• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

Τι αλλάζει στις πωλήσεις αυτοκινήτων από το 2022 – Τι καθίσταται υποχρεωτικό

27 Αυγούστου 2020
Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο

Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο

18 Δεκεμβρίου 2025
Μπλόκο και σε παράδρομους της Εγνατίας από αγρότες και κτηνοτρόφους στη Σιάτιστα

Στάση αναμονής σήμερα από τους αγρότες του μπλόκου της Μπάρας Σιάτιστας

17 Δεκεμβρίου 2025
Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ  στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας

Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας

17 Δεκεμβρίου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Παρέμβαση του Βουλευτή Στάθη Κωνσταντινίδη για τη δημιουργία του Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης στην ΠΕ Κοζάνης

17 Δεκεμβρίου 2025
Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

17 Δεκεμβρίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: «Οι αγρότες της Π.Ε. Κοζάνης ζουν σε μια μόνιμη ανασφάλεια κι έλλειψη προοπτικών»

17 Δεκεμβρίου 2025
κωστας ντιος

Κώστας Ντιός: «Ο ζωγράφος είναι ένας μεσολαβητής. Μεταφέρει σφραγισμένες επιστολές αγνώστου περιεχομένου σε άγνωστους παραλήπτες που, ενδεχομένως, θα δεχτούν να τις παραλάβουν»

17 Δεκεμβρίου 2025
Νικόλαος Λυσσαρίδης

Απολογισμός Εκθέσεων 2024–2025 και Στρατηγική Εξωστρέφειας 2026 από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

17 Δεκεμβρίου 2025
Στο 145% η τελική απορρόφηση του Leader που υλοποιήθηκε από την ΑΝΚΟ

Στο 145% η τελική απορρόφηση του Leader που υλοποιήθηκε από την ΑΝΚΟ

17 Δεκεμβρίου 2025
Συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. του Γεωπονικού Συλλόγου Ν. Κοζάνης

Αγροτικές κινητοποιήσεις και ανάδειξη του έργου των γεωπόνων ως βασικών συμπαραστατών του αγροτικού κόσμου

17 Δεκεμβρίου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Γρεβενών για την απώλεια του Στέλιου Ψευτογκά

17 Δεκεμβρίου 2025
Σιάτιστα: Ίδρυμα Δημητρίου  και Θεολογίας Τσιστοπούλου – Χρηματική ενίσχυση σε αριστούχους αποφοίτους Λυκείων

Ο Δήμος Βοΐου τιμά την επιθυμία του Ευεργέτη Γεωργίου Καραγιάννη, δίνοντας και φέτος υποτροφίες σε φοιτητές

17 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Τι αλλάζει στις πωλήσεις αυτοκινήτων από το 2022 – Τι καθίσταται υποχρεωτικό

sierafm by sierafm
27 Αυγούστου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Είναι πλέον δεδομένο ότι οι ευρωπαϊκοί δρόμοι είναι οι ασφαλέστεροι στον κόσμο με 49 θανάτους κατά μέσο όρο ανά εκατομμύριο κατοίκους.

Τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι θάνατοι που έχουν ως βασική αιτία τα τροχαία έχουν μειωθεί κατά το ήμισυ, όμως η προσπάθεια που γίνεται από τους αρμόδιους φορείς θα πρέπει να συνεχιστεί για να μειωθούν ακόμη περισσότερο το ποσοστό θνησιμότητας.

Αυτός είναι ο λόγος που η ΕΕ έχει θέσει νέους κανόνες που θα καθιστούν υποχρεωτικό προηγμένο εξοπλισμό ασφαλείας σε όλα τα νέα οχήματα που πωλούνται στην Ευρώπη. Θα ισχύσουν πιθανόν από τον Μάιο του 2022 για όλα τα μοντέλα που θα κατασκευάζονται και από τον Μάιο του 2024 θα είναι απαραίτητα για τα νέα μοντέλα που ήδη κυκλοφορούν.

Παράλληλα, θα υπάρξει προσαρμογή της υφιστάμενης νομοθεσίας σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα ώστε να ληφθούν υπόψη οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι κοινωνικές τάσεις, όπως η γήρανση του πληθυσμού ή η αύξηση των χρηστών ποδηλατών.

Τα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά ασφαλείας που θα εφαρμοστούν στα νέα αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια θα μπορούσαν να μειώσουν δραστικά τον αριθμό των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, δεδομένου ότι το ανθρώπινο λάθος εμπλέκεται, σύμφωνα με έρευνες, σε περίπου 95% όλων των τροχαίων ατυχημάτων.

Τα σημαντικότερα συστήματα και χαρακτηριστικά που θα είναι απαραίτητα στα αυτοκίνητα και θα τα κάνουν περισσότερη ασφαλή είναι η ευφυής βοήθεια ταχύτητας, που είναι ένα σύστημα προειδοποίησης του οδηγού που θα τον ενημερώσει όταν υπερβαίνει το όριο ταχύτητας του συγκεκριμένου δρόμου.

Προειδοποίηση υπνηλίας και προσοχής οδηγού: Είναι ένα σύστημα που συμβουλεύει μέσω ενός μηνύματος στο καντράν του αυτοκινήτου τον οδηγό να κάνει μία στάση για έναν καφέ ή να σταματήσει σε κάποιο πάρκινγκ για να ξεκουραστεί.

Προηγμένη προειδοποίηση απόσπασης της προσοχής του οδηγού για να διατηρείται η προσοχή στην οδήγηση: Αυτό έχει να κάνει με την διατήρηση της λωρίδας οδήγησης, όπως η απόσπαση της προσοχής του οδηγού όταν μιλάει στο κινητό τηλέφωνο.

Σήμα στάσης έκτακτης ανάγκης σε μια επικίνδυνη κατάσταση, όπως να αναβοσβήνουν τα φλας όταν ο οδηγός φρενάρει ξαφνικά, προειδοποιώντας τον επόμενο ότι πρέπει και αυτός να ακινητοποιήσει ή να μειώσει άμεσα την ταχύτητά του.

Σύστημα ανίχνευσης αναστροφής για την αποφυγή συγκρούσεων με άτομα και αντικείμενα πίσω από το όχημα, με τη βοήθεια κάμερας ή οθόνης.

Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών που προειδοποιεί τον οδηγό όταν υπάρξει απώλεια πίεσης. Φυσικά για να εφαρμοστεί αυτό στα παλιότερα οχήματα θα πρέπει να υπάρχει η υποδομή των ανιχνευτών πίεσης που διαθέτει ειδικούς μετρητές. Το ίδιο σύστημα χρειάζεται όταν χρησιμοποιούνται ελαστικά run flat που έχουν την δυνατότητα ακόμη και αν υπάρξει ένα πρόβλημα σε κάποιο ελαστικό να μην χάσει αμέσως τον αέρα δημιουργώντας επικίνδυνη κατάσταση, παρά να δώσει τον απαραίτητο χρόνο και τα χιλιόμετρα στον οδηγό να πάει σε ένα συνεργείο.

Καταγραφή δεδομένων συμβάντων για την καταχώριση σχετικών δεδομένων λίγο πριν, κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά από τροχαίο ατύχημα. Σε αυτό θα συμβάλλει η αλληλοεπίδραση και η επικοινωνία των αυτοκινήτων μεταξύ τους που θα στέλνουν ανά πάσα στιγμή πληροφορίες για κάθε οδηγική κατάσταση του δρόμου. Σήμερα η επικοινωνία των αυτοκινήτων βρίσκεται περίπου στα 800 μέτρα, απόσταση αρκετή για να είναι ο οδηγός προετοιμασμένος για οποιαδήποτε κατάσταση.

Για επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, θα είναι επίσης υποχρεωτικό να υπάρχει σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (αυτό είναι ήδη υποχρεωτικό για φορτηγά και λεωφορεία) καθώς και ένα σύστημα διατήρησης λωρίδων κινδύνου.

Τέλος, τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα πρέπει να περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά άμεσης όρασης, επιτρέποντας στον οδηγό να βλέπει ευάλωτους χρήστες του δρόμου και συστήματα συναγερμού που εντοπίζουν την παρουσία ποδηλατών και πεζών στην άμεση γειτνίαση του οχήματος.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Tags: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Previous Post

Μέλι: Έξι άγνωστες χρήσεις και ιδιότητές του

Next Post

Πώς και κάθε πότε πρέπει να πλένουμε τις υφασμάτινες μάσκες

Next Post
μασκα, κορονοιος

Πώς και κάθε πότε πρέπει να πλένουμε τις υφασμάτινες μάσκες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο
  • Στάση αναμονής σήμερα από τους αγρότες του μπλόκου της Μπάρας Σιάτιστας
  • Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας
  • Παρέμβαση του Βουλευτή Στάθη Κωνσταντινίδη για τη δημιουργία του Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης στην ΠΕ Κοζάνης
  • Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

Πρόσφατα σχόλια

  1. Αντώνης Φωτόπουλος στο Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο
  2. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  3. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Νέα casino για Έλληνες παίκτες

 

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr