Οι τροφές που χρειάζεσαι για να χάσεις βάρος -Καίνε περισσότερες θερμίδες από όσες περιέχουν

Οι τροφές που χρειάζεσαι για να χάσεις βάρος -Καίνε περισσότερες θερμίδες από όσες περιέχουν

Η απώλεια περιττού βάρους μπορεί να γίνει δύσκολη υπόθεση.

Να βρεις ποιες τροφές κάνουν καλό και είναι υγιεινές, να ασκείσαι και πολλά άλλα.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες «θαυματουργές» τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν σε αυτή την προσπάθεια.

Αυτές οι τροφές καίνε περισσότερες θερμίδες από ότι περιέχουν, καθώς περιέχουν κυρίως νερό.

Αυτό τις κάνει calorie-free τροφές που είναι καλό να βάλουμε στο διαιτολόγιό μας.

Ας δούμε ποιες είναι αυτές:

1. Μαρούλι, σέλινο και φυλλώδη λαχανικά

Το 75% του σέλινου είναι νερό, έτσι μας δίνει λιγότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζονται για να χωνευτεί από τον οργανισμό μας. Είναι πηγή φυτικών ινών, που σε κρατάει χορτάτο για περισσότερο. Περιέχει θρεπτικές ουσίες, όπως βιταμίνη C, A και K.

Το ίδιο ισχύει και για τα φυλλώδη λαχανικά, όπως το μαρούλι. Αποτελούνται από 50% νερό και 50% φυτικές ίνες. Είναι τέλεια πηγή ενέργειας και μειώνουν την επιθυμία για γλυκό.

2. Γκρέιπφρουτ, καρπούζι, πορτοκάλι, μήλο

Αυτά τα φρούτα καίνε περισσότερες θερμίδες από ότι περιέχουν. Το γκρέιπφρουτ περιέχει 60% νερό και το υπόλοιπο είναι φυτικές ίνες που σου χαρίζουν υγεία του εντέρου. Ξυπνά τον μεταβολισμό και καις θερμίδες πιο γρήγορα.

Το καρπούζι σε βοηθάει να χάσεις βάρος καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β, που αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και μειώνει την ανάγκη για περισσότερο φαγητό. Έχει λίγες θερμίδες και δεν περιέχει λίπος.

Τα μήλα και τα πορτοκάλια περιέχουν αρκετές φυτικές ίνες για να μας κρατάνε χορτάτους. Είχουν πολλά οφέλη καθώς μειώνουν την κακή χοληστερόλη, τον κίνδυνο του Αλτσάιμερ και του καρκίνου του μαστού.

3. Άπαχα κρέατα

Το άπαχο κρέας με λίγες θερμίδες, όπως η γαλοπούλα, το κοτόπουλο και το χοιρινό με χαμηλά λιπαρά είναι καλές πηγές πρωτεΐνης, που μας κρατούν για περισσότερη ώρα.

Δίνουν ώθηση στον μεταβολισμό και σε κάνουν να καις περισσότερες θερμίδες από ότι λαμβάνεις ενώ δίνουν ενέργεια. Προτίμησε το ψήσιμο και όχι το τηγάνισμα.

4. Γιαούρτι

Το γιαούρτι κάνει καλό στο έντερο. Πρόσθεσε φρούτα, ξηρούς καρπούς για πρωινό ή φτιάξε smoothies.

5. Ντομάτες

Οι ντομάτες κάνουν καλό σε πολλά πράγματα. Εκτός του ότι βοηθούν στην απώλεια περιττών κιλών, μειώνουν τον κίνδυνο του καρκίνου και του διαβήτη. Ακόμη, ελέγχεις την ποσότητα του σακχάρου στο αίμα.

6. Αγγούρι, σπαράγγια, μπρόκολο

Τα αγγούρια περιέχουν κυρίως νερό που σε κρατά ενυδατωμένο στην προσπάθεια να χάσεις βάρος. Τα σπαράγγια αποτοξινώνουν τον οργανισμό και δίνουν ώθηση στον μεταβολισμό. Το μπρόκολο περιέχει φυτικές ίνες και σε κρατά ικανοποιημένο για πολύ ώρα. Φάτο ωμό ή στον ατμό, ώστε να διατηρηθούν όλες οι θρεπτικές του ουσίες.

7. Καφές

Ο καφές στην ουσία σου δίνει μηδέν θερμίδες. Μόνο αν προσθέσεις ζάχαρη, γάλα κτλ. τις παίρνεις. Η καφεΐνη αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού και το σώμα σου καίει περισσότερες θερμίδες. Σε ειδοποιεί, ακόμη, αν είσαι πεινασμένος ή χορτάτος.

Πηγή:bovary.gr


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΦΑΓΗΤΟ

Άλλες ειδήσεις

Το συντονιστικό των συνταξιούχων επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη – Στο επίκεντρο της συνάντησης το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας ατόμων με τη νόσο Αλτσχάϊμερ

Τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Θεόδωρο Καρυπίδη, επισκέφθηκε την Τρίτη 23 Ιανουαρίου, το συντονιστικό των συνταξιούχων Ν. Κοζάνης. Στο επίκεντρο της

Μακεδονικός Σιάτιστας – Απόλλων Λάρισας. Φιλικό παιχνίδι

Φιλικό παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας θα δώσει την Τετάρτη το απόγευμα στις 5:30 ο Μακεδονικός Σιάτιστας. Η ομάδα της

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος.

  Από τον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε./Περιοχή Κοζάνης ανακοινώνεται ότι :   Tην Τετάρτη 1-11-2017 θα γίνει διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος από ώρα

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.