• Latest
ΡΟΧΑΛΗΤΟ ΥΠΝΟΣ

Αυτές οι τροφές αυξάνουν το ροχαλητό και επιδεινώνουν την υπνική άπνοια

12 Μαρτίου 2024
Τσοτύλι: Αλλαγή ημέρας στη Λαϊκή βραδιά με τον Ζαφείρη Μελά και τη Σαμπρίνα

Τσοτύλι: Αλλαγή ημέρας στη Λαϊκή βραδιά με τον Ζαφείρη Μελά και τη Σαμπρίνα

14 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: Δεκαπενταύγουστος στη Σιάτιστα – Η μεγάλη ημέρα των Καβαλάρηδων

Δήμος Βοΐου: Δεκαπενταύγουστος στη Σιάτιστα – Η μεγάλη ημέρα των Καβαλάρηδων

14 Αυγούστου 2026
Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 25χρονος για κατοχή ναρκωτικών ουσιών

Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 25χρονος για κατοχή ναρκωτικών ουσιών

14 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: 15 Αύγουστος στη Σιάτιστα – Έθιμο Καβαλάρηδων

Δήμος Βοΐου: Οι εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστου

14 Αυγούστου 2026
Η λειτουργία των τουριστικών δομών του Δήμου Καστοριάς για την εορταστική περίοδο 2025-2026

Ανοιχτές οι τουριστικές δομές του Δήμου Καστοριάς τη Δευτέρα 17 Αυγούστου

14 Αυγούστου 2026
Ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Βοΐου την Τετάρτη 19 Αυγούστου 2026

14 Αυγούστου 2026
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

ΕΛ.ΑΣ.: Προσοχή σε τηλεφωνικές απάτες με ΑΙ και μίμηση φωνής

14 Αυγούστου 2026
Τουρισμός για όλους

«Τουρισμός για Όλους»: Συνεχίζονται οι αιτήσεις -Πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα

14 Αυγούστου 2026
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024

Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τρίτη 18-08-2026

14 Αυγούστου 2026
Χοροεσπερίδα Δεκαπενταύγουστου Μ.Ο.Βελβεντού

Χοροεσπερίδα Δεκαπενταύγουστου Μ.Ο.Βελβεντού

14 Αυγούστου 2026
ΕΟΠΥΥ

Επίδομα έως 900 ευρώ δίνει ο ΕΟΠΥΥ – Ποιοι δικαιούνται τα χρήματα

14 Αυγούστου 2026
Δικαστήριο, δικη, μηνυση

Διαθήκες: Όλες οι αλλαγές από τον Σεπτέμβριο – Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων

14 Αυγούστου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 14 Αυγούστου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυτές οι τροφές αυξάνουν το ροχαλητό και επιδεινώνουν την υπνική άπνοια

sierafm by sierafm
12 Μαρτίου 2024
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
ΡΟΧΑΛΗΤΟ ΥΠΝΟΣ
0
SHARES
45
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι επεξεργασμένες τροφές, όπως και τα τρόφιμα και τα ροφήματα που είναι πλούσια σε ζάχαρη και αλάτι, επηρεάζουν το ροχαλητό και την υπνική άπνοια, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στην περασμένη εβδομάδα.

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Flinders στην Αδελαΐδα της Αυστραλίας χρησιμοποίησαν δεδομένα από περίπου 14.000 άτομα που συμμετείχαν στην Εθνική Έρευνα για την Υγεία και τη Διατροφή των ΗΠΑ. Η έρευνά τους δημοσιεύθηκε στο ERJ Open Research.

Οι ίδιοι οι συμμετέχοντες έδωσαν πληροφορίες για όλα όσα είχαν καταναλώσει τις τελευταίες 24 ώρες και οι ερευνητές με βάση αυτά τα δεδομένα δημιούργησαν τρεις ομάδες:

  • Στην πρώτη ομάδα ήταν όσοι ακολουθούσαν μια υγιεινή διατροφή που περιελάμβανε δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, όσπρια, τσάι και καφέ.
  • Στην δεύτερη ομάδα, η διατροφή βασιζόταν σε ζωικές πρωτείνες, συμπεριλαμβανομένων γαλακτοκομικών, αυγών, ψαριών, θαλασσινών, κρέατος και ζωικού λίπους.
  • Στην τρίτη ομάδα, τα άτομα ακολουθούσαν μία διατροφή που είχε αρκετές φυτικές ίνες, αλλά περιελάμβανε πολλά εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα, επεξεργασμένα δημητριακά, πατάτες, ροφήματα με ζάχαρη, γλυκά, επιδόρπια και αλμυρά τρόφιμα.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν ένα ερωτηματολόγιο για να προσδιορίσουν εάν κάποιος είχε υπνική άπνοια, ρωτώντας για διάφορους παράγοντες, όπως το ροχαλητό, η κούραση, η αρτηριακή πίεση, ο δείκτης μάζας σώματος, η ηλικία, το φύλο και η περίμετρος της μέσης.

Τροφές και ροχαλητό

Μετά την ανάλυση των δεδομένων, τα ευρήματα έδειξαν:

  • Τα άτομα που ακολουθούσαν μία υγεινή διατροφή είχαν 19% λιγότερες πιθανότητες να πάσχουν από υπνική άπνοια, σε σύγκριση με εκείνους που κατανάλωναν δίαιτες χαμηλότερες σε τρόφιμα φυτικής προέλευσης. Όσοι ακολουθούσαν σε μεγάλο βαθμό χορτοφαγική διατροφή διέτρεχαν επίσης χαμηλότερο κίνδυνο.
  • Οι άνθρωποι που ακολουθούσαν διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε ανθυγιεινά φυτικά τρόφιμα είχαν 22% υψηλότερο κίνδυνο για υπνική άπνοια σε σύγκριση με εκείνους που έτρωγαν τις χαμηλότερες ποσότητες από αυτά τα τρόφιμα.
  • Η διατροφή φάνηκε επίσης να επηρεάζει περισσότερο τον κίνδυνο εμφάνισης υπνικής άπνοιας στις γυναίκες. Σε σύγκριση με τους άνδρες, οι γυναίκες είχαν χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης εάν ακολουθούσαν μια υγιεινή διατροφή με βάση τα λαχανικά – αλλά είχαν επίσης υψηλότερο κίνδυνο σε σύγκριση με τους άνδρες εάν έτρωγαν μια ανθυγιεινή διατροφή.

Πηγή: healthstories.gr

Tags: ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Previous Post

Ποιοι μπορούν να βγουν σε σύνταξη 7 χρόνια νωρίτερα -Δείτε αναλυτικά παραδείγματα

Next Post

Το κατσικίσιο τυρί έχει πολλά οφέλη για την υγεία αλλά έχει και παρενέργειες. Δες ποιες είναι αυτές

Next Post
τυροκομικα, φετα, τυρι

Το κατσικίσιο τυρί έχει πολλά οφέλη για την υγεία αλλά έχει και παρενέργειες. Δες ποιες είναι αυτές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Τσοτύλι: Αλλαγή ημέρας στη Λαϊκή βραδιά με τον Ζαφείρη Μελά και τη Σαμπρίνα
  • Δήμος Βοΐου: Δεκαπενταύγουστος στη Σιάτιστα – Η μεγάλη ημέρα των Καβαλάρηδων
  • Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 25χρονος για κατοχή ναρκωτικών ουσιών
  • Δήμος Βοΐου: Οι εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστου
  • Ανοιχτές οι τουριστικές δομές του Δήμου Καστοριάς τη Δευτέρα 17 Αυγούστου

Πρόσφατα σχόλια

  1. Magiz στο Αναγνωρίζετε αυτά τα 8 σημάδια; Τότε το σώμα σας είναι γεμάτο τοξίνες
  2. Xris στο Δήμος Βοΐου: Τέσσερις νέες παιδικές χαρές σε Γαλατινή, Σιάτιστα, Εράτυρα και Τσοτύλι. Φωτογραφίες
  3. sierafm στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  4. Σιμος Μιμής στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  5. Το Μυστικό μιας Ποιοτικής Καθημερινότητας - SieraFM στο Αγχος και καθημερινότητα -Οι 12 αλλαγές που πρέπει να κάνετε στον τρόπο ζωής σας για να το μειώσετε
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr