• Latest
νερο

Έρευνα αποκαλύπτει για ποιο λόγο δεν πρέπει να πίνουμε ποτά από πλαστικά μπουκάλια

6 Αυγούστου 2024
51χρονος έσφαξε τον ανιψιό του

Θρίλερ με τον νεκρό αστυνομικό στον Άγιο Δημήτριο – Το ερώτημα που ταλανίζει την ΕΛ.ΑΣ.

12 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι 2026. Όλο το πρόγραμμα, Περισσότερες από 160 εκδηλώσεις σε κάθε γωνιά του Βοΐου!

Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι – Τετάρτη 12 Αυγούστου

12 Αυγούστου 2026
Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Περιφέρειας και Ελληνικής Αστυνομίας

Συγχαρητήριο μήνυμα του Περιφερειάρχη στο Μίλτο Τεντόγλου

12 Αυγούστου 2026
ΔΕΥΑΒ: Διακοπή νερού στη Σιάτιστα λόγω βλάβης

ΔΕΥΑΒ: Διακοπή νερού στο Κλήμα

12 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: 15 Αύγουστος στη Σιάτιστα – Έθιμο Καβαλάρηδων

Δήμος Βοΐου: 15 Αύγουστος στη Σιάτιστα – Έθιμο Καβαλάρηδων

12 Αυγούστου 2026
Άγριος ξυλοδαρμός 15χρονης από τρεις 16χρονες – Στο νοσοκομείο το κορίτσι

Στο νοσοκομείο 6χρονος μετά από καταγγελία ότι τον χτύπησε η μητέρα του

12 Αυγούστου 2026
Τραυματισμός 13χρονου σε θαλάσσια παιδική χαρά στη Θάσο

7χρονος κινδύνεψε να πνιγεί γλιστρώντας από φουσκωτό

12 Αυγούστου 2026
μαχαιρι

Μαχαίρωσε τα παιδιά της και έστειλε βίντεο στον πρώην σύζυγό της!

12 Αυγούστου 2026
ΑΥΠΝΙΑ

Δέκα τεχνικές κατά της αϋπνίας – Κοιμηθείτε γρήγορα και με φυσικό τρόπο

12 Αυγούστου 2026
παιδι

Άδεια μητρότητας: Διευρύνονται οι δικαιούχοι – Οι νέες κατηγορίες

12 Αυγούστου 2026
καιρος

Καιρός: Πτώση θερμοκρασίας μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο – Πού και πότε επιστρέφει η ζέστη

12 Αυγούστου 2026
Προσοχή στις απάτες τύπου Caller ID spoofing: Από πλαστές τηλεφωνικές κλήσεις μέχρι deepfake φωνές και βίντεο χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι

Φρένο στις χρεώσεις στο κινητό τηλέφωνο – Τι αλλάζει στους λογαριασμούς

12 Αυγούστου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 12 Αυγούστου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Έρευνα αποκαλύπτει για ποιο λόγο δεν πρέπει να πίνουμε ποτά από πλαστικά μπουκάλια

sierafm by sierafm
6 Αυγούστου 2024
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
νερο
0
SHARES
49
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σημαντικούς κινδύνους για την υγεία μας, μπορεί να έχει η κατανάλωση ποτών από πλαστικά μπουκάλια, ιδίως όσον αφορά την αρτηριακή πίεση. Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Microplastics αποκάλυψε ότι η κατανάλωση ποτών από πλαστικά μπουκάλια μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της αρτηριακής πίεσης λόγω της διείσδυσης των μικροπλαστικών στην κυκλοφορία του αίματος.

Τα μικροπλαστικά, μικρά σωματίδια πλαστικού, είναι διαδεδομένα σε μεγάλο μέρος των τροφίμων και του νερού που προμηθευόμαστε. Όταν προσλαμβάνονται, τα σωματίδια αυτά μπορούν να διαπεράσουν τους κυτταρικούς φραγμούς στο έντερο και τους πνεύμονες και τελικά να εισέλθουν στην κυκλοφορία του αίματος και σε άλλους ιστούς.

Οι επιπτώσεις στην υγεία από την έκθεση σε μικροπλαστικά είναι σοβαρές. Το 2018, η Mayo Clinic συνέδεσε τα μικροπλαστικά με προβλήματα υγείας της καρδιάς, ορμονικές ανισορροπίες, ακόμη και καρκίνο, ενώ το κόστος υγειονομικής περίθαλψης που σχετίζεται με την έκθεση φτάνει τα 289 δισεκατομμύρια δολάρια. Η πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από ερευνητές του Τμήματος Ιατρικής του Ιδιωτικού Πανεπιστημίου του Δούναβη στην Αυστρία παρέχει περαιτέρω στοιχεία για τους κινδύνους που εγκυμονούν τα μικροπλαστικά. Οι συμμετέχοντες που έπαψαν να καταναλώνουν υγρά από πλαστικά και γυάλινα μπουκάλια και άλλαξαν σε νερό βρύσης για δύο εβδομάδες παρουσίασαν σημαντική μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Η ερευνητική ομάδα παρατήρησε αξιοσημείωτες τάσεις, γεγονός που υποδηλώνει για πρώτη φορά ότι η μείωση της χρήσης πλαστικών θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει την αρτηριακή πίεση. Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται πιθανότατα στον μειωμένο όγκο των πλαστικών σωματιδίων στην κυκλοφορία του αίματος. Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι καταναλώνουν περίπου 5 γραμμάρια μικροπλαστικών κάθε εβδομάδα, που αντιστοιχεί περίπου στο βάρος μιας πιστωτικής κάρτας. Αξίζει να σημειωθεί ότι μικροπλαστικά έχουν επίσης ανιχνευθεί σε υγρά συσκευασμένα σε γυάλινα μπουκάλια.

Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν σημαντική μείωση της διαστολικής αρτηριακής πίεσης, υπογραμμίζοντας τα πιθανά οφέλη για την υγεία από την ελαχιστοποίηση της χρήσης πλαστικών. Η μελέτη αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της μείωσης της εξάρτησής μας από τα πλαστικά μπουκάλια για την προστασία της καρδιαγγειακής υγείας και της συνολικής ευεξίας μας.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Tags: ΕΡΕΥΝΑΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑΥΓΕΙΑ
Previous Post

Πρόσληψη 106 ατόμων στο Δήμο Κοζάνης

Next Post

Ο χυμός που μπορεί να μειώσει χοληστερίνη και υπέρταση – Τι έδειξαν μελέτες

Next Post
χυμοι

Ο χυμός που μπορεί να μειώσει χοληστερίνη και υπέρταση – Τι έδειξαν μελέτες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Θρίλερ με τον νεκρό αστυνομικό στον Άγιο Δημήτριο – Το ερώτημα που ταλανίζει την ΕΛ.ΑΣ.
  • Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι – Τετάρτη 12 Αυγούστου
  • Συγχαρητήριο μήνυμα του Περιφερειάρχη στο Μίλτο Τεντόγλου
  • ΔΕΥΑΒ: Διακοπή νερού στο Κλήμα
  • Δήμος Βοΐου: 15 Αύγουστος στη Σιάτιστα – Έθιμο Καβαλάρηδων

Πρόσφατα σχόλια

  1. Xris στο Δήμος Βοΐου: Τέσσερις νέες παιδικές χαρές σε Γαλατινή, Σιάτιστα, Εράτυρα και Τσοτύλι. Φωτογραφίες
  2. sierafm στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  3. Σιμος Μιμής στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  4. Το Μυστικό μιας Ποιοτικής Καθημερινότητας - SieraFM στο Αγχος και καθημερινότητα -Οι 12 αλλαγές που πρέπει να κάνετε στον τρόπο ζωής σας για να το μειώσετε
  5. Οι Καλύτερες Επενδύσεις Ξεκινούν από τις Σωστές Αποφάσεις - SieraFM στο Επένδυση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κοζάνη?
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr