Αποτοξίνωση μετά τις Γιορτές: Τι πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις

Αποτοξίνωση μετά τις Γιορτές: Τι πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις

Πόσες φορές έχετε ακούσει ή έχετε μπει στη διαδικασία να ακολουθήσετε δίαιτες που υποτίθεται ότι απομακρύνουν τις ανεπιθύμητες τοξίνες από τον οργανισμό, «από- τοξινώνοντάς τον»; Δίαιτες μονοφαγικές όπως για παράδειγμα της λαχανόσουπας ή στερητικές δίαιτες που σας υποχρεώνουν να τρώτε το ίδιο τρόφιμο από το πρωί μέχρι το βράδυ και υπόσχονται αποβολή των τοξινών, γρήγορη απώλεια βάρους και θεαματικά αποτελέσματα.

 

Όσο και αν θα θέλαμε να ισχύει, ο οργανισμός μας δεν αποβάλλει έτσι εύκολα τις τοξίνες. Δυστυχώς ή ευτυχώς μια τέτοια «μαγική» δίαιτα δεν μπορεί να αναιρέσει τις διατροφικές «αμαρτίες» ενός ολόκληρου χρόνου.

Η πραγματικότητα

Οι δίαιτες αποτοξίνωσης είναι περισσότερο ένας μύθος του μάρκετινγκ, παρά μια υγιεινή διατροφική επιλογή, όπως προβάλλονται. Γιατί;

Οι περισσότερες οδηγούν σε μια ταχεία απώλεια βάρους χωρίς όμως να καλύπτουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός και φυσικά δεν αποτοξινώνουν τον οργανισμό.

Μπορεί δε να αποδειχτούν επικίνδυνες για την υγεία όταν εφαρμόζονται για μεγάλα χρονικά διαστήματα από παιδιά ή εφήβους.

 

Συχνά συμπτώματά τους είναι η ατονία, οι κεφαλαλγίες, η κόπωση και η αδυναμία να αντεπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της εργασίας μας, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που αυτά τα συμπτώματα μας οδηγούν στην υπερφαγία για… «να πάρουμε δύναμη».

Η απώλεια βάρους εάν αυτή τελικά επιτευχθεί δεν είναι συντηρήσιμη επειδή δεν βασίζεται στην διατροφική εκπαίδευση και την αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς. Τα αποτελέσματα είναι βραχυπρόθεσμα και συνήθως παρατηρείται η επανάκτηση του βάρους.

Η λύση

 

Η καλύτερη αποτοξίνωση για τον οργανισμό είναι και θα παραμείνει πάντα η σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Η διατροφή που βασίζεται στην κατανάλωση ποικιλίας τροφίμων, στα πολλά φρούτα και λαχανικά, στη μέτρια κατανάλωση αλκοόλ και αλατιού και στην αποφυγή των κορεσμένων λιπαρών, μας βοηθά να περιορίσουμε τη συσσώρευση των τοξινών στον οργανισμό μας.

Πηγή: www.nutrimed.gr


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΦΑΓΗΤΟ

Άλλες ειδήσεις

Τέσσερις λόγοι για να πίνετε καφέ

Τα οφέλη της αγαπημένης συνήθειας. Ο καφές αποτελεί την αγαπημένη πρωινή, και όχι μόνο, συνήθεια πολλών ανθρώπων. Πρέπει, βέβαια, να

Σοκολάτα: Όσο πιο «μαύρη», τόσο πιο υγιεινή

Όσο πιο σκούρα είναι η σοκολάτα, τόσο καλύτερη για την υγεία μας, διαπιστώνει νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη. Είναι πιο πικρή

Τι απαντούν οι διοργανωτές των συλλαλητηρίων στον Καρανίκα για τα «εθνίκια»

«Είναι ένα τερατούργημα οπότε δεν ξέρει κανείς πώς να το σχολιάσει». Απάντηση σε όσα έγραψε στο Facebook για τα συλλαλητήρια

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.