Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Μ.Π.Σ Γαλατινής
Συμπτύξεις τμημάτων: Σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης  η ακολουθούμενη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας
Γιάννης Κορεντσίδης
φυσικο αεριο
Υπογραφή σύμβασης εκπόνησης μελέτης για την προστασία και ασφάλεια του συστήματος ύδρευσης της Καστοριάς
Κοζάνη: Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με αφορμή την «Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης  για τα Θύματα Τροχαίων Ατυχημάτων» με τίτλο «Δρόμοι Ασφαλείς για Όλους»
Βόιο: Διεγράφη ο Γιώργος Μαγιάγκας από μέλος του συνδυασμού του Δημάρχου Χρήστου Ζευκλή. Βίντεο
Τελέστηκε από το Σύλλογο Σιατιστέων Αθηνών-Πειραιώς, τρισάγιο στην μνήμη των πεσόντων στη Μάχη της Σιάτιστας της 4ης Νοεμβρίου
Ο Τάσος Ροβυθάκης λαμπαδηδρόμος στην Ολυμπιακή Φλόγα των Χειμερινών Ολυμπιακών αγώνων στην Κοζάνη
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»
«Μηδενική Ανοχή στη μη χρήση κράνους»: Πραγματοποιήθηκαν 461 τροχονομικοί έλεγχοι σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας
νερο

Ένταξη e-ΕΦΚΑ στο support.gov.gr – Πώς λειτουργεί

O e-ΕΦΚΑ εντάσσεται στο support.gov.gr για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πολιτών support.gov.gr εντάσσεται ο e-ΕΦΚΑ, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης και βελτίωσης των ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρει στους πολίτες και στις επιχειρήσεις. Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr ερωτήματα σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ και, μετά την επεξεργασία τους, να παραλαμβάνουν τις απαντήσεις τους.

Μέχρι πρόσφατα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, «η υποβολή αιτήσεων-ερωτημάτων των συναλλασομένων για υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ που είναι αναρτημένες στο Gov.gr, εξυπηρετούνταν με επίσκεψη του πολίτη στον δικτυακό τόπο του e-ΕΦΚΑ. Η διαδικασία αυτή πλέον υποκαθίσταται από την ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένας νέος ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και τη λήψη απαντήσεων για τη χρήση του συνόλου των ψηφιακών υπηρεσιών, που είναι αναρτημένες στο Gov.gr».

Πώς λειτουργεί

– Για την υποβολή αιτήματος εξυπηρέτησης, ο συναλλασσόμενος επιλέγει «επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ που διατίθεται από το Gov.gr, για την οποία επιθυμεί να υποβάλει αίτημα εξυπηρέτησης ή ερώτημα.

– Η είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται με χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet, ενώ, ανάλογα με την υπηρεσία για την οποία ενδιαφέρεται ο συναλλασσόμενος, ενδέχεται να απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία.

– Κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων, ζητείται να καταχωρηθεί μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και τηλέφωνο επικοινωνίας του συναλλασσόμενου. Τα στοιχεία επικοινωνίας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.

– Μετά την υποβολή του αιτήματος, παραλαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) με το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης τους ερωτήματος που έχει τεθεί.

– Τα αιτήματα προωθούνται αυτόματα στα αρμόδια τμήματα των γενικών διευθύνσεων της διοίκησης του e-ΕΦΚΑ, χρεώνονται άμεσα σε εξειδικευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι να παράσχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, διευκρινίσεις ή και έγγραφα, σχετικά με τα αιτήματα ή ερωτήματα των πολιτών.

– Όταν ο εξειδικευμένος υπάλληλος ολοκληρώσει την απάντηση, ο συναλλασσόμενος λαμβάνει ειδοποίηση, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), για να παραλάβει την απάντηση, από το προσωπικό αποθετήριο εξυπηρέτησης του Gov.gr.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η παραπάνω ψηφιακή υπηρεσία εντάσσεται στη συνολική στρατηγική του e-ΕΦΚΑ για την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από ψηφιακά κανάλια (σε λειτουργία 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, επέκταση υπηρεσίας myEFKAlive, μονιμοποίηση ηλεκτρονικών ραντεβού, διάθεση ψηφιακών υπηρεσιών του ΕΦΚΑ και μέσω των ΚΕΠ), καθώς και μέσω της λειτουργίας του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555.

Πηγή: dikaiologitika.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *