• Latest

Ο Πάρις Κουκουλόπουλος απαντά στο Λευτέρη Ιωαννίδη για το σιδηρόδρομο

18 Ιανουαρίου 2021
Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Εορδαίας σχετικά με την δίωξη του Δόκιμου Έφεδρου Αξιωματικού Μπέικου Γιώργου.

Σύσκεψη του αγροτοκτηνοτροφικού συλλόγου Ανατολικής Εορδαίας και Νότιας  Λεκάνης Βεγορίτιδας την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου

26 Νοεμβρίου 2025
Επίσκεψη του Δημάρχου Σερβίων στη Μονή Ζάβορδας – Συζήτηση για προοπτικές ανάπτυξης και ανάδειξης της περιοχής

Επίσκεψη του Δημάρχου Σερβίων στη Μονή Ζάβορδας – Συζήτηση για προοπτικές ανάπτυξης και ανάδειξης της περιοχής

26 Νοεμβρίου 2025
Τον πολιούχο και προστάτη της Άγιο Νικόλαο γιορτάζει η Κοζάνη

Παραμένει στον Άγιο Νικόλαο Κοζάνης το Λείψανου Του Αγίου Νεκταρίου

26 Νοεμβρίου 2025

Γρεβενά: 41 μικρά υδροηλεκτρικά σε Αλιάκμονα και Βενέτικο ποταμό

26 Νοεμβρίου 2025
Στην 4Ε η ταινία του 1ου Δημοτικού Σιάτιστας

Στην 4Ε η ταινία του 1ου Δημοτικού Σιάτιστας

26 Νοεμβρίου 2025
Υπογράφτηκε σύμβαση για τη γούνα. Βίντεο

Υπογράφτηκε σύμβαση για τη γούνα. Βίντεο

26 Νοεμβρίου 2025
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υποβλήθηκε για χρηματοδότηση το Αρδευτικό Βόρειας Ζώνης Πολυφύτου. Βίντεο

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υποβλήθηκε για χρηματοδότηση το Αρδευτικό Βόρειας Ζώνης Πολυφύτου. Βίντεο

26 Νοεμβρίου 2025
Συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ Κοζάνης, 38χρονος  για κατοχή ναρκωτικών ουσιών

Κοζάνη: Εκλεβαν ανταλλακτικά αυτοκινήτων από αποθήκη. Σύλληψη από την ομάδα ΔΙΑΣ

26 Νοεμβρίου 2025
Συμμετοχή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στο έργο LIFE-RenoInGR

Συμμετοχή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στο έργο LIFE-RenoInGR

26 Νοεμβρίου 2025
Η «Αποκατάσταση και Συντήρηση Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Λιβαδερού» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Μακεδονία» 2021-2027

Η «Αποκατάσταση και Συντήρηση Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Λιβαδερού» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Μακεδονία» 2021-2027

26 Νοεμβρίου 2025
Κοζάνη: Καλλιεργούσε 6 δενδρύλλια κάνναβης

Κοζάνη: 20χρονος φύτεψε κανναβουριές σε δασική περιοχή

26 Νοεμβρίου 2025
Αστυνομικοί του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Γρεβενών συμμετείχαν σε εκδήλωση στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών

Αστυνομικοί του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Γρεβενών συμμετείχαν σε εκδήλωση στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών

26 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Πάρις Κουκουλόπουλος απαντά στο Λευτέρη Ιωαννίδη για το σιδηρόδρομο

sierafm by sierafm
18 Ιανουαρίου 2021
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η παρέμβαση μου για το σιδηρόδρομο προκάλεσε μακροσκελή και επί παντός απάντηση από το Δήμαρχο (2014-19) Λευτέρη Ιωαννίδη που «επιστράτευσε» μέχρι την… Τίνα Μπιρμπίλη.

Μολονότι η αναδρομή στο παρελθόν είναι σαφές ποιον από τους δυο μας ευνοεί δεν θα προσφύγω στην παρελθοντολογία, γιατί ο τόπος μας αντιμετωπίζει πρωτοφανή στην ιστορία του κρίση υπαρξιακού χαρακτήρα και ο σιδηρόδρομος αποτελεί την πλέον νευραλγική υποδομή που μπορεί να αλλάξει τη μοίρα μας.

Το Νοέμβριο 2014 η Ελλάδα κατέθεσε στην ΕΕ το Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών 2014-2025 (ΣΠΕΜ) ύψους 13 δις ευρώ προκειμένου να ολοκληρωθούν κατασκευαστικά τα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών στη χώρα.

Στα έργα πρώτης προτεραιότητας του ΣΠΕΜ/2014 συναντούμε τη σιδηροδρομική γραμμή Κοζάνη-Καλαμπάκα-Ηγουμενίτσα. Είναι πολύ σημαντικό πως για το τμήμα που αφορά τη Δυτική Μακεδονία υπήρχε εγκεκριμένη μελέτη Σκοπιμότητας/Εφικτότητας όπως και εγκεκριμένοι περιβαλλοντικοί όροι με δημοσιευμένη ΚΥΑ ! Για την ολοκλήρωση της ωρίμανσης του έργου χρειαζόταν να εκπονηθούν οι οριστικές μελέτες.

Ως χρονοδιάγραμμα ωρίμανσης του έργου δινόταν το διάστημα 2015- 2016, Διαγωνιστικής Διαδικασίας 2017 – 2018 και Εκτέλεσης του έργου 2017-2022 ( ΣΠΕΜ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Γ σελ 2 α/α 26).

Ήταν η δικαίωση μιας μακρόχρονης προσπάθειας, τότε που διεκδικούσαμε και πετυχαίναμε μεγάλους στόχους ακόμα και κόντρα στο ρεύμα όπως με το σιδηρόδρομο.

Στην αναθεώρηση του ΣΠΕΜ τον Ιούνιο 2019 η γραμμή Κοζανη-Καλαμπακα εξαφανίζεται από τα έργα πρώτης προτεραιότητας, χάνοντας την εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.
Η μετακίνηση του επιβατικού σταθμού στα Κοιλα και η κατάργηση της υπογειοποίησης της γραμμής στην Κοζανη απαιτούσε εκ νέου εγκρίσεις που δεν υπήρξαν ποτέ.

Το τελειωτικό χτύπημα ήρθε με το γκρέμισμα των γεφυρών που διέκοψε τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής στην πιο κρίσιμη φάση του έργου.

Με το τρένο σταματημένο, με ακυρωμένες την έγκριση σκοπιμότητας και τη ΜΠΕ λόγω αλλαγής σχεδιασμού και κυρίως λόγω έλλειψης πολιτικής βούλησης από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και τους πολιτικούς μας εκπροσώπους στην Αυτοδιοίκηση και στη Βουλή η Δυτική Μακεδονία «έχασε το τρένο».

Πρόκειται για στρατηγικό πλήγμα στην περιοχή και αυτοί που είχαν θέσεις ευθύνης την περίοδο 2015-19 οφείλουν μια καθαρή εξήγηση στους πολίτες αντί για υπεκφυγές.

Αντιπαρέρχομαι τις φθηνές ειρωνείες για τις κυλιόμενες σκάλες όπως και τον πρωτοφανή χαρακτηρισμό της υπόγειας γραμμής ως… αναχρονιστικής για να σημειώσω πως οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και οι παραφυάδες τους στην περιοχή ακύρωσαν μεταξύ των άλλων και το ηλεκτροκίνητο τρένο Κοζανη- Πτολεμαιδα που πρέπει πάση θυσία να ξαναμπεί στις ράγες.

Δεν θα αφήσω ωστόσο ασχολίαστη την εκ του πονηρού μετάθεση ευθυνών με χονδροειδή ψεύδη που ομολογώ με εξέπληξαν.

Η κατεδάφιση των γεφυρών του ΟΣΕ ξεκίνησε 14 Μαΐου 2015 αλλά ο κ Ιωαννίδης τη συνδέει με την υπουργική μου θητεία που είχε λήξει 4 μήνες νωρίτερα και μάλιστα αφήνει να εννοηθεί ότι ήμουν παρών στη φιέστα της κατεδάφισης με μια αόριστη αναφορά σε παρουσία υπουργού.

Είναι γνωστή η θεωρία που γνώρισε δόξες πριν 6-7 χρόνια, ότι για όλα τα δεινά του τόπου φέρω την κύρια αν όχι και την αποκλειστική ευθύνη. Ποτέ δε διεκδίκησα το αλάθητο και έχω απόλυτη συνείδηση του τι σημαίνει αντικειμενική ευθύνη, αλλά μέχρι εδώ.

Με όχημα την κατάσταση που επικρατούσε σε όλη τη χώρα την πιο πάνω περίοδο και καύσιμο την προσωποποίηση των ευθυνών στον τόπο μας χτίστηκαν καριέρες, μόνο που το καύσιμο εξαντλήθηκε και το όχημα άφησε όλους ανεξαίρετα τους τοπικούς επιβάτες του στα μισά του δρόμου. Χάθηκαν όλοι μαζί κάπου στην έρημο των ψευδαισθήσεων και όπως φαίνεται παραμένουν ακόμα εκεί. Ισως γιατί ποτέ δεν κατάλαβαν ότι οι πολίτες που τους ψήφισαν δεν ήθελαν τον ουρανό με τα άστρα, ήθελαν πολύ απλά να δουν τη ζωή τους να βελτιώνεται.

Tags: ΠΑΡΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Previous Post

Έφυγε ένας εκλεκτός λευίτης, ο πατέρας Βασίλειος Βασιλείου – Γράφει ο Δρ. Τσακαλίδης Γεώργιος

Next Post

Απάντηση του Περιφερειάρχη Δυτ. Μακεδονίας στα δημοσιεύματα της κας Ζεμπιλιάδου σχετικά με τη διαχείριση της νόσου Covid 19 στις εκτροφές γουνοφόρων ζώων

Next Post
Κασαπίδης

Απάντηση του Περιφερειάρχη Δυτ. Μακεδονίας στα δημοσιεύματα της κας Ζεμπιλιάδου σχετικά με τη διαχείριση της νόσου Covid 19 στις εκτροφές γουνοφόρων ζώων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Σύσκεψη του αγροτοκτηνοτροφικού συλλόγου Ανατολικής Εορδαίας και Νότιας  Λεκάνης Βεγορίτιδας την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου
  • Επίσκεψη του Δημάρχου Σερβίων στη Μονή Ζάβορδας – Συζήτηση για προοπτικές ανάπτυξης και ανάδειξης της περιοχής
  • Παραμένει στον Άγιο Νικόλαο Κοζάνης το Λείψανου Του Αγίου Νεκταρίου
  • Γρεβενά: 41 μικρά υδροηλεκτρικά σε Αλιάκμονα και Βενέτικο ποταμό
  • Στην 4Ε η ταινία του 1ου Δημοτικού Σιάτιστας

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr