Οι υγιεινές συνήθειες των γυναικών μετά τα 40

Οι υγιεινές συνήθειες των γυναικών μετά τα 40

Είναι στο χέρι μας να διατηρηθούμε για πάντα νέες με απλά πράγματα μέσα στην καθημερινότητα που δεν θέλουν κόπο… αλλά τρόπο.

Μπορεί να ανήκετε στην κατηγορία των γυναικών που νιώθουν καταπληκτικά με τον εαυτό τους και για εκείνες, η ηλικία είναι απλά θέμα ταυτότητας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν έστω και πολύ μικρές αλλαγές στο σώμα ή στην ψυχολογία μας με το πέρασμα των χρόνων. Αλλά είναι στο χέρι μας να διατηρηθούμε για πάντα νέες με απλά πράγματα μέσα στην καθημερινότητα που δεν θέλουν κόπο… αλλά τρόπο.

  1. Να τρώτε πρωινό. Ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται κατά 2% κάθε δεκαετία, επομένως το πρωινό είναι απαραίτητο. Γιατί; Ο μεταβολισμός δουλεύει καλύτερα το πρωί, οπότε το πρωινό γίνεται το βασικό καύσιμο της ημέρας. Έρευνες εξάλλου έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που επιλέγουν να τρώνε πρωινό χάνουν περισσότερο βάρος και διατηρούνται στα ίδια κιλά πιο εύκολα από εκείνες που τρέφονται με λιγότερους υδατάνθρακες αλλά τρώνε ελάχιστο πρωινό.
  2. Γυμναστείτε. Μόνο μισή ώρα την ημέρα δίνει στο μεταβολισμό την εκκίνηση που χρειάζεται. Οποιαδήποτε άσκηση μετρά και δεν χρειάζεται να γραφτείτε στο γυμναστήριο για να δείτε αποτελέσματα.
  3. Μην ξεχνάτε τη βιταμίνη D και το ασβέστιο. Η διατήρηση των δυνατών οστών δεν ήταν ποτέ τόσο σημαντική. Οι τροφές όπως το γάλα και ο σολομός σας δίνουν ασβέστιο και βιταμίνη D.
  4. Διαχειριστείτε το άγχος. Όσο περισσότερο στρες συσσωρεύεται μέσα σας, τόσο περισσότερα οργανικά και δερματικά προβλήματα θα προκύψουν. Μακροπρόθεσμα, αυτό σημαίνει πρόωρη γήρανση. Υπάρχουν τόσες τεχνικές χαλάρωσης που μπορούν να σας βοηθήσουν και να τις κάνετε μέρος της καθημερινής ρουτίνας.
  5. Δοκιμάστε κάτι νέο στην κρεβατοκάμαρα (ή στο χορό). Ξαναβρείτε το παλιό πάθος δοκιμάζοντας μία νέα κίνηση ή αλλάξτε περιβάλλον. Ο χορός ως χόμπι είναι επίσης ένας υπέροχος τρόπος άσκησης και εκτόνωσης.

Μην χάνεστε με τους φίλους σας. Όχι απλά ελαττώνεται το άγχος και χαλαρώνετε, αλλά έρευνες δείχνουν ότι μία καλή κοινωνική ζωή σημαίνει και μικρότερο ρίσκο σε διαβήτη, εγκεφαλικά και καρδιακά νοσήματα.

Πηγή:vita.gr


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΗΛΙΚΙΑ

Άλλες ειδήσεις

Οι αλλαγές στις Πανελλήνιες για σχολές, τμήματα και επιστημονικά πεδία

Οι αλλαγές του υπ. Παιδείας αφορούν τις φετινές εξετάσεις. Αλλαγές που αφορούν στην ένταξη σε Σχολές, Τμήματα, αλλά και στην

Όλα τα «κόλπα» που κάνει το πληκτρολόγιό σας

Οι συντομεύσεις του πληκτρολογίου σας επιτρέπουν να μη χρησιμοποιείτε το ποντίκι και σας βοηθούν στην εξοικονόμηση χρόνου. Δείτε όλα τα

Σιάτιστα: Η Καθαρά Δευτέρα στην αίθουσα των ΚΑΠΗ

Με την καθιερωμένη προσφορά νηστίσιμων στο χώρο των ΚΑΠΗ, γιόρτασε η Σιάτιστα την Καθαρά Δευτέρα. Οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.