• Latest
ΚΕΠ

myKEPlive.gov.gr: Γεγονός η live εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ από κινητό ή υπολογιστή

23 Ιουλίου 2020
Οι κλαδαριές της Σιάτιστας. Φωτορεπορτάζ

Οι κλαδαριές της Σιάτιστας. Φωτορεπορτάζ

24 Δεκεμβρίου 2025
Οι κλαδαριές της Σιάτιστας άναψαν και πάλι. Βίντεο

Οι κλαδαριές της Σιάτιστας άναψαν και πάλι. Βίντεο

24 Δεκεμβρίου 2025
Στήθηκε το μεγάλο μπλόκο των αγροτών στα διόδια Σιάτιστας-Έκλεισαν την Εγνατία Οδό με 300 τρακτέρ-Ανοιχτός ο παλιός δρόμος Κοζάνης-Σιάτιστας – Βίντεο και φωτογραφίες

Παραμένει κλειστή η Εγνατία στο ύψος της Σιάτιστας

23 Δεκεμβρίου 2025
Οριστικοποιήθηκε η λειτουργία Σχολής Πέτρας στον Πεντάλοφο

Οριστικοποιήθηκε η λειτουργία Σχολής Πέτρας στον Πεντάλοφο

23 Δεκεμβρίου 2025
ΡΟΝΑΣ

Ψηφίστηκε ο νόμος για ένταξη του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ Του κ. Ιωάννη Ρόνα

23 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Αλλαγή της τηλεφωνικής γραμμής του ΚΕΠ Νεάπολης λόγω προσωρινής βλάβης

Δήμος Κοζάνης: Κλειστά τα ΚΕΠ το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025

23 Δεκεμβρίου 2025
Δ.ΕΠ.Ε.ΠΟ.Κ. : Αλαζονεία, έπαρση και αποποίηση ευθυνών από τη Δημοτική Αρχή Κοκκαλιάρη

Τεχνικό Πρόγραμμα 2026: «Πάμε κι όπου βγει» από την Δημοτική Αρχή Κοκκαλιάρη

23 Δεκεμβρίου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Στάθης Κωνσταντινίδης: Ανακοινώθηκε και στη βουλή η ανέγερση φυλακών στο Βόιο (Βίντεο)

23 Δεκεμβρίου 2025
Ένα μοναδικό Stand Up Comedy στη «Μαγική Λιμνοπολιτεία» με τους Αλέξανδρο Χαριζάνη και Κώστα Κρύο!

Ένα μοναδικό Stand Up Comedy στη «Μαγική Λιμνοπολιτεία» με τους Αλέξανδρο Χαριζάνη και Κώστα Κρύο!

23 Δεκεμβρίου 2025
πονος μεση

Νεφρική ανεπάρκεια: Τα ήπια σημάδια που συχνά μπερδεύουμε με την κούραση της ηλικίας

23 Δεκεμβρίου 2025
Προσοχή στις απάτες τύπου Caller ID spoofing: Από πλαστές τηλεφωνικές κλήσεις μέχρι deepfake φωνές και βίντεο χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι

Δωρεάν φάρμακα για την παχυσαρκία: Ξεκίνησε η αποστολή SMS σε 30.000 δικαιούχους

23 Δεκεμβρίου 2025
ΔΥΠΑ

ΔΥΠΑ: 2.000 θέσεις εργασίας για ΑμεΑ σε Δήμους – Μέχρι πότε οι αιτήσεις

23 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

myKEPlive.gov.gr: Γεγονός η live εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ από κινητό ή υπολογιστή

sierafm by sierafm
23 Ιουλίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΚΕΠ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σε νέα πλατφόρμα οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ χωρίς καν να προσέλθουν σε ένα από αυτά. Ο λόγος για το myKEPlive.gov.gr που οι πολίτες μέσω τηελδιάσκεψης από κινητό ή υπολογιστή θα μπορούν να κάνουν όλες τις δουλειές τους χωρίς να πάνε στα ΚΕΠ

Σύμφωνα με απόφαση που εκδόθηκε σήμερα καθορίζεται η διαδικασία για την παροχή διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) με τηλεδιάσκεψη.

Δημιουργείται ειδική σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (videoconference) με την ονομασία «myKEPlive.gov.gr», η οποία, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, παρέχει στους πολίτες και τους νομίμους εκπροσώπους των νομικών προσώπων τη δυνατότητα εξυπηρέτησή τους, για συγκεκριμένες διαδικασίες, από τους υπαλλήλους των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

Στην πλατφόρμα myKEPlive.gov.gr, ο πολίτης ή η επιχείρηση, μέσω του νομίμου εκπροσώπου της, δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει συγκεκριμένο αίτημά του.

Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης, με την επίδειξη στην κάμερα των απαραίτητων εγγράφων ταυτοποίησης.

Για την παροχή της υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης, ο αιτών θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς/διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έναν υπολογιστή/tablet ή ένα κινητό τηλέφωνο με ενεργοποιημένη την κάμερα, προκειμένου να έχει οπτική επαφή με τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π. και να
επιδεικνύει στην κάμερα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα για την εξακρίβωση των στοιχείων του από τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π.

Ο αιτών (πολίτης ή επιχείρηση, μέσω του νομίμου εκπροσώπου της) εισέρχεται είτε απευθείας στην ειδική πλατφόρμα (myKEPlive.gov.gr) χρησιμοποιώντας κωδικούς – διαπιστευτήρια της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. είτε μέσω σχετικού ηλεκτρονικού συνδέσμου που υφίσταται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr.

Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα ο αιτών επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί, όπως αυτό αναλύεται στο άρθρο 3, την ημερομηνία και ώρα εξυπηρέτησής του με τηλεδιάσκεψη. Στη συνέχεια καταχωρούνται τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη και τα στοιχεία επικοινωνίας του:
α) το ονοματεπώνυμο
β) η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
γ) ο αριθμός τηλεφώνου
δ) η διεύθυνση επικοινωνίας
ε) νομιμοποιητικά έγγραφα της παρ. 1 του άρθρου 6
στ) ειδικές απαιτήσεις, όπως είναι η δυνατότητα εξ αποστάσεως διερμηνείας για κωφούς/βαρήκοους, με πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας (ελληνική νοηματική γλώσσα, χειλεανάγνωση)
ζ) o τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου (είτε ταχυδρομικώς, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε με φυσική παραλαβή από το Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης μόνο για τις δημοτικές υπηρεσίες).

Μετά την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον αιτούντα ηλεκτρονικό μήνυμα «ενημέρωσης για επερχόμενη κράτηση» στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση που δήλωσε

Η κράτηση μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να καταχωρηθεί νέα, με την υποβολή αιτήματος για την παροχή νέας υπηρεσίας.

Στο μήνυμα ενημέρωσης που αποστέλλεται στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση του αιτούντος, περιλαμβάνεται ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή του στη τηλεδιάσκεψη με υπάλληλο του Κ.Ε.Π.

Λίγη ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού, αποστέλλεται εκ νέου μήνυμα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο με περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα του ραντεβού του.

Την ώρα του ραντεβού ο πολίτης πρέπει να ενεργοποιήσει το σύνδεσμο που διαθέτει στο σχετικό μήνυμα που έλαβε στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο και να συνδεθεί στην πλατφόρμα της

Σε απάντηση του αιτήματος που έχει καταθέσει ο πολίτης με αναπηρία στο υπό στοιχείο δύναται στην τηλεδιάσκεψη να συμμετάσχει ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης και τρίτο πρόσωπο.

Για την εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω τηλεδιάσκεψης διατίθεται στην αρχική σελίδα της ειδικής πλατφόρμας εγχειρίδιο χρήσης της υπηρεσίας.

Η πλατφόρμα επιλέγει τον υπάλληλο που θα εξυπηρετήσει τον πολίτη που αιτείται κράτηση με τέτοιο τρόπο ώστε να μη συμπίπτουν τα ραντεβού του με ραντεβού με άλλο πολίτη.

Διατηρείται χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των πολιτών για τον ίδιο υπάλληλο, ικανή για να ολοκληρωθεί μια προηγούμενη τηλεδιάσκεψη και πριν αρχίσει μια επόμενη.

Οι ώρες και οι μέρες των διαθέσιμων ραντεβού είναι μεταβλητές παράμετροι του συστήματος και δύναται να ληφθούν υπόψη περιορισμοί στο ωράριο και στη διαθεσιμότητα του υπαλλήλου ανά χρονικά διαστήματα ανά θέση εργασίας.

Το σύστημα παραμετροποιείται έτσι ώστε να λάβει υπόψη του το ωράριο λειτουργίας των Κ.Ε.Π.

Στην πλατφόρμα έχουν ορισθεί ειδικοί ρόλοι διαχειριστών από τη Διεύθυνση Υπηρεσιών Μίας Στάσης της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έτσι ώστε να έχουν συνολική εικόνα της χρήσης της πλατφόρμας και να μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές σύμφωνα με επιχειρησιακές απαιτήσεις
που θα προκύψουν μετά την ένταξη της πλατφόρμας σε παραγωγική λειτουργία.

Οι διαχειριστές έχουν εικόνα των συνολικών ραντεβού που κλείνονται από πολίτες μέσω της πλατφόρμας, αλλάζουν τους διαθέσιμους χρόνους των ραντεβού, προσθέτουν και αφαιρούν Κ.Ε.Π. που εξυπηρετούν τους πολίτες, προσαρμόζουν και διαφοροποιούν το ωράριο.

«Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση αίτησης»

Στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα Κ.Ε.Π. με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία/υπογραφή του αιτούντος.
Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθέσιμων διαδικασιών.

«Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις»

Στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται η ενημέρωση για αδειοδότηση της επιχείρησης, για την έναρξη επαγγελματικής δραστηριότητας και για τις διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται
στα Κ.Ε.Π. – Ε.Κ.Ε. με τα αντίστοιχα έντυπά τους. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθεσίμων διαδικασιών.

«Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία»

Στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα Κ.Ε.Π. με τα αντίστοιχα έντυπά τουςοι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία του αιτούντος. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθέσιμων διαδικασιών. Στο συγκεκριμένο πεδίο ο διαθέσιμος χρόνος τηλεδιάσκεψης είναι αυξημένος.

«Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας»

Στο θεματικό αυτό πεδίο παρέχονται δημοτικές υπηρεσίες των ενταγμένων Δήμων στο πρόγραμμα εξυπηρέτησης του πολίτη με τηλεδιάσκεψη. Ο αιτών επιλέγει υποχρεωτικά Κ.Ε.Π. του Δήμου
από τον οποίο αιτείται την υπηρεσία. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθέσιμων διαδικασιών ανά Δήμο.

Μετά το πέρας της διαδικασίας ταυτοποίησης, η τηλεδιάσκεψη δύναται να συνεχιστεί είτε με εικόνα και ηχο είτε μόνο με ήχο.

Επισημαίνεται ότι σε καμία περίπτωση δεν διενεργείται καταγραφή ή αποθήκευση της εικόνας, του ήχου ή άλλων δεδομένων που λαμβάνονται κατά την τηλεδιάσκεψη.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Tags: ΚΕΠ
Previous Post

ΟΑΕΔ: Νέα προγράμματα επιδότησης εργασίας, 11.500 νέες θέσεις για νέους ανέργους έως 29 ετών

Next Post

Οι τροφές που “διαλύουν” την χοληστερίνη

Next Post
ΦΑΓΗΤΟ

Οι τροφές που “διαλύουν” την χοληστερίνη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Οι κλαδαριές της Σιάτιστας. Φωτορεπορτάζ
  • Οι κλαδαριές της Σιάτιστας άναψαν και πάλι. Βίντεο
  • Παραμένει κλειστή η Εγνατία στο ύψος της Σιάτιστας
  • Οριστικοποιήθηκε η λειτουργία Σχολής Πέτρας στον Πεντάλοφο
  • Ψηφίστηκε ο νόμος για ένταξη του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ Του κ. Ιωάννη Ρόνα

Πρόσφατα σχόλια

  1. Λόζιος κι ανακατωσια στο Σιάτιστα: Έκλεψαν λόζιο, ( φουρφούρια) για τις κλαδαριές αλλά τους έγραψε η κάμερα. Βίντεο
  2. Γιατί η online ψυχαγωγία έχει γίνει μια μικρή απόδραση για τους εργαζόμενους - SieraFM στο Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Ψυχαγωγίας στην Ελλάδα: Πέρα από τα Παραδοσιακά Όρια
  3. Αντώνης Φωτόπουλος στο Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο
  4. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  5. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Νέα casino για Έλληνες παίκτες

 

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr