• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

«Χαράτσι» σε παλιά αυτοκίνητα και «ραντεβού» κάθε χρόνο στο ΚΤΕΟ

1 Ιουλίου 2020
Κλειστή η Εθνική Οδός Κοζάνης Λάρισας, λόγω κατολίσθησης

Κλειστή η Εθνική Οδός Κοζάνης Λάρισας, λόγω κατολίσθησης

21 Νοεμβρίου 2025
Εναρκτήρια συνάντηση του έργου RU READY – Reduce, reUse and RecyclE Actions for cross borDer interplay

Εναρκτήρια συνάντηση του έργου RU READY – Reduce, reUse and RecyclE Actions for cross borDer interplay

21 Νοεμβρίου 2025
Η Δυτική Μακεδονία στο επίκεντρο των DESTINATION WEDDING PLANNERS – Επιτυχημένο FAM TRIP με καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου

Η Δυτική Μακεδονία στο επίκεντρο των DESTINATION WEDDING PLANNERS – Επιτυχημένο FAM TRIP με καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου

21 Νοεμβρίου 2025
Κοζάνη: Σύλληψη 32χρονης για κλοπή

Δυτική Μακεδονία: Συνελήφθησαν -3- άτομα, σε περιοχές της Κοζάνης και της Καστοριάς για ναρκωτικά

21 Νοεμβρίου 2025
φυσικο αεριο

Δήμος Βοΐου: Ξεκινούν οι αιτήσεις για την σύνδεση με το δίκτυο φυσικού αερίου στη Νεάπολη

21 Νοεμβρίου 2025
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Δήμος Βοΐου: Κλειστοί δρόμοι στις περιοχές Νεάπολης–Χειμερινού και Πλατανιάς–Βογατσικού λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

21 Νοεμβρίου 2025
Στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Κοζάνης πραγματοποίησαν δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των γυναικών

Στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Κοζάνης πραγματοποίησαν δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των γυναικών

21 Νοεμβρίου 2025
Κοζάνη: Η επέτειος ίδρυσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών

Πρόγραμμα εορτασμού της Εθνικής Αντίστασης

21 Νοεμβρίου 2025
Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ημερίδα με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο, E–shop & Social Media» πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη  19 Νοεμβρίου 2025, στο Τραμπάντζειο Γυμνάσιο Σιάτιστας

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ημερίδα με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο, E–shop & Social Media» πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη  19 Νοεμβρίου 2025, στο Τραμπάντζειο Γυμνάσιο Σιάτιστας

21 Νοεμβρίου 2025
Γέφυρα Ζωής: Καλοκαιρινή 19η Αιμοδοσία του 2025

Γέφυρα Ζωής: 33η Αιμοδοσία στο γραφείο του Συλλόγου (Πρωινή)

21 Νοεμβρίου 2025
νοσοκομειο

Με οξεία ηπατική ανεπάρκεια ζευγάρι που έφαγε μανιτάρια

21 Νοεμβρίου 2025
Στο νοσοκομείο 12χρονη μετά από πτώση από ταράτσα

Νεκρό 13χρονο κοριτσάκι σε σχολείο – Πνίγηκε με την τροφή του

21 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

«Χαράτσι» σε παλιά αυτοκίνητα και «ραντεβού» κάθε χρόνο στο ΚΤΕΟ

sierafm by sierafm
1 Ιουλίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
9
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Κακά μαντάτα για χιλιάδες ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων καθώς πιο κοντά από ποτέ είναι το περιβαλλοντικό τέλος έως 4.000 ευρώ ενώ θα περνούν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.

Κάθε χρόνο αντί για δύο θα περνούν σύντομα από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα ηλικίας άνω των δέκα ετων, σύμφωνα με «πηγές» του υπουργείου Μεταφορών.

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι τα οχήματά που κυκλοφορούν στη χώρα μας είναι γερασμένα άνω των 15 ετών και κακοσυντηρημένα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ρυπογόνα αυτοκίνητα (ηλικίας άνω των 10 ετών) που εισήχθησαν στη χώρα μας από το εξωτερικό το 2019 ήταν 71.095 οχήματα, όταν ο αντίστοιχος αριθμός το 2013 ήταν μόλις 6.280.

Γιατί δεν περνά ΚΤΕΟ ο Έλληνας

Ο κύριος λόγος για τον οποίο οι Έλληνες οδηγοί δεν περνούν ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητά τους είναι το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο που πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του αυτοκινήτου τους.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 fm» ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης. «Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

Περιβαλλοντικό τέλος έως 4.000 ευρώ στα παλιά εισαγόμενα αυτοκίνητα

Περιβαλλοντικό τέλος που μπορεί να φθάνει έως τα 4.000 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν όσοι θα εισάγουν Euro5 και Euro4 αυτοκίνητα. Αυτό αποφάσισε το υπουργείο Περιβάλλοντος προκειμένου να αποθαρρύνει την εισαγωγή παλιών οχημάτων (τόσο επιβατικών, όσο και επαγγελματικών, αλλά και μεταχειρισμένων φορτηγών), προκειμένου να περιορίσει την ατμοσφαιρική μόλυνση που προκαλούν τα ρυπογόνα οχήματα.

Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News – Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Συγκεκριμένα, στο σχέδιο νόμου που αφορά τα κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, περιλαμβάνεται μια διάταξη για την επιβολή περιβαλλοντικού τέλους έως και 4.000 ευρώ στα εισαγόμενα Euro5 και Euro4 μεταχειρισμένα, ενώ παράλληλα απαγορεύει την εισαγωγή των Euro3, Euro2, Euro1 και Euro0 αυτοκινήτων.

Το υπουργείο Περιβάλλοντος εξετάζει να μην επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος στα Euro6 αυτοκίνητα, λόγω των χαμηλών εκπομπών ρύπων τους. Στα Euro5 θα επιβάλλεται περιβαλλοντικό τέλος ύψους 2.000 ευρώ και στα Euro4 τέλος 4.000 ευρώ.

Το Περιβαλλοντικό τέλος αποφασίστηκε εξαιτίας του εξαιρετικά χαμηλού κόστους εκτελωνισμού στα παλαιά εισαγόμενα μεταχειρισμένα, το οποίο δεν μπορεί να αυξηθεί λόγω ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Previous Post

Ο αριθμός των κρουσμάτων κορονοϊού που θα χτυπήσει «καμπανάκι» στην Ελλάδα

Next Post

Δώρο Πάσχα: Οδηγίες ΕΡΓΑΝΗ -Πώς συμπληρώνεται το ποσό που πληρώνει το κράτος

Next Post
ΕΡΓΑΝΗ

Δώρο Πάσχα: Οδηγίες ΕΡΓΑΝΗ -Πώς συμπληρώνεται το ποσό που πληρώνει το κράτος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Κλειστή η Εθνική Οδός Κοζάνης Λάρισας, λόγω κατολίσθησης
  • Εναρκτήρια συνάντηση του έργου RU READY – Reduce, reUse and RecyclE Actions for cross borDer interplay
  • Η Δυτική Μακεδονία στο επίκεντρο των DESTINATION WEDDING PLANNERS – Επιτυχημένο FAM TRIP με καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου
  • Δυτική Μακεδονία: Συνελήφθησαν -3- άτομα, σε περιοχές της Κοζάνης και της Καστοριάς για ναρκωτικά
  • Δήμος Βοΐου: Ξεκινούν οι αιτήσεις για την σύνδεση με το δίκτυο φυσικού αερίου στη Νεάπολη

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr