• Latest
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Results.it.minedu.gov.gr: Μετατρέψτε τους βαθμούς των πανελληνίων σε μόρια

10 Ιουλίου 2020
Το Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας «Κωνσταντίνος και Ελένη Παπανικολάου» με χαρά ανακοινώνει την έγκριση του νέου προγράμματος Erasmus+

Συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας στα Γρεβενά

14 Μαΐου 2025

Γ. Αμανατίδης: Σε τροχιά υλοποίησης το έργο Κήπος – Γέφυρα Ρυμνίου

14 Μαΐου 2025
ΔΗΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

Δήμος Γρεβενών: «Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025»

14 Μαΐου 2025
Το φυσικό αέριο έφτασε στη Γαλατινή Κοζάνης – Οι εργασίες συνεχίζονται πυρετωδώς. Βίντεο

Δήμος Βοΐου: Σε ισχύ η απόφαση για επιδότηση της εγκατάστασης λεβήτων αερίου στη Γαλατινή

14 Μαΐου 2025
Η Μάσα και ο αρκούδος, μια μεγάλη γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου στην Πτολεμαΐδα

Η Μάσα και ο αρκούδος, μια μεγάλη γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου στην Πτολεμαΐδα

14 Μαΐου 2025
Κοζάνη: Σύλληψη 32χρονης για κλοπή

Συνελήφθη 58χρονος γιατί σε νεκροταφείο που βρίσκεται σε περιοχή της Κοζάνης, προκάλεσε φθορές σε οστά νεκρών. 

14 Μαΐου 2025
Ομιλία Π. Κουκουλόπουλου για την Τηλεθέρμανση στην Ολομέλεια της Βουλής

Π. Κουκουλόπουλος: «Να αρθεί η ανισότητα εις βάρος των ελεγκτών στα Περιφερειακά  Ελεγκτικά Κέντρα Ασφάλισης (Π.Ε.Κ.Α.)»

14 Μαΐου 2025
Επίσκεψη αντιπροσωπίας του Δήμου Βοΐου στο Δήμο Αποκορώνου για τις εκδηλώσεις της επετείου της Μεταπολιτευτικής Επανάστασης

Επίσκεψη αντιπροσωπίας του Δήμου Βοΐου στο Δήμο Αποκορώνου για τις εκδηλώσεις της επετείου της Μεταπολιτευτικής Επανάστασης

14 Μαΐου 2025
Ολοκλήρωση Ημερίδας για το Ενιαίο Κοινωνικό Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας

Ολοκλήρωση Ημερίδας για το Ενιαίο Κοινωνικό Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας

14 Μαΐου 2025
ΦΥΛΑΚΗ

Προφυλακίστηκαν γονείς που βίαζαν τις κόρες τους – Κατηγορίες και στους παππούδες

14 Μαΐου 2025
Άδειασαν το παγκάρι της εκκλησίας ανήμερα της Κυριακής του Πάσχα

Συμμορία λήστευε ιερούς ναούς επί 8 μήνες

14 Μαΐου 2025
τυρια

Τα 5 καλύτερα τυριά για να φάτε αν έχετε υψηλή χοληστερόλη

14 Μαΐου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Results.it.minedu.gov.gr: Μετατρέψτε τους βαθμούς των πανελληνίων σε μόρια

sierafm by sierafm
10 Ιουλίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
4
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Στο results.it.minedu.gov.gr ανακοινώνονται σήμερα οι βαθμοί των υποψηφίων στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2020. Οι υποψήφιοι αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων μπορούν να μετατρέψουν τους βαθμούς σε μόρια ώστε να συγκρίνουν την επίδοση τους με τις περσινές βάσεις. Το υπουργείο Παιδείας έχει αναπτύξει εφαρμογή για τον υπολογισμό των μορίων

Οι υποψήφιοι θα μπορούν να δουν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων (Βαθμολογίες) μέσα από την ειδική εφαρμογή results.it.minedu.gov.gr του Υπουργείου Παιδείας.

Στο markcalc.it.minedu.gov.gr οι υποψήφιοι μπορούν αυτόματα να μετατρέψουν τους βαθμούς τους σε μόρια ώστε να έχουν την εικόνα των επιδόσεων τους στις Πανελλήνιες 2020.

Πόσα μόρια όμως δίνει κάθε μονάδα στις Πανελλαδικές και πως επηρεάζει τις βάσεις 2020. Φέτος αλλαξε ο τρόπος υπολογισμού των μορίων με την κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας. Δεν υπάρχουν μαθήματα που δίνουν περισσότερα μόρια για τις βάσεις, όπως υπήρχαν μέχρι και το 2019 τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας. Έτσι κάθε μάθημα δίνει τώρα 250 μόρια σε αντίθεση με το 2019, όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα 1.

RESULTS.IT.MINEDU.COV.GR

Η αλλαγή αυτή θα επηρεάσει το συνολικό αριθμό μορίων που συγκεντρώνουν οι υποψήφιοι, γιατί δεν γράφουν σε όλα τα μαθήματα τον ίδιο βαθμό. Αν, δηλαδή, ένας υποψήφιος έγραφε και στα 4 μαθήματα 15, τότε θα συγκέντρωνε 15.000 μόρια είτε με το ένα σύστημα είτε με το άλλο. Όμως αυτό δεν συμβαίνει στην πράξη. Στον πίνακα 2 βλέπουμε 4 παραδείγματα που μας δείχνουν τη διαφοροποίηση των μορίων ανάλογα με τις επιδόσεις των υποψηφίων.

Γενικά βλέπουμε ότι οι υποψήφιοι συγκεντρώνουν περισσότερα μόρια με το νέο σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι στο Μάθημα 1 και το Μάθημα 2, που είναι τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, οι υποψήφιοι γράφουν χαμηλότερους βαθμούς, γιατί είναι δυσκολότερα μαθήματα από τα άλλα, με αποτέλεσμα όταν έχουν αυξημένη βαρύτητα να οδηγούν τους υποψηφίους στη συγκέντρωση λιγότερων μορίων από όταν δεν έχουμε αυξημένη βαρύτητα στα μαθήματα με χαμηλότερες επιδόσεις.

pinakas 2 paradeigmata upologismou morion me to palio kai to neo sustima

Η γενική τάση θα είναι λοιπόν η αύξηση των μορίων των υποψηφίων. Η αύξηση αυτή δεν θα είναι ίδια σε όλη τη γκάμα των μορίων αλλά όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά των βαθμών από το μέσο όρο των βαθμών του υποψηφίου τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά μορίων μεταξύ του παλαιού και του νέου συστήματος.

Ο υποψήφιος 1 θα συγκέντρωνε τα ίδια μόρια και με τα δύο συστήματα, αλλά αυτό δεν είναι πραγματικό, γιατί κανείς υποψήφιος δεν γράφει τους ίδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα. Οι άλλοι υποψήφιοι είναι πιο πραγματικές περιπτώσεις και βλέπουμε ότι όσο μεγαλύτερη απόκλιση έχουν οι βαθμοί τους από το μέσο όρο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά των μορίων.

Αυτό μας επιτρέπει να καταλάβουμε ότι θα έχουμε άνοδο των βάσεων των χαμηλόβαθμων σχολών, εξαιτίας της αλλαγής του τρόπου υπολογισμού μορίων. Δεν γνωρίζουμε βέβαια πως θα επηρεάσει τη διαμόρφωση των βάσεων η δυσκολία των θεμάτων και οι επιδόσεις των υποψηφίων στις εξετάσεις.

Φυσικά τους υποψηφίους καθόλου δεν τους ενδιαφέρει πόσα μόρια θα έβγαζαν με το ένα ή με το άλλο σύστημα. Η μελέτη αυτή είναι χρήσιμη για να καταλάβουν ότι δεν έχει κανένα νόημα να κοιτάζουν τις περσινές βάσεις, γιατί πέρα από τη διαφοροποίηση που θα υπάρχει από τις επιδόσεις των υποψηφίων, υπάρχει και η κρίσιμη διαφορά του διαφορετικού τρόπου υπολογισμού των μορίων, που επί της ουσίας κάνει πράξη χωρίς νόημα να κοιτάζει ο υποψήφιος τις περσινές βάσεις.

Ο υποψήφιος νο 3 με το παλιό σύστημα συγκέντρωνε 9950 μόρια και αν υπήρχε η βάση του 10 θα κοβόταν ενώ με το νέο σύστημα θα συγκέντρωνε 10.250 μόρια και δεν θα κοβόταν. Άλλη μία απόδειξη ότι η βάση του 10 είναι ένα κινητό φράγμα χωρίς νόημα.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Tags: Πανελλαδικές
Previous Post

Κορονοϊός: Έκτακτη σύσκεψη σήμερα στο Μαξίμου για την αύξηση των κρουσμάτων, ποια μέτρα εξετάζονται

Next Post

Βουλή: Πέρασε με 187 «ναι» το νομοσχέδιο για τις πορείες -Απουσίαζαν Παπανδρέου-Καστανίδης

Next Post
ΒΟΥΛΗ

Βουλή: Πέρασε με 187 «ναι» το νομοσχέδιο για τις πορείες -Απουσίαζαν Παπανδρέου-Καστανίδης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας στα Γρεβενά
  • Γ. Αμανατίδης: Σε τροχιά υλοποίησης το έργο Κήπος – Γέφυρα Ρυμνίου
  • Δήμος Γρεβενών: «Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2025»
  • Δήμος Βοΐου: Σε ισχύ η απόφαση για επιδότηση της εγκατάστασης λεβήτων αερίου στη Γαλατινή
  • Η Μάσα και ο αρκούδος, μια μεγάλη γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου στην Πτολεμαΐδα

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ελπίδα στο Πάτρα: «Δεν βρίσκω κάτι να έχω κάνει κακό στα παιδιά, έστω και αφορμή έστω» – Η συνέντευξη της Ρούλας Πισπιρίγκου από τη φυλακή
  2. Σιάτιστα: Η ενορία Αγίου Δημητρίου υποδέχθηκε την εικόνα της Παναγίας Μικροκάστρου - Orizontes στο Σιάτιστα: Η Ενορία Αγίου Δημητρίου υποδέχθηκε την Εικόνα της Παναγίας Μικροκάστρου. Βίντεο
  3. sierafm στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
  4. Μπάμπης στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
  5. sierafm στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr