Η εταιρεία είναι ξεκάθαρη ότι δεν πρόκειται για κουμπί dislike, αλλά επιθυμεί οι χρήστες να χρησιμοποιούν το νέο εργαλείο downvote για να καταδεικνύουν τα “άσχημα σχόλια που είναι ασεβή ή εντελώς κακοπροαίρετα”
Η Facebook το είχε επιβεβαιώσει στις αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου και από σήμερα έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνιση του σε χρήστες την Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Ο λόγος για το κουμπί upvote/downvote στα σχόλια των χρηστών, η οποία αποτελεί ό,τι πιο κοντινό έχουμε δει ποτέ σε “Dislike” στο κοινωνικό δίκτυο.
Η εταιρεία είναι ξεκάθαρη ότι δεν πρόκειται για κουμπί dislike, αλλά επιθυμεί οι χρήστες να χρησιμοποιούν το νέο εργαλείο downvote για να καταδεικνύουν τα “άσχημα σχόλια που είναι ασεβή ή εντελώς κακοπροαίρετα”. Φυσικά, αυτό δεν αποτρέπει τους χρήστες να πατούν στο downvote για να δείξουν τη δυσαρέσκεια τους, όπως αν υπήρχε ένα κουμπί dislike.
Υπενθυμίζουμε ότι εκπρόσωπος της Facebook είχε δώσει την εξήγηση πως η επιλογή “downvote” έρχεται περισσότερο για να γίνει πιο εύκολη η διαχείριση των σχολίων στα διάφορα threads που σχηματίζονται κάτω από τις αναρτήσεις των χρηστών. Για παράδειγμα, ένα σχόλιο που παίρνει πολλά Likes εμφανίζεται ψηλότερα από ένα σχόλιο που έχει πάρει πολλά “downvotes” και ο χρήστης μπορεί να καταλάβει αν ένα σχόλιο είναι σχετικό με το θέμα, αν είναι προσβλητικό κλπ.
Σταδιακά θα το δούμε να εμφανίζεται σε όλο τον κόσμο και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα καταλήξει η χρήση του.
Πηγή:News247.gr