Όσπρια: Πώς να τα μαγειρέψετε για να αποφύγετε το φούσκωμα

Όσπρια: Πώς να τα μαγειρέψετε για να αποφύγετε το φούσκωμα

Τα όσπρια είναι βασικός πυλώνας της μεσογειακής διατροφής και η κατανάλωσή τους έχει συνδεθεί με καλύτερη υγεία και μακροζωία.

Τα όσπρια περιέχουν κατά μέσο όρο 8% πρωτεΐνες υψηλής διατροφικής αξίας, 20% υδατάνθρακες, 7% φυτικές ίνες και 2% λίπος.
Είναι καλές πηγές βιταμινών της ομάδας B, σιδήρου και ασβεστίου.

Πολλοί άνθρωποι ωστόσο αποφεύγουν την κατανάλωσή τους, επικαλούμενοι ότι τους δημιουργούν γαστρεντερικά προβλήματα και κυρίως φούσκωμα.

Τι μπορείτε να κάνετε

– Να τα καταναλώνετε μαζί με σαλάτα, γιατί οι φυτικές ίνες διευκολύνουν πάντα τη λειτουργία του εντέρου.
– Αν δεν έχετε συνηθίσει να τρώτε όσπρια, εντάξτε τα σταδιακά στη διατροφή σας (σιγά-σιγά και σε μικρές ποσότητες).
– Αν στο παρελθόν είχατε κάποια δυσάρεστη εμπειρία με όσπρια, δοκιμάστε να τα φάτε μαγειρεμένα με άλλο τρόπο και συνοδευμένα από διαφορετικά τρόφιμα.
– Για να γίνουν πιο ελαφριά, αλλάζετε συχνά νερό όταν τα μουλιάζετε ή όταν τα βράζετε.
– Κατά το βράσιμο προσπαθήστε να τα ξαφρίζετε καλά, καθώς αυτό θα βοηθήσει στην πέψη τους.
– Μπορείτε να βάλετε λίγη σόδα στο μούλιασμα, προκειμένου να βράσουν πιο εύκολα και να γίνουν πιο εύπεπτα. Πρέπει ωστόσο να ξέρετε ότι η σόδα καταστρέφει τη βιταμίνη B1 (θειαμίνη ή ανευρίνη) των οσπρίων.


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
Διατροφή

Άλλες ειδήσεις

Κάλεσμα σε συγκέντρωση – συζήτηση – Την Παρασκευή 20 Απρίλη 2018 και ώρα 8:00 μμ στο Εργατικό Κέντρο Ν. Κοζάνης

Τα Σωματεία Γουνεργατών-τριών Σιάτιστας, Οικοδόμων Ν. Κοζάνης, Εργατοτεχνιτών κι Εργαζομένων στην Ενέργεια (Σ.Ε.Ε.ΕΝ), Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Κοζάνης, ΟδηγώνΦορτηγών Αυτοκινήτων και το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Κοζάνης απευθύνουν κοινό κάλεσμα

Γραφείο… ταξιδίων για εξωπλανήτες με την «υπογραφή» της NASA

Όπως κάθε ταξιδιωτικός πράκτορας και κάθε χώρα γνωρίζει, αυτό που θα φέρει περισσότερους τουρίστες σε ένα μέρος, είναι η έξαψη

Πώς θα καταλάβεις αν το αβγό είναι μπαγιάτικο ή όχι;

Έχεις αναρωτηθεί πολλές φορές αν το αβγό που έχεις στο ψυγείο είναι φρέσκο ή μπαγιάτικο. Μπορεί να μην είσαι φίλη μας και

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.