Κορωνοϊός: 500 συνεργεία νοσηλευτών για κατ’ οίκον τεστ
Γ’ Εθνική: Υπόθεση Νομού Κοζάνης η Κορυφή Ήττα για Αμύνταιο και Καστοριά
Μαγιορκίνης: “Είναι πιθανό τις επόμενες μέρες να δούμε 500 κρούσματα”
Τον Μελισσοκομικό Σύλλογο Νομού Κοζάνης επισκέφτηκε ο  Γιώργος Αμανατίδης
Κίνημα Αλλαγής Κοζάνης: Τα πρώτα απόνερα της “δίκαιης” μετάβασης. Το τσουνάμι της ανεργίας έρχεται
Εράτυρα: Εκδήλωση για τη Βιολογική Συμβολαιακή Γεωργία και τα πλεονεκτήματα της
Αιανή: Δυο σομαλοί μετανάστες πέταξαν πέτρες σε διερχόμενο αυτοκίνητο – Έσπασαν τα τζάμια- Συλλήψεις από την Αστυνομία
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών συστημάτων σε στέγες κτηρίων
ΔΕΗ: Ξεκινάει στις Βρυξέλλες το μπρα-ντε-φερ για τους λιγνίτες
Σοκ: Έσερνε και χτυπούσε αγόρι στο δρόμο.

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α

 

Προωθεί τη λειτουργία του εγκεφάλου και δίνει μεγάλη ώθηση στο ανοσοποιητικό σύστημα.

Πού θα τη βρούμε μέσω της διατροφής;

Στα καρότα. Η καροτίνη καταναλώνεται και μετατρέπεται σε βιταμίνη Α μέσα στο σώμα. Επομένως, το καρότο είναι η σημαντικότερη πηγή.

Στο σπανάκι. Αν προσθέσετε δύο γενναιόδωρες χούφτες στη σαλάτα σας, θα τροφοδοτήσετε τον οργανισμό σας με υψηλό ποσοστό βιταμίνης Α.

Στα αποξηραμένα βερίκοκα. Αποτελούν την ιδανική επιλογή ακόμα και για το δρόμο. Μπορείτε όμως να πάρετε και στη δουλειά σας ώστε να τρώτε ένα φλιτζανάκι την ημέρα και να κερδίζετε σίδηρο, βιταμίνη Α, βιταμίνη Β6 και μαγνήσιο.

Στην κόκκινη πιπεριά. Το καλό με τις πιπεριές είναι ότι μπορούν να καταναλωθούν στις περισσότερες συνταγές. Ψιλοκόψτε απλά μία μεγάλη πιπεριά και ρίξτε την στο τηγάνι ή στο ταψί στο φούρνο για νοστιμιά, αλλά και βιταμίνη Α.

Στη γλυκοπατάτα. Η γλυκοπατάτα σε κυβάκια αλλά και σε υφή πουρέ αποτελεί ίσως την υψηλότερη πηγή βιταμίνης Α και σας χαρίζει μία ιδιαίτερη εναλλακτική επιλογή της κλασικής πατάτας.

Στο γκρέιπφρουτ. Ο πιο γνωστός αντιοξειδωτικός χυμός σας δροσίζει και ωφελεί στο μάξιμουμ την υγεία σας.

Στα φιστίκια. Ο βασιλιάς των ξηρών καρπών, τουλάχιστον όσον αφορά στην περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α.

Στο μπρόκολο. Φάτε ένα ματσάκι μπρόκολου και κερδίστε πρωτεΐνη, σίδηρο, βιταμίνη A, αλλά και C.

Στο μάνγκο. Μη χάσετε την ευκαιρία να εντάξετε στη ζωή σας ένα από τα πιο δροσερά φρούτα, που γίνεται χυμός, smoothie, αλλά και μέρος φρουτοσαλάτας.

Στο γκότζι μπέρι. Η υπερ-διάσημη υπερτροφή αρκεί να καταναλωθεί σε μισό φλιτζάνι για να κάνει τούρμπο τον οργανισμό σας και να του δώσει την απαραίτητη ώθηση. Μπορείτε να έχετγκότζι μπέρι σε έβνα σακουλάκι στην τσάντα σας ως ένα εύκολο και πρακτικό σνακ.

Πηγή:vita.gr



Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.



Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms below to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.