάμε μαλακές βούρτσες με φυσική τρίχα, που είναι πιο ανεκτή από το δέρμα.
  9. Καμία συμβουλή ομορφιάς δεν είναι αποτελεσματική αν δεν τροφοδοτούμε  τον οργανισμό μας με τις απαραίτητες βιταμίνες και στοιχεία. Για την περίπτωση της τριχόπτωσης, εμπλουτίζουμε τη διατροφή μας με αμινοξέα, τα δομικά υλικά των πρωτεϊνών και φυσικά της κερατίνης, και βιταμίνες C και Β5, που αν και δεν είναι τόσο γνωστή όσο η C, είναι πολύ σημαντική για την καταπολέμηση της τριχόπτωσης. Πηγές φυσικής βιταμίνης Βείναι ο βασιλικός πολτός, η μαγιά της μπύρας, το ρύζι, οι ηλιόσποροι, η σόγια, τα δημητριακά, οι ξηροί καρποί, τα όσπρια, ο κρόκος αυγού, το κρέας.

Πηγή:vita.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.



Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms below to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.