• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

«Χαράτσι» σε παλιά αυτοκίνητα και «ραντεβού» κάθε χρόνο στο ΚΤΕΟ

1 Ιουλίου 2020
Βραδιά Γευσιγνωσίας “Beaujolais Nouveau”  από τον Σύλλογο Καθηγητών/ -τριών Γαλλικής Γλώσσας Νομού Κοζάνης

Βραδιά Γευσιγνωσίας “Beaujolais Nouveau” από τον Σύλλογο Καθηγητών/ -τριών Γαλλικής Γλώσσας Νομού Κοζάνης

2 Δεκεμβρίου 2025
ΑΡΣΥ: Ανοιχτή επιστολή στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας: Να ανακληθούν οι απολύσεις στο λιγνιτωρυχείο Αχλάδας

Στήριξη και αλληλεγγύη μέχρι τη νίκη του αγώνα των αγροτών και των κτηνοτρόφων!

2 Δεκεμβρίου 2025
Έναρξη συνεργασίας του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων Πενταλόφου του Δήμου Βοΐου με τον οργανισμό WHEN

Έναρξη συνεργασίας του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων Πενταλόφου του Δήμου Βοΐου με τον οργανισμό WHEN

1 Δεκεμβρίου 2025
Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Εορδαίας σχετικά με την δίωξη του Δόκιμου Έφεδρου Αξιωματικού Μπέικου Γιώργου.

Η απάντηση στην καταστολή της Κυβέρνησης θα είναι η μαζικότητα μας στον δρόμο! Όλοι στο μπλόκο του Φιλώτα Τρίτη 2/12 στις 13:00!

1 Δεκεμβρίου 2025
Εμπορικός Σύλλογος Κοζάνης

Εμπορικός Σύλλογος Κοζάνης: «Η Κοζάνη γιορτάΖΕΙ και πάλι..» από την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

1 Δεκεμβρίου 2025
Κοζάνη: «Γνωρίζω – Προλαμβάνω – Στηρίζω: Το μήνυμα του Μαμάτσειου Νοσοκομείου για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS»

Κοζάνη: «Γνωρίζω – Προλαμβάνω – Στηρίζω: Το μήνυμα του Μαμάτσειου Νοσοκομείου για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS»

1 Δεκεμβρίου 2025
Φωτιά σε διπλοκατοικία στη Λευκόβρυση Κοζάνης

Φωτιά σε διπλοκατοικία στη Λευκόβρυση Κοζάνης

1 Δεκεμβρίου 2025
Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Περιφέρειας και Ελληνικής Αστυνομίας

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Στήριξη της επιχειρηματικότητας στη Δυτική Μακεδονία

1 Δεκεμβρίου 2025
Η Μαγεία των Εορταστικών Εκδηλώσεων στο Βόιο

Η Μαγεία των Εορταστικών Εκδηλώσεων στο Βόιο

1 Δεκεμβρίου 2025
Εράτυρα: Οι εορταστικές εκδηλώσεις των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς

Εράτυρα: Οι εορταστικές εκδηλώσεις των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς

1 Δεκεμβρίου 2025
Ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου

Συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Βοΐου την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025

1 Δεκεμβρίου 2025
Πολυτίμη Φαρμάκη

Δημόσια Διαβούλευση για το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2026

1 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

«Χαράτσι» σε παλιά αυτοκίνητα και «ραντεβού» κάθε χρόνο στο ΚΤΕΟ

sierafm by sierafm
1 Ιουλίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
9
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Κακά μαντάτα για χιλιάδες ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων καθώς πιο κοντά από ποτέ είναι το περιβαλλοντικό τέλος έως 4.000 ευρώ ενώ θα περνούν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.

Κάθε χρόνο αντί για δύο θα περνούν σύντομα από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα ηλικίας άνω των δέκα ετων, σύμφωνα με «πηγές» του υπουργείου Μεταφορών.

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι τα οχήματά που κυκλοφορούν στη χώρα μας είναι γερασμένα άνω των 15 ετών και κακοσυντηρημένα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ρυπογόνα αυτοκίνητα (ηλικίας άνω των 10 ετών) που εισήχθησαν στη χώρα μας από το εξωτερικό το 2019 ήταν 71.095 οχήματα, όταν ο αντίστοιχος αριθμός το 2013 ήταν μόλις 6.280.

Γιατί δεν περνά ΚΤΕΟ ο Έλληνας

Ο κύριος λόγος για τον οποίο οι Έλληνες οδηγοί δεν περνούν ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητά τους είναι το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο που πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του αυτοκινήτου τους.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 fm» ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης. «Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

Περιβαλλοντικό τέλος έως 4.000 ευρώ στα παλιά εισαγόμενα αυτοκίνητα

Περιβαλλοντικό τέλος που μπορεί να φθάνει έως τα 4.000 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν όσοι θα εισάγουν Euro5 και Euro4 αυτοκίνητα. Αυτό αποφάσισε το υπουργείο Περιβάλλοντος προκειμένου να αποθαρρύνει την εισαγωγή παλιών οχημάτων (τόσο επιβατικών, όσο και επαγγελματικών, αλλά και μεταχειρισμένων φορτηγών), προκειμένου να περιορίσει την ατμοσφαιρική μόλυνση που προκαλούν τα ρυπογόνα οχήματα.

Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News – Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Συγκεκριμένα, στο σχέδιο νόμου που αφορά τα κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, περιλαμβάνεται μια διάταξη για την επιβολή περιβαλλοντικού τέλους έως και 4.000 ευρώ στα εισαγόμενα Euro5 και Euro4 μεταχειρισμένα, ενώ παράλληλα απαγορεύει την εισαγωγή των Euro3, Euro2, Euro1 και Euro0 αυτοκινήτων.

Το υπουργείο Περιβάλλοντος εξετάζει να μην επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος στα Euro6 αυτοκίνητα, λόγω των χαμηλών εκπομπών ρύπων τους. Στα Euro5 θα επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος ύψους 2.000 ευρώ και στα Euro4 τέλος 4.000 ευρώ.

Το Περιβαλλοντικό τέλος αποφασίστηκε εξαιτίας του εξαιρετικά χαμηλού κόστους εκτελωνισμού στα παλαιά εισαγόμενα μεταχειρισμένα, το οποίο δεν μπορεί να αυξηθεί λόγω ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Previous Post

Ο αριθμός των κρουσμάτων κορονοϊού που θα χτυπήσει «καμπανάκι» στην Ελλάδα

Next Post

Δώρο Πάσχα: Οδηγίες ΕΡΓΑΝΗ -Πώς συμπληρώνεται το ποσό που πληρώνει το κράτος

Next Post
ΕΡΓΑΝΗ

Δώρο Πάσχα: Οδηγίες ΕΡΓΑΝΗ -Πώς συμπληρώνεται το ποσό που πληρώνει το κράτος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Βραδιά Γευσιγνωσίας “Beaujolais Nouveau” από τον Σύλλογο Καθηγητών/ -τριών Γαλλικής Γλώσσας Νομού Κοζάνης
  • Στήριξη και αλληλεγγύη μέχρι τη νίκη του αγώνα των αγροτών και των κτηνοτρόφων!
  • Έναρξη συνεργασίας του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων Πενταλόφου του Δήμου Βοΐου με τον οργανισμό WHEN
  • Η απάντηση στην καταστολή της Κυβέρνησης θα είναι η μαζικότητα μας στον δρόμο! Όλοι στο μπλόκο του Φιλώτα Τρίτη 2/12 στις 13:00!
  • Εμπορικός Σύλλογος Κοζάνης: «Η Κοζάνη γιορτάΖΕΙ και πάλι..» από την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr