Η ΕΝ.Ι.Π.Ι. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Περιφερειάρχη κ. Θεόδωρο Καρυπίδη για την αμέριστη συμπαράστασή του στην προσπάθειά μας να παρουσιάσουμε το άλογο στην 11η Διεθνή Έκθεση “ZOOTECHNIA 2019”
Η ΕΝ.Ι.Π.Ι. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Περιφερειάρχη κ. Θεόδωρο Καρυπίδη για την αμέριστη συμπαράστασή του στην προσπάθειά μας ...















































