• Ροή ειδήσεων
Διανομή δελτίων – κουπονιών μετακίνησης ΑμεΑ 2018 από τα ΚΕΠ

myKEPlive.gov.gr: Γεγονός η live εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ από κινητό ή υπολογιστή

23/07/20 06:30
Ανοιχτά την Κυριακή τα καταστήματα

Με τη μέθοδο του click away, ανοίγουν τα καταστήματα και στις κόκκινες περιοχές. ( Σιάτιστα, Εορδαία, Κρόκο)

15/01/21 21:15
Ζευκλής: Επιτακτική ανάγκη η δημιουργία κλιμακίου ΕΟΔΥ στο Βόιο. Βίντεο

Χρήστος Ζευκλής: 4 εισαγωγές σε νοσοκομείο από Σιάτιστα την Παρασκευή. Κάποιοι κάνουν τεστ εκτός νομού και ενώ είναι θετικοί κυκλοφορούν!!!

15/01/21 21:00
Ποια είναι η διαδικασία για την έκδοση e-παράβολου

Σιάτιστα: Ζητείται υπάλληλος γραφείου με γνώσεις χειρισμού Η/Υ

15/01/21 19:35
Ολοταχώς για lockdown η Καστοριά!!

Παρατείνεται το lockdown για το Δήμο Εορδαίας, Σιάτιστα και Κρόκο μέχρι και τις 25 Ιανουαρίου. Βίντεο

15/01/21 18:46
Ουρές για τζάμπα βενζίνη σε πρατήριο της Τρίπολης -Είχε χαλάσει ο αυτόματος πωλητής

Στην τσιμπίδα της ΑΑΔΕ διεθνές κύκλωμα νοθείας βενζίνης με «έξυπνη φόρμουλα»

15/01/21 18:20
Ο Μητσοτάκης εξήγγειλε μείωση ΕΝΦΙΑ κατά 22% από τον Αύγουστο

Μητσοτάκης: Ανοίγουμε το λιανεμπόριο τη Δευτέρα σε όλη την Ελλάδα, με κανόνες

15/01/21 18:01
Σε ποιους δήμους εντοπίζονται τα κρούσματα που ανακοινώθηκαν από τον ΕΟΔΥ τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου για την Δυτική Μακεδονία

Κορονοϊός: Τα κρούσματα στη Δυτική Μακεδονία σήμερα Παρασκευή 15/1 – 610 νέα κρούσματα της λοίμωξης του νέου κορωνοϊού

15/01/21 17:59
Φιλόλογοι κατά υπ. Παιδείας: Τα νέα βιβλία της Ιστορίας που ετοιμάζουν είναι ιδεοληπτικά, με υποκειμενικές αλήθειες

Τι αποφασίστηκε για τις εξετάσεις -«Ναι» υπό αυστηρές προϋποθέσεις και για συγκεκριμένες κατηγορίες

15/01/21 17:50
ΚΚΕ: Για τη συμπλήρωση 43 χρόνων από την εισβολή των τουρκικών στρατευμάτων στην Κύπρο

Το ΚΚΕ για τον ΧΥΤΑ Αμιάντου στα ΜΑΒΕ

15/01/21 16:51
Λαϊκές αγορές: Συνάντηση του Λάζαρου Μαλούτα με επαγγελματίες – Συζήτηση για τα προβλήματα κατά την περίοδο της πανδημίας

Λαϊκές αγορές: Συνάντηση του Λάζαρου Μαλούτα με επαγγελματίες – Συζήτηση για τα προβλήματα κατά την περίοδο της πανδημίας

15/01/21 16:48
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου, 2021
  • Login
Sierafm.gr -SI.E.RA FM 1053 Σιάτιστα
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Sierafm.gr -SI.E.RA FM 1053 Σιάτιστα
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

myKEPlive.gov.gr: Γεγονός η live εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ από κινητό ή υπολογιστή

από sierafm
23/07/20 06:30
σε ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
Διανομή δελτίων – κουπονιών μετακίνησης ΑμεΑ 2018 από τα ΚΕΠ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter



 

Σε νέα πλατφόρμα οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ χωρίς καν να προσέλθουν σε ένα από αυτά. Ο λόγος για το myKEPlive.gov.gr που οι πολίτες μέσω τηελδιάσκεψης από κινητό ή υπολογιστή θα μπορούν να κάνουν όλες τις δουλειές τους χωρίς να πάνε στα ΚΕΠ

Σύμφωνα με απόφαση που εκδόθηκε σήμερα καθορίζεται η διαδικασία για την παροχή διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) με τηλεδιάσκεψη.

Δημιουργείται ειδική σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (videoconference) με την ονομασία «myKEPlive.gov.gr», η οποία, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, παρέχει στους πολίτες και τους νομίμους εκπροσώπους των νομικών προσώπων τη δυνατότητα εξυπηρέτησή τους, για συγκεκριμένες διαδικασίες, από τους υπαλλήλους των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

Στην πλατφόρμα myKEPlive.gov.gr, ο πολίτης ή η επιχείρηση, μέσω του νομίμου εκπροσώπου της, δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει συγκεκριμένο αίτημά του.

Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης, με την επίδειξη στην κάμερα των απαραίτητων εγγράφων ταυτοποίησης.

Για την παροχή της υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης, ο αιτών θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς/διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έναν υπολογιστή/tablet ή ένα κινητό τηλέφωνο με ενεργοποιημένη την κάμερα, προκειμένου να έχει οπτική επαφή με τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π. και να
επιδεικνύει στην κάμερα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα για την εξακρίβωση των στοιχείων του από τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π.

Ο αιτών (πολίτης ή επιχείρηση, μέσω του νομίμου εκπροσώπου της) εισέρχεται είτε απευθείας στην ειδική πλατφόρμα (myKEPlive.gov.gr) χρησιμοποιώντας κωδικούς – διαπιστευτήρια της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. είτε μέσω σχετικού ηλεκτρονικού συνδέσμου που υφίσταται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr.

Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα ο αιτών επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί, όπως αυτό αναλύεται στο άρθρο 3, την ημερομηνία και ώρα εξυπηρέτησής του με τηλεδιάσκεψη. Στη συνέχεια καταχωρούνται τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη και τα στοιχεία επικοινωνίας του:
α) το ονοματεπώνυμο
β) η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
γ) ο αριθμός τηλεφώνου
δ) η διεύθυνση επικοινωνίας
ε) νομιμοποιητικά έγγραφα της παρ. 1 του άρθρου 6
στ) ειδικές απαιτήσεις, όπως είναι η δυνατότητα εξ αποστάσεως διερμηνείας για κωφούς/βαρήκοους, με πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας (ελληνική νοηματική γλώσσα, χειλεανάγνωση)
ζ) o τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου (είτε ταχυδρομικώς, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε με φυσική παραλαβή από το Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης μόνο για τις δημοτικές υπηρεσίες).

Μετά την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον αιτούντα ηλεκτρονικό μήνυμα «ενημέρωσης για επερχόμενη κράτηση» στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση που δήλωσε

Η κράτηση μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να καταχωρηθεί νέα, με την υποβολή αιτήματος για την παροχή νέας υπηρεσίας.

Στο μήνυμα ενημέρωσης που αποστέλλεται στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση του αιτούντος, περιλαμβάνεται ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή του στη τηλεδιάσκεψη με υπάλληλο του Κ.Ε.Π.

Λίγη ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού, αποστέλλεται εκ νέου μήνυμα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο με περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα του ραντεβού του.

Την ώρα του ραντεβού ο πολίτης πρέπει να ενεργοποιήσει το σύνδεσμο που διαθέτει στο σχετικό μήνυμα που έλαβε στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο και να συνδεθεί στην πλατφόρμα της

Σε απάντηση του αιτήματος που έχει καταθέσει ο πολίτης με αναπηρία στο υπό στοιχείο δύναται στην τηλεδιάσκεψη να συμμετάσχει ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης και τρίτο πρόσωπο.

Για την εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω τηλεδιάσκεψης διατίθεται στην αρχική σελίδα της ειδικής πλατφόρμας εγχειρίδιο χρήσης της υπηρεσίας.

Η πλατφόρμα επιλέγει τον υπάλληλο που θα εξυπηρετήσει τον πολίτη που αιτείται κράτηση με τέτοιο τρόπο ώστε να μη συμπίπτουν τα ραντεβού του με ραντεβού με άλλο πολίτη.

Διατηρείται χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των πολιτών για τον ίδιο υπάλληλο, ικανή για να ολοκληρωθεί μια προηγούμενη τηλεδιάσκεψη και πριν αρχίσει μια επόμενη.

Οι ώρες και οι μέρες των διαθέσιμων ραντεβού είναι μεταβλητές παράμετροι του συστήματος και δύναται να ληφθούν υπόψη περιορισμοί στο ωράριο και στη διαθεσιμότητα του υπαλλήλου ανά χρονικά διαστήματα ανά θέση εργασίας.

Το σύστημα παραμετροποιείται έτσι ώστε να λάβει υπόψη του το ωράριο λειτουργίας των Κ.Ε.Π.

Στην πλατφόρμα έχουν ορισθεί ειδικοί ρόλοι διαχειριστών από τη Διεύθυνση Υπηρεσιών Μίας Στάσης της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έτσι ώστε να έχουν συνολική εικόνα της χρήσης της πλατφόρμας και να μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές σύμφωνα με επιχειρησιακές απαιτήσεις
που θα προκύψουν μετά την ένταξη της πλατφόρμας σε παραγωγική λειτουργία.

Οι διαχειριστές έχουν εικόνα των συνολικών ραντεβού που κλείνονται από πολίτες μέσω της πλατφόρμας, αλλάζουν τους διαθέσιμους χρόνους των ραντεβού, προσθέτουν και αφαιρούν Κ.Ε.Π. που εξυπηρετούν τους πολίτες, προσαρμόζουν και διαφοροποιούν το ωράριο.

«Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση αίτησης»

Στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα Κ.Ε.Π. με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία/υπογραφή του αιτούντος.
Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθέσιμων διαδικασιών.

«Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις»

Στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται η ενημέρωση για αδειοδότηση της επιχείρησης, για την έναρξη επαγγελματικής δραστηριότητας και για τις διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται
στα Κ.Ε.Π. – Ε.Κ.Ε. με τα αντίστοιχα έντυπά τους. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθεσίμων διαδικασιών.

«Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία»

Στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα Κ.Ε.Π. με τα αντίστοιχα έντυπά τουςοι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία του αιτούντος. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθέσιμων διαδικασιών. Στο συγκεκριμένο πεδίο ο διαθέσιμος χρόνος τηλεδιάσκεψης είναι αυξημένος.

«Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας»

Στο θεματικό αυτό πεδίο παρέχονται δημοτικές υπηρεσίες των ενταγμένων Δήμων στο πρόγραμμα εξυπηρέτησης του πολίτη με τηλεδιάσκεψη. Ο αιτών επιλέγει υποχρεωτικά Κ.Ε.Π. του Δήμου
από τον οποίο αιτείται την υπηρεσία. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθέσιμων διαδικασιών ανά Δήμο.

Μετά το πέρας της διαδικασίας ταυτοποίησης, η τηλεδιάσκεψη δύναται να συνεχιστεί είτε με εικόνα και ηχο είτε μόνο με ήχο.

Επισημαίνεται ότι σε καμία περίπτωση δεν διενεργείται καταγραφή ή αποθήκευση της εικόνας, του ήχου ή άλλων δεδομένων που λαμβάνονται κατά την τηλεδιάσκεψη.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Tags: ΚΕΠ
ShareTweet

Σχετικά Άρθρα

Διανομή δελτίων – κουπονιών μετακίνησης ΑμεΑ 2018 από τα ΚΕΠ

Δήμος Γρεβενών: Νέο ωράριο λειτουργίας για τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

από sierafm
23/11/20 17:39
0
1

Στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν πανελλαδικά για την αποφυγή της περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού, τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών...

Δήμος Βοϊου: Ένταξη του Δήμου Βοΐου στο myKEPlive

Δήμος Βοϊου: Ένταξη του Δήμου Βοΐου στο myKEPlive

από sierafm
10/11/20 18:34
0
0

O Δήμος Βοΐου εντάσσεται στη λειτουργία του myKEPlive για την εξ αποστάσεως επικοινωνία πολιτών με εκπροσώπους των ΚΕΠ. Πρόκειται  για...

Διανομή δελτίων – κουπονιών μετακίνησης ΑμεΑ 2018 από τα ΚΕΠ

Ατομικές θυρίδες ΚΕΠ: Ανοίγουν από σήμερα, ποια πιστοποιητικά θα εκδίδονται ψηφιακά

από sierafm
04/11/20 11:43
0
0

Ο κάθε πολίτης θα έχει τη δική του θυρίδα ΚΕΠ από σήμερα 3 Νοεμβρίου στην οποία θα μπορεί να μπαίνει...

Διανομή δελτίων – κουπονιών μετακίνησης ΑμεΑ 2018 από τα ΚΕΠ

Από αύριο κάθε πολίτης θα έχει τη δική του “θυρίδα ΚΕΠ”

από sierafm
02/11/20 12:06
0
0

Ο κάθε πολίτης θα έχει την δική του θυρίδα ΚΕΠ από τις 3 Νοεμβρίου, στην οποία θα μπορεί να μπαίνει...

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

CAPTCHA
Refresh

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.


https://www.AUTOdoc.GR






Facebook Twitter

Μετάφραση Website

EnglishΕλληνικά

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

sierafm@sierafm.gr, sierafm1053@gmail.com
Γενική Διεύθυνση (Σαμαράς Βασίλης)
Τηλ.Fax:2465023300
Βουλγαροπούλου 3
Σιάτιστα, Κοζάνης

Copyright © Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

Copyright © Sierafm.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε.