• Latest
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ

Το μπαχαρικό που ρίχνει το σάκχαρο

6 Μαρτίου 2025
Στον ΑΝΤ1 το Έθιμο των Καβαλάρηδων της Παναγίας στη Σιάτιστα.  Ο Δήμαρχος Βοΐου Χρήστος Ζευκλής στην πρωινή εκπομπή. Βίντεο

Στον ΑΝΤ1 το Έθιμο των Καβαλάρηδων της Παναγίας στη Σιάτιστα. Ο Δήμαρχος Βοΐου Χρήστος Ζευκλής στην πρωινή εκπομπή. Βίντεο

14 Αυγούστου 2026
Τσοτύλι: Αλλαγή ημέρας στη Λαϊκή βραδιά με τον Ζαφείρη Μελά και τη Σαμπρίνα

Τσοτύλι: Αλλαγή ημέρας στη Λαϊκή βραδιά με τον Ζαφείρη Μελά και τη Σαμπρίνα

14 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: Δεκαπενταύγουστος στη Σιάτιστα – Η μεγάλη ημέρα των Καβαλάρηδων

Δήμος Βοΐου: Δεκαπενταύγουστος στη Σιάτιστα – Η μεγάλη ημέρα των Καβαλάρηδων

14 Αυγούστου 2026
Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 25χρονος για κατοχή ναρκωτικών ουσιών

Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 25χρονος για κατοχή ναρκωτικών ουσιών

14 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: 15 Αύγουστος στη Σιάτιστα – Έθιμο Καβαλάρηδων

Δήμος Βοΐου: Οι εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστου

14 Αυγούστου 2026
Η λειτουργία των τουριστικών δομών του Δήμου Καστοριάς για την εορταστική περίοδο 2025-2026

Ανοιχτές οι τουριστικές δομές του Δήμου Καστοριάς τη Δευτέρα 17 Αυγούστου

14 Αυγούστου 2026
Ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Βοΐου την Τετάρτη 19 Αυγούστου 2026

14 Αυγούστου 2026
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

ΕΛ.ΑΣ.: Προσοχή σε τηλεφωνικές απάτες με ΑΙ και μίμηση φωνής

14 Αυγούστου 2026
Τουρισμός για όλους

«Τουρισμός για Όλους»: Συνεχίζονται οι αιτήσεις -Πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα

14 Αυγούστου 2026
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024

Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τρίτη 18-08-2026

14 Αυγούστου 2026
Χοροεσπερίδα Δεκαπενταύγουστου Μ.Ο.Βελβεντού

Χοροεσπερίδα Δεκαπενταύγουστου Μ.Ο.Βελβεντού

14 Αυγούστου 2026
ΕΟΠΥΥ

Επίδομα έως 900 ευρώ δίνει ο ΕΟΠΥΥ – Ποιοι δικαιούνται τα χρήματα

14 Αυγούστου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 14 Αυγούστου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το μπαχαρικό που ρίχνει το σάκχαρο

sierafm by sierafm
6 Μαρτίου 2025
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ
0
SHARES
68
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Αν θέλετε να μειώσετε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας, ίσως η λύση να βρίσκεται ήδη στο ντουλάπι της κουζίνας σας. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, η κανέλα μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση της γλυκόζης, προσφέροντας μια φυσική εναλλακτική λύση για τη βελτίωση της μεταβολικής υγείας.

Συγκεκριμένα, μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Clinical Nutrition Open Science ανέλυσε προγενέστερες έρευνες σχετικά με τα οφέλη της κανέλας και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι μπορεί να μειώσει σημαντικά τα επίπεδα σακχάρου νηστείας και να βελτιώσει την απόκριση του οργανισμού στην ινσουλίνη.

Αυτό καθιστά την κανέλα ιδιαίτερα χρήσιμη για άτομα που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2 ή σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών, κατά το οποίο το σώμα δεν ανταποκρίνεται φυσιολογικά στην ινσουλίνη. Επιπλέον, άλλες μελέτες επιβεβαιώνουν ότι μπορεί να συμβάλει στη διαχείριση της υπεργλυκαιμίας, της υπέρτασης και της υψηλής χοληστερόλης.

Προσοχή στις παρενέργειες

Παρόλο που η κανέλα έχει εντυπωσιακά οφέλη, πρέπει να καταναλώνεται με προσοχή. Ένα από τα κύρια προβλήματα είναι η επίδρασή της στην πηκτικότητα του αίματος, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει αυξημένη αιμορραγία και διαταραχές στον εμμηνορροϊκό κύκλο των γυναικών.

Η μέση συνιστώμενη ποσότητα είναι 1 με 2 κουταλάκια του γλυκού, ανάλογα και με το είδος της κανέλας και την ποσότητα κουμαρίνης.

Η κουμαρίνη, βασικό στοιχείο της κανέλας, είναι μια φυσική ένωση που δρα ως αντιπηκτικό. Αυτό σημαίνει ότι η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να επιδεινώσει τον κίνδυνο αιμορραγίας, ιδιαίτερα σε άτομα που λαμβάνουν αντιπηκτικά φάρμακα ή μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα, όπως η ιβουπροφαίνη. Οι ειδικοί επισημαίνουν, μάλιστα, ότι η καθημερινή κατανάλωση κανέλας σε υψηλές ποσότητες μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε ρινορραγίες.

Συνεπώς, αν θέλετε να την εντάξετε στη διατροφή σας για καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πρώτα για την συνιστώμενη ποσότητα βάσει των ατομικών σας αναγκών. Η ισορροπημένη χρήση της, σε συνδυασμό με ιατρική καθοδήγηση, μπορεί να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε τα θετικά της στοιχεία με ασφάλεια.

Πηγή newsbeast.gr

Tags: ΣΑΚΧΑΡΟ
Previous Post

Ταυτοποιήθηκε ο άνδρας που δηλητηρίασε γάτες – Πρόκειται για 56χρονο

Next Post

Συνελήφθησαν δύο άτομα σε περιοχή της Κοζάνης για ναρκωτικά

Next Post
αστυνομια, συλληψη

Συνελήφθησαν δύο άτομα σε περιοχή της Κοζάνης για ναρκωτικά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Στον ΑΝΤ1 το Έθιμο των Καβαλάρηδων της Παναγίας στη Σιάτιστα. Ο Δήμαρχος Βοΐου Χρήστος Ζευκλής στην πρωινή εκπομπή. Βίντεο
  • Τσοτύλι: Αλλαγή ημέρας στη Λαϊκή βραδιά με τον Ζαφείρη Μελά και τη Σαμπρίνα
  • Δήμος Βοΐου: Δεκαπενταύγουστος στη Σιάτιστα – Η μεγάλη ημέρα των Καβαλάρηδων
  • Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 25χρονος για κατοχή ναρκωτικών ουσιών
  • Δήμος Βοΐου: Οι εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστου

Πρόσφατα σχόλια

  1. Magiz στο Αναγνωρίζετε αυτά τα 8 σημάδια; Τότε το σώμα σας είναι γεμάτο τοξίνες
  2. Xris στο Δήμος Βοΐου: Τέσσερις νέες παιδικές χαρές σε Γαλατινή, Σιάτιστα, Εράτυρα και Τσοτύλι. Φωτογραφίες
  3. sierafm στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  4. Σιμος Μιμής στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  5. Το Μυστικό μιας Ποιοτικής Καθημερινότητας - SieraFM στο Αγχος και καθημερινότητα -Οι 12 αλλαγές που πρέπει να κάνετε στον τρόπο ζωής σας για να το μειώσετε
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr