«Αν σε ένα σχολείο κάποιοι καθηγητές θεωρούν ότι είναι θετικό να γίνεται μάθημα στο προαύλιο δεν χρειάζεται να έχουν κεντρική οδηγία για να το κάνουν» τόνισε η υφυπουργός Παιδείας
Για τα κρούσματα που προέκυψαν στα σχολεία υπογράμμισε: «Η εικόνα που έχουμε είναι για 3000 κρούσματα. Να υπενθυμίσουμε βέβαια πως ο μαθητικός πληθυσμός ανέρχεται στο 1,5 εκατομμύριο. Το λέω για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Φυσικά, αυτά τα κρούσματα θα μπορούσαν να είχαν κολλήσει τους συγγενείς τους. Και με αυτά τα κρούσματα δηλαδή είναι ασφαλέστερη η δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία».
Ταυτόχρονα η κ. Μακρή ενθάρρυνε τις πρωτοβουλίες που παίρνονται εντός σχολείου
από τους διευθυντές και τους καθηγητές. «Κάθε σχολική μονάδα έχει την αυτονομία της. Αν σε ένα σχολείο κάποιοι καθηγητές θεωρούν ότι είναι θετικό να γίνεται μάθημα στο προαύλιο δεν χρειάζεται να έχουν κεντρική οδηγία για να το κάνουν» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πηγή: protothema.gr
«Αν σε ένα σχολείο κάποιοι καθηγητές θεωρούν ότι είναι θετικό να γίνεται μάθημα στο προαύλιο δεν χρειάζεται να έχουν κεντρική οδηγία για να το κάνουν» τόνισε η υφυπουργός Παιδείας
Για τα κρούσματα που προέκυψαν στα σχολεία υπογράμμισε: «Η εικόνα που έχουμε είναι για 3000 κρούσματα. Να υπενθυμίσουμε βέβαια πως ο μαθητικός πληθυσμός ανέρχεται στο 1,5 εκατομμύριο. Το λέω για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Φυσικά, αυτά τα κρούσματα θα μπορούσαν να είχαν κολλήσει τους συγγενείς τους. Και με αυτά τα κρούσματα δηλαδή είναι ασφαλέστερη η δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία».
Ταυτόχρονα η κ. Μακρή ενθάρρυνε τις πρωτοβουλίες που παίρνονται εντός σχολείου
από τους διευθυντές και τους καθηγητές. «Κάθε σχολική μονάδα έχει την αυτονομία της. Αν σε ένα σχολείο κάποιοι καθηγητές θεωρούν ότι είναι θετικό να γίνεται μάθημα στο προαύλιο δεν χρειάζεται να έχουν κεντρική οδηγία για να το κάνουν» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πηγή: protothema.gr