Sierafm.gr -SI.E.RA FM 1053 Σιάτιστα
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι υγιεινές συνήθειες των γυναικών μετά τα 40

Είναι στο χέρι μας να διατηρηθούμε για πάντα νέες με απλά πράγματα μέσα στην καθημερινότητα που δεν θέλουν κόπο… αλλά τρόπο.

Μπορεί να ανήκετε στην κατηγορία των γυναικών που νιώθουν καταπληκτικά με τον εαυτό τους και για εκείνες, η ηλικία είναι απλά θέμα ταυτότητας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν έστω και πολύ μικρές αλλαγές στο σώμα ή στην ψυχολογία μας με το πέρασμα των χρόνων. Αλλά είναι στο χέρι μας να διατηρηθούμε για πάντα νέες με απλά πράγματα μέσα στην καθημερινότητα που δεν θέλουν κόπο… αλλά τρόπο.

  1. Να τρώτε πρωινό. Ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται κατά 2% κάθε δεκαετία, επομένως το πρωινό είναι απαραίτητο. Γιατί; Ο μεταβολισμός δουλεύει καλύτερα το πρωί, οπότε το πρωινό γίνεται το βασικό καύσιμο της ημέρας. Έρευνες εξάλλου έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που επιλέγουν να τρώνε πρωινό χάνουν περισσότερο βάρος και διατηρούνται στα ίδια κιλά πιο εύκολα από εκείνες που τρέφονται με λιγότερους υδατάνθρακες αλλά τρώνε ελάχιστο πρωινό.
  2. Γυμναστείτε. Μόνο μισή ώρα την ημέρα δίνει στο μεταβολισμό την εκκίνηση που χρειάζεται. Οποιαδήποτε άσκηση μετρά και δεν χρειάζεται να γραφτείτε στο γυμναστήριο για να δείτε αποτελέσματα.
  3. Μην ξεχνάτε τη βιταμίνη D και το ασβέστιο. Η διατήρηση των δυνατών οστών δεν ήταν ποτέ τόσο σημαντική. Οι τροφές όπως το γάλα και ο σολομός σας δίνουν ασβέστιο και βιταμίνη D.
  4. Διαχειριστείτε το άγχος. Όσο περισσότερο στρες συσσωρεύεται μέσα σας, τόσο περισσότερα οργανικά και δερματικά προβλήματα θα προκύψουν. Μακροπρόθεσμα, αυτό σημαίνει πρόωρη γήρανση. Υπάρχουν τόσες τεχνικές χαλάρωσης που μπορούν να σας βοηθήσουν και να τις κάνετε μέρος της καθημερινής ρουτίνας.
  5. Δοκιμάστε κάτι νέο στην κρεβατοκάμαρα (ή στο χορό). Ξαναβρείτε το παλιό πάθος δοκιμάζοντας μία νέα κίνηση ή αλλάξτε περιβάλλον. Ο χορός ως χόμπι είναι επίσης ένας υπέροχος τρόπος άσκησης και εκτόνωσης.

Μην χάνεστε με τους φίλους σας. Όχι απλά ελαττώνεται το άγχος και χαλαρώνετε, αλλά έρευνες δείχνουν ότι μία καλή κοινωνική ζωή σημαίνει και μικρότερο ρίσκο σε διαβήτη, εγκεφαλικά και καρδιακά νοσήματα.

Πηγή:vita.gr






Related posts

Οι αθώες συνήθειες που μας γερνούν πρόωρα

sierafm

Είναι εφικτή μια υγιής εμμηνόπαυση; Μάθετε εδώ.

sierafm

5 σπιτικές θεραπείες για να αντιμετωπίσετε τις εξάψεις της εμμηνόπαυσης

sierafm

Leave a Comment

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα

Privacy & Cookies Policy