• Latest
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Results.it.minedu.gov.gr: Μετατρέψτε τους βαθμούς των πανελληνίων σε μόρια

10 Ιουλίου 2020
Ο Αλιάκμων Βοΐου επανέρχεται στην ΕΠΣ Κοζάνης. Πρώτη συνάντηση

Ο Αλιάκμων Βοΐου επανέρχεται στην ΕΠΣ Κοζάνης. Πρώτη συνάντηση

3 Ιουλίου 2025
Το Pindos Vespa Ride διασχίζει τα υπέροχα Γρεβενά!

Το Pindos Vespa Ride διασχίζει τα υπέροχα Γρεβενά!

3 Ιουλίου 2025
Δήμος Γρεβενών: Την Μ. Πέμπτη η διεξαγωγή της Λαϊκής Αγοράς.

Πανγρεβενιώτικη Σύσκεψη για το Μέλλον των Γρεβενών

3 Ιουλίου 2025
Δήμος Βοΐου: Δύο έργα αναβάθμισης υφιστάμενων μονοπατιών στο Βόιο, από  το Δήμο Βοΐου και την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, συνολικού προϋπολογισμού 718.190,00 ευρώ

Δήμος Βοΐου: Δύο έργα αναβάθμισης υφιστάμενων μονοπατιών στο Βόιο, από  το Δήμο Βοΐου και την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, συνολικού προϋπολογισμού 718.190,00 ευρώ

3 Ιουλίου 2025
Επιστολή

ΟΠΕΚΕΠΕ και Λογικές Συνεπαγωγές… Του Γιώργου Νούτσου*

3 Ιουλίου 2025
εξετασεις, σχολειο

Επανασυστάθηκε η «Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Α’ βάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Κοζάνης»,

3 Ιουλίου 2025
Το Fiesta Voio 10- 13 Ιουλίου!! Το πλήρες πρόγραμμα

Συνεχίζεται η Προπώληση εισιτηρίων Fiesta Voio για όλους τους δημότες του Δήμου Βοΐου

3 Ιουλίου 2025
Απολογισμός 1ης μέρας στο τουρνουά Μπάσκετ Σιάτιστας

Ημιτελικά τουρνουά μπάσκετ Σιάτιστας 2025

3 Ιουλίου 2025
Σε πλήρη εξέλιξη το 6ο Φεστιβάλ Τοπικών Προϊόντων «Γρεβενών Γεύσεις

Σε πλήρη εξέλιξη το 6ο Φεστιβάλ Τοπικών Προϊόντων «Γρεβενών Γεύσεις

3 Ιουλίου 2025
Κοζάνη: Σύλληψη 32χρονης για κλοπή

Βελβεντό: Σύλληψη 49χρονου για απάτη

3 Ιουλίου 2025
«Ενότητα» – Λάζαρος Μαλούτας: Είμαστε περήφανοι για το έργο μας – Χαιρόμαστε με τα έργα που διευρύνουν τις αναπτυξιακές ευκαιρίες του τόπου μας!

Ο Λάζαρος Μαλούτας για το έλλειμμα των 540.000 ευρώ

3 Ιουλίου 2025
Ενημερωτική Εκδήλωση για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΤΠΣ) Δήμου Γρεβενών – Ενότητα ΙΙ

Ενημερωτική Εκδήλωση για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΤΠΣ) Δήμου Γρεβενών – Ενότητα ΙΙ

3 Ιουλίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 4 Ιουλίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Results.it.minedu.gov.gr: Μετατρέψτε τους βαθμούς των πανελληνίων σε μόρια

sierafm by sierafm
10 Ιουλίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
4
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Στο results.it.minedu.gov.gr ανακοινώνονται σήμερα οι βαθμοί των υποψηφίων στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2020. Οι υποψήφιοι αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων μπορούν να μετατρέψουν τους βαθμούς σε μόρια ώστε να συγκρίνουν την επίδοση τους με τις περσινές βάσεις. Το υπουργείο Παιδείας έχει αναπτύξει εφαρμογή για τον υπολογισμό των μορίων

Οι υποψήφιοι θα μπορούν να δουν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων (Βαθμολογίες) μέσα από την ειδική εφαρμογή results.it.minedu.gov.gr του Υπουργείου Παιδείας.

Στο markcalc.it.minedu.gov.gr οι υποψήφιοι μπορούν αυτόματα να μετατρέψουν τους βαθμούς τους σε μόρια ώστε να έχουν την εικόνα των επιδόσεων τους στις Πανελλήνιες 2020.

Πόσα μόρια όμως δίνει κάθε μονάδα στις Πανελλαδικές και πως επηρεάζει τις βάσεις 2020. Φέτος αλλαξε ο τρόπος υπολογισμού των μορίων με την κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας. Δεν υπάρχουν μαθήματα που δίνουν περισσότερα μόρια για τις βάσεις, όπως υπήρχαν μέχρι και το 2019 τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας. Έτσι κάθε μάθημα δίνει τώρα 250 μόρια σε αντίθεση με το 2019, όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα 1.

RESULTS.IT.MINEDU.COV.GR

Η αλλαγή αυτή θα επηρεάσει το συνολικό αριθμό μορίων που συγκεντρώνουν οι υποψήφιοι, γιατί δεν γράφουν σε όλα τα μαθήματα τον ίδιο βαθμό. Αν, δηλαδή, ένας υποψήφιος έγραφε και στα 4 μαθήματα 15, τότε θα συγκέντρωνε 15.000 μόρια είτε με το ένα σύστημα είτε με το άλλο. Όμως αυτό δεν συμβαίνει στην πράξη. Στον πίνακα 2 βλέπουμε 4 παραδείγματα που μας δείχνουν τη διαφοροποίηση των μορίων ανάλογα με τις επιδόσεις των υποψηφίων.

Γενικά βλέπουμε ότι οι υποψήφιοι συγκεντρώνουν περισσότερα μόρια με το νέο σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι στο Μάθημα 1 και το Μάθημα 2, που είναι τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, οι υποψήφιοι γράφουν χαμηλότερους βαθμούς, γιατί είναι δυσκολότερα μαθήματα από τα άλλα, με αποτέλεσμα όταν έχουν αυξημένη βαρύτητα να οδηγούν τους υποψηφίους στη συγκέντρωση λιγότερων μορίων από όταν δεν έχουμε αυξημένη βαρύτητα στα μαθήματα με χαμηλότερες επιδόσεις.

pinakas 2 paradeigmata upologismou morion me to palio kai to neo sustima

Η γενική τάση θα είναι λοιπόν η αύξηση των μορίων των υποψηφίων. Η αύξηση αυτή δεν θα είναι ίδια σε όλη τη γκάμα των μορίων αλλά όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά των βαθμών από το μέσο όρο των βαθμών του υποψηφίου τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά μορίων μεταξύ του παλαιού και του νέου συστήματος.

Ο υποψήφιος 1 θα συγκέντρωνε τα ίδια μόρια και με τα δύο συστήματα, αλλά αυτό δεν είναι πραγματικό, γιατί κανείς υποψήφιος δεν γράφει τους ίδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα. Οι άλλοι υποψήφιοι είναι πιο πραγματικές περιπτώσεις και βλέπουμε ότι όσο μεγαλύτερη απόκλιση έχουν οι βαθμοί τους από το μέσο όρο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά των μορίων.

Αυτό μας επιτρέπει να καταλάβουμε ότι θα έχουμε άνοδο των βάσεων των χαμηλόβαθμων σχολών, εξαιτίας της αλλαγής του τρόπου υπολογισμού μορίων. Δεν γνωρίζουμε βέβαια πως θα επηρεάσει τη διαμόρφωση των βάσεων η δυσκολία των θεμάτων και οι επιδόσεις των υποψηφίων στις εξετάσεις.

Φυσικά τους υποψηφίους καθόλου δεν τους ενδιαφέρει πόσα μόρια θα έβγαζαν με το ένα ή με το άλλο σύστημα. Η μελέτη αυτή είναι χρήσιμη για να καταλάβουν ότι δεν έχει κανένα νόημα να κοιτάζουν τις περσινές βάσεις, γιατί πέρα από τη διαφοροποίηση που θα υπάρχει από τις επιδόσεις των υποψηφίων, υπάρχει και η κρίσιμη διαφορά του διαφορετικού τρόπου υπολογισμού των μορίων, που επί της ουσίας κάνει πράξη χωρίς νόημα να κοιτάζει ο υποψήφιος τις περσινές βάσεις.

Ο υποψήφιος νο 3 με το παλιό σύστημα συγκέντρωνε 9950 μόρια και αν υπήρχε η βάση του 10 θα κοβόταν ενώ με το νέο σύστημα θα συγκέντρωνε 10.250 μόρια και δεν θα κοβόταν. Άλλη μία απόδειξη ότι η βάση του 10 είναι ένα κινητό φράγμα χωρίς νόημα.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Tags: Πανελλαδικές
Previous Post

Κορονοϊός: Έκτακτη σύσκεψη σήμερα στο Μαξίμου για την αύξηση των κρουσμάτων, ποια μέτρα εξετάζονται

Next Post

Βουλή: Πέρασε με 187 «ναι» το νομοσχέδιο για τις πορείες -Απουσίαζαν Παπανδρέου-Καστανίδης

Next Post
ΒΟΥΛΗ

Βουλή: Πέρασε με 187 «ναι» το νομοσχέδιο για τις πορείες -Απουσίαζαν Παπανδρέου-Καστανίδης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FIESTA VOIO NEW (2)

Πρόσφατα άρθρα

  • Ο Αλιάκμων Βοΐου επανέρχεται στην ΕΠΣ Κοζάνης. Πρώτη συνάντηση
  • Το Pindos Vespa Ride διασχίζει τα υπέροχα Γρεβενά!
  • Πανγρεβενιώτικη Σύσκεψη για το Μέλλον των Γρεβενών
  • Δήμος Βοΐου: Δύο έργα αναβάθμισης υφιστάμενων μονοπατιών στο Βόιο, από  το Δήμο Βοΐου και την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, συνολικού προϋπολογισμού 718.190,00 ευρώ
  • ΟΠΕΚΕΠΕ και Λογικές Συνεπαγωγές… Του Γιώργου Νούτσου*

Πρόσφατα σχόλια

  1. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο ποδόσφαιρο: Η ποδηλασία κατακτά τους φιλάθλους - SieraFM στο 3ος ο Δημήτρης Σελέτης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορεινού Δρόμου στο Καρπενήσι. Βίντεο
  2. Χαρά στο Δήμος Γρεβενών: «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2025» -Το πρόγραμμα της 1ης περιόδου
  3. Σάκης στο Συνεδρίαση με ερώτηση για το κόστος συνδέσεων αερίου στη Γαλατινή. Βίντεο
  4. Βασιλω στο Προσλήψεις 3 ατόμων στο ΠΤΑ Δυτικής Μακεδονίας
  5. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ στο Ο Δήμος Κοζάνης απαγορεύει ποδήλατα, πατίνια & μπάλες στην κεντρική πλατεία
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr