• Latest
ΚΑΦΕΣ

Πόσα φλιτζάνια καφέ ανεβάζουν την χοληστερόλη – Ποιος καφές είναι πιο επικίνδυνος

3 Νοεμβρίου 2021
Fiesta voio 2026: Το Αναλυτικό Πρόγραμμα

FIESTA VOIO 2026: Το μεγαλύτερο μουσικό και κατασκηνωτικό φεστιβάλ της βορείου Ελλάδος επιστρέφει για 5η συνεχόμενη χρονιά

11 Ιουνίου 2026
Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη – Γιορτή Προσφοράς από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Γέφυρα Ζωής»

Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη – Γιορτή Προσφοράς από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Γέφυρα Ζωής»

11 Ιουνίου 2026
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024

Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Κυριακή 14-06-2026

11 Ιουνίου 2026
1ο ΓΕΛ Κοζάνης. Εμπειρίες μάθησης και συνεργασίας μέσω Erasmus+

1ο ΓΕΛ Κοζάνης. Εμπειρίες μάθησης και συνεργασίας μέσω Erasmus+

11 Ιουνίου 2026
Χάρης Κάτανας: Επιλέγω τα επιχειρήματα, όχι τις προσβολές

Χάρης Κάτανας: Επιλέγω τα επιχειρήματα, όχι τις προσβολές

11 Ιουνίου 2026
χρημα

ΔΕΥΑΒ: Ρυθμίσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές. Τι ορίζεται από το νόμο

11 Ιουνίου 2026
Δήμος Βοΐου: Έναρξη προγράμματος καθαρισμού και πλύσης κάδων απορριμμάτων

Δήμος Βοΐου: Έναρξη προγράμματος καθαρισμού και πλύσης κάδων απορριμμάτων

11 Ιουνίου 2026
Σιάτιστα: Ο Μπούνος αποκτά και πάλι παιδική χαρά. Φωτογραφίες

Σιάτιστα: Ο Μπούνος αποκτά και πάλι παιδική χαρά. Φωτογραφίες

11 Ιουνίου 2026
Το ποδόσφαιρο αλλάζει χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Μουντιάλ 2026, ΕΡΤ: Το πρόγραμμα, οι ώρες και τα κανάλια των αγώνων

11 Ιουνίου 2026
AI Εργαλεία για το Σύγχρονο Εμπόριο»: Πρακτικό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης στην Πτολεμαΐδα από το ΕΒΕ Κοζάνης

AI Εργαλεία για το Σύγχρονο Εμπόριο»: Πρακτικό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης στην Πτολεμαΐδα από το ΕΒΕ Κοζάνης

11 Ιουνίου 2026
ΑΡΣΙΣ

ΑΡΣΙΣ Κοζάνης: Φεστιβάλ Εφήβων “Παιδιά” στην Πρίζα

11 Ιουνίου 2026
Δήμος Βοΐου: ON-OFF Adventure Travel στο Ροδοχώρι

Αιμοδοτικός Σύλλογος Σιάτιστας: Συνέντευξη στην ΕΡΑ Κοζάνης για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

11 Ιουνίου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 11 Ιουνίου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πόσα φλιτζάνια καφέ ανεβάζουν την χοληστερόλη – Ποιος καφές είναι πιο επικίνδυνος

sierafm by sierafm
3 Νοεμβρίου 2021
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
ΚΑΦΕΣ
0
SHARES
7
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Πόσα φλιτζάνια καφέ εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία της καρδιάς αυξάνοντας τα επίπεδα της χοληστερόλης; Οι επιστήμονες απαντούν και οι λάτρεις του καφέ δυσανασχετούν.

Σε μια καινοτόμο για τα παγκόσμια δεδομένα γονιδιακή μελέτη, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας βρήκαν ότι η μακροχρόνια και αυξημένη κατανάλωση καφέ –δηλαδή περισσότερες από έξι κούπες την ημέρα- μπορεί να αυξήσει την ποσότητα των λιπιδίων στο αίμα και ως εκ τούτου να εντείνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Το πιο σημαντικό, μάλιστα, είναι ότι ο συσχετισμός αυτός είναι θετικός και εξαρτάται από τη δοσολογία, που σημαίνει ότι όσο περισσότερο καφέ πίνει κάποιος, τόσο μεγαλύτερος είναι και ο κίνδυνος καρδιαγγειακών παθήσεων. Τα αποτελέσματα της μελέτης δημοσιεύθηκαν στο Clinical Nutrition.

Οι επιστήμονες συζητούν εκτενώς τα τελευταία χρόνια σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του καφέ και έχουν καλύψει αρκετό έδαφος με τα μέχρι τώρα στοιχεία, είναι σημαντικό όμως να κατανοήσουμε απόλυτα τον τρόπο που ένα από τα ροφήματα που καταναλώνονται περισσότερο σε όλο τον κόσμο μπορεί να επηρεάσει την υγεία μας.

Για να καταλήξουν στα συμπεράσματα αυτά, λοιπόν, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν δεδομένα από 362.571 συμμετέχοντες στη βρετανική βιοτράπεζα, ηλικίας 37-73 ετών, και πραγματοποίησαν λεπτομερή ανάλυση.

«Στη μελέτη αυτή, εξετάσαμε τους γονιδιακούς και φαινοτυπικούς συσχετισμούς ανάμεσα στην κατανάλωση καφέ και τα προφίλ λιπιδίων πλάσματος –την χοληστερόλη και τα λιπαρά στο αίμα– διαπιστώνοντας αιτιώδη στοιχεία που δείχνουν ότι η τακτική κατανάλωση καφέ συμβάλλει σε ανεπιθύμητο λιπιδικό προφίλ που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για την καρδιά», αναφέρει η ερευνήτρια στο πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας και καθηγήτρια Elina Hyppönen και συμπληρώνει:

«Τα υψηλά επίπεδα λιπιδίων στο αίμα είναι γνωστός παράγοντας κινδύνου για καρδιακές παθήσεις και καθώς οι κόκκοι του καφέ περιέχουν μια πολύ ισχυρή ένωση που μπορεί να αυξήσει την χοληστερόλη, την καφεστόλη, ήταν σημαντικό να τα εξετάσουμε συνδυαστικά».

Η καφεστόλη περιέχεται κυρίως στις ποικιλίες καφέ, όπως ο γαλλικός και ο ελληνικός, αλλά και στον εσπρέσο. Αντιθέτως, υπάρχει ελάχιστη ή καθόλου καφεστόλη στον φιλτραρισμένο και τον στιγμιαίο καφέ, επομένως όσον αφορά στην επίδραση στα λιπίδια, αυτή η κατηγορία καφέ θεωρείται καλύτερη.

«Οι επιπτώσεις της μελέτης αυτής πιθανότατα εκτείνονται σε ένα ευρύ φάσμα. Κατά τη γνώμη μου, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους ανθρώπους που έχουν υψηλή χοληστερόλη ή ανησυχούν για καρδιακές παθήσεις να επιλέγουν προσεκτικά το είδος καφέ που καταναλώνουν», καταλήγει η ειδικός.

Πηγή: ygeiamou.gr

Tags: ΚΑΦΕΣ
Previous Post

Σύλληψη 33χρονου για κατοχή ναρκωτικών ουσιών σε περιοχή της Φλώρινας

Next Post

Διαβήτης τύπου 2: Τα τρόφιμα που μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισής του

Next Post
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ

Διαβήτης τύπου 2: Τα τρόφιμα που μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισής του

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • FIESTA VOIO 2026: Το μεγαλύτερο μουσικό και κατασκηνωτικό φεστιβάλ της βορείου Ελλάδος επιστρέφει για 5η συνεχόμενη χρονιά
  • Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη – Γιορτή Προσφοράς από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Γέφυρα Ζωής»
  • Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Κυριακή 14-06-2026
  • 1ο ΓΕΛ Κοζάνης. Εμπειρίες μάθησης και συνεργασίας μέσω Erasmus+
  • Χάρης Κάτανας: Επιλέγω τα επιχειρήματα, όχι τις προσβολές

Πρόσφατα σχόλια

  1. Self Care για Εσένα και το Κατοικίδιό σου - SieraFM στο Κοζάνη: Ολοκληρώθηκε η διημερίδα «Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας: Χτίζοντας Συνεργασίες»
  2. Το Σπίτι, το Σώμα και οι Στιγμές Ξεκούρασης - SieraFM στο Γ. Κασαπίδης: Βάλαμε σε τροχιά υλοποίησης έργα που προστατεύουν το περιβάλλον και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των Δυτικομακεδόνων
  3. Η Εμπειρία Διακοπών που Συνεχίζεται στο Σπίτι - SieraFM στο Παρουσίαση των Βιβλίων του Δημήτρη Χριστόπουλο, “Ταξίδι στο Κράτος” και “Χρόνια Δοκιμασίας”
  4. Νεότερες πληροφορίες για την 59χρονη γυναίκα που βρέθηκε νεκρή σε ακάλυπτο οικοδομής στην Πτολεμαΐδα - SieraFM στο Σοκ στην Πτολεμαΐδα: Νεκρή βρέθηκε γυναίκα σε ακάλυπτο οικοδομής
  5. Γεωργιος Κεραμαρης Τζεινας στο Bόιο: Απορρίφθηκε η προσφυγή του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροδοχωριτών «Η Πρόοδος» και 18 κατοίκων για τα παγκάκια στην πλατεία Ροδοχωρίου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr